וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקים: חדשות הרכב של השבוע בקצרה

וואלה רכב

28.1.2020 / 13:05

קאדילק עם XT5 מחודש, רמת גימור גבוהה במיוחד לשברולט אקווינוקס, אופל קרוסלנד מתחזק, יגואר במהדורה ספורטיבית מוגבלת וקטנועי בליץ כובשים את הולנד ובלגיה

מבזקי חדשות רכב. יצרן, אתר יצרן
מחודשים, מתוחים ומהדורות מוגבלות/אתר יצרן, יצרן

UMI, יבואנית שברולט לישראל מתחילה בשיווק האקווינוקס ברמת הגימור LTZ המאובזרת במיוחד.
רמת הגימור שמצטרפת לאלו הקיימות - LS הבסיסית ו-LT+ המאובזרת ומוסיפה לרשימת האבזור הנאה של האחרונה (בקרת אקלים מפוצלת, דלת תא מטען חשמלית, יציאות מיזוג לאחור ועוד) גם גג שמש פנורמי, חימום למושבים הקדמיים וזכרונות לזה של הנהג, ריפודי עור, חישוקי 19 אינץ' ועוד.

ברשימת מערכות הבטיחות המתקדמות שקיבל לאחרונה האקווינוקס, ניתן למצוא גם בלימה אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב, התרעת רכב ב"שטח מת", התרעת תנועה חוצה מאחור ותזכורת על ילד במושב האחורי, שאותה הציע כבר בעבר.

מחיר רמת הגימור LTZ עומדת על 178 אלף שקלים, כאשר ה-LT+ עולה 165 אלף שקלים וה-LS עולה 150 אלף שקלים.

מבזקי חדשות רכב. יצרן, אתר יצרן
שברולט אקווינוקס LTZ/אתר יצרן, יצרן

קאדילק XT5 מתחדש ומתייקר

הקרוסאובר של קאדילק, שהגיע לישראל ב-2016, מקבל מתיחת פנים ועדכון לדגם. מתיחת הפנים מינורית וכמעט בלתי מורגשת, העדכונים הגדולים יותר שמורים לתחום ההנעה והאבזור.

המנוע נותר זהה לזה ששווק עד כה, V6 בנפח 3.6 ליטרים ועם 310 כ"ס. השינוי נמצאת בתיבת ההילוכים, שתהייה בעלת 9 יחסי העברה במקום 8 עד כה. כמו כן להיצע נוספת גרסת ה"ספורט" שבניגוד לאלו ששווקו עד כה מגיעה עם הנעה כפולה.

רמות הגימור האחרות "פרימיום" ו"לקשרי" התעדכנו גם הן ומוסיפות לאבזור גם מצלמת 360 מעלות, התרעה על הולכי רגל בנסיעה לאחור, מסך מידע 8 אינץ' בלוח המחוונים, מערכת המולטימדיה תומכת בצימוד שני מכשירים סלולריים, תצוגה עילית ועוד.

רמת הגימור ספורט נבדלת חיצונית בכך שהיא מקבלת מסילות גגון שחורות, ידיות פתיחה בצבע הרכב, פנסים אחוריים שקופים וחלקי מרכב שחורים במקום גימור מתכתי ברמות הגימור האחרות.

לצג עדכון האבזור, מתייקר מחיר ה-XT5 ב-10,000 שקלים לרמות הגימור לקשרי ופרימיום ואלו יעלו 350 אלף שקלים. רמת הגימור ספורט תעלה 390 אלף שקלים.

עוד בוואלה!

מבחן השוואתי: שברולט אקווינוקס מול קיה ספורטאג' ופיג'ו 3008

לכתבה המלאה
מבזקי חדשות רכב. יצרן, אתר יצרן
קאדילק XT5, מתיחת פנים, גרסת ספורט, תיבת הילוכים חדשה ותוספת למחיר/אתר יצרן, יצרן

אופל קרוסלנד: עכשיו עם 130 כ"ס

לובינסקי, יבואנית אופל לישראל מתחילה בשיווק הקרוסלנד בגרסה חזקה. מנוע ה-1.2 ליטר שהגיע עד כה עם 110 כ"ס מעלה את ההספק ל-130 כ"ס והמומנט יעמוד על 23.4 קג"מ לעומת 20.9 בעבר. הביצועים השתפרו וכעת הוא מאיץ ל-100 קמ"ש ב-10.2 שניות (1.6 שניות פחות מאשר בעבר).

יחד עם התוספת למנוע, מקבל הקרוסלנד בשתי רמות הגימור שלו "אינג'וי" ו"אינוביישן", גם תוספת למערך הבטיחות שכבר כולל בלימה אוטומטית, התרעת סטייה מנתיב, התרעת התנגשות ועוד, גם מערכת בטיחות המזהה תמרורי מהירות ומאפשרת התאמה של מהירות המכונית בבקרת השיוט לתמרורים אלו. רמת הגימור הגבוהה (אינוביישן) גם מקבלת מעתה תאורת לד מלאה בנוסף לגג שמש, בקרת אקלים, משטח טעינה אלחוטי, חישוקי 17 אינץ' והנעה ללא מפתח.

מחירי הקרוסלנד הם 122 אלף שקלים לרמת הגימור אינג'וי, רמת גימור זו התייקרה ב-2,000 שקלים ביחס למחיר עד כה, ו-125 אלף שקלים לרמת הגימור אינוביישן.

מבזקי חדשות רכב. יצרן, אתר יצרן
אופל קרוסלנד, עם 130 כ"ס במקום 110 עד כה/אתר יצרן, יצרן

מהדורה מוגבלת ליגואר E-PACE

חברת המזרח, יבואנית יגואר לישראל מודיעה על תחילת שיווק ה-E-PACE במהדורה מוגבלת בשם Shadow Edition.

ה-Shadow Edition עושה שימוש במנוע ה-2.0 ליטרים 250 כ"ס של הדגם, אבל מוסיף אבזור במטרה להעניק הופעה ספורטיבית יותר. בין השאר הוא מקבל חישוקי 19 אינץ' (18 אינץ' ברמת הגימור הגבוהה), דיסקים מוגדלים במערכת הבלימה וקאליפרים אדומים וחלונות אחוריים כהים.

מחיר ה-E-PACE עומד על 318 אלף שקלים ומחיר החבילה הוא 21 אלף שקלים, מה שמציב אותו על 339 אלף שקלים. עשרת הרוכשים הראשונים יקבלו את החבילה ללא תוספת תשלום.

מבזקי חדשות רכב. יצרן, אתר יצרן
חישוקי 19 אינץ', קאליפרים אדומים במהדורה מוגבלת ליגואר E-PACE/אתר יצרן, יצרן

קטנועי בליץ החשמליים יוצאים לאירופה

מתקפת הבליץ (ברק בגרמנית) הייתה טקטיקת הלחימה של הגרמנים במלחמת העולם השנייה, מתקפה שבתנופתה נכבשו הולנד ובלגיה. אז אנחנו לא בטוחים איך השם הזה יתקבל בארצות השפלה של אירופה, אבל יצרנית הקטנועים החשמליים הזו מחזירה את הבליץ לשתי המדינות האלו עם פיילוט של שימוש בדגם ה-3000X שלה בעל הסוללות המתחלפות. עד כה נחתם פיילוט עם רשתות דומינוס פיצה, סושי שופ וטייק אווי ורשתות נוספות שיעשו שימוש בכלים החשמליים בצי המשלוחים שלהן.

ערים עתיקות באירופה כבר מתחילות לאסור כניסת כלי רכב בעלי מנועי בעירה פנימית למרכזי הערים והקטנועים החשמליים מספקים פתרון לעסקים הפועלים במקומות אלו. לכך צריך להוסיף את החיסכון בעלויות התפעול של הכלים האלו ואפילו בכמות התאונות. על פי נתוני בליץ, האפשרות לכייל את הכלי ולשלוט על העוצמה שלו, הביאו להפחתה של 40 אחוזים במקרי התאונות בציי רכב.

רפאל מוזינסקי, מנכ"ל בליץ אמר כי "הוכחנו בישראל היתכנות להגשמת החזון למעבר כולל של שוק המשלוחים העולמי לקטנועים מונעים בחשמל. חסם נוסף של מחסור תשתיות טעינה ברחוב הוסר בזכות הכלי החדש - בליץ X3000 שמאפשר שימוש בסוללות נשלפות שיוטענו בנפרד מהכלי. במצב העניינים הנוכחי, אין יותר שום תירוץ לבעלי ציי הקטנועים שלא להעביר את כלל צי קטנועי הבנזין לקטנועים חשמליים".

קטנועי בליץ עם מנגנון החלפת סוללות. יח"צ, ניר בן טובים
סוללות נשלפות פותרות את התלות בעמדות הטענה ב-3000X/ניר בן טובים, יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully