וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט סילברדו החדש בישראל

3.2.2020 / 18:19

עם תג מחיר של החל מ-240 אלף שקלים, מגיע הטנדר הענק של שברולט - סילברדו, על שתי גרסאותיו וגריל שמגדיר מחדש את המונח "מוגזם"

שברולט סילברדו בישראל. יצרן, אתר יצרן
סילברדו 3500HD/אתר יצרן, יצרן

לתחרות על ליבו וכיסו של הקבלן/חקלאי/עצמאי מצטרפת הצלע השלישית של הטריו האמריקני. שברולט סילברדו החדש מגיע לתחרות בין פורד F350 וראם HD.

גם בדור הנוכחי שלו יגיע סילברדו בשתי גרסאות. גרסת 2500HD שצפויה להיות כבעבר עיקר מכירות הדגם וגרסת 3500HD בעלת מימדים וכושר גרירה גדולים יותר. גם כן כבעבר, הוא יגיע בתצורת קבינה וחצי או קבינה כפולה ובשתי רמות גימור LT, ו-LTZ מאובזרת ומעליהן ה-LTZ פלוס המפוארת.

המימדים של הדור הנוכחי גדולים מבעבר, כן, מסתבר שזה אפשרי. עם 611 ס"מ מקצה לקצה בגרסת הקבינה וחצי ועד 635 ס"מ לכפולה (תוספת של 26.5 ס"מ), גובה של 203 ס"מ (תוספת של 4.5 ס"מ) ורוחב של 208 ס"מ (רחב יותר ב-3.5 ס"מ). לבסיס הגלגים שלו שעומד על 379 ס"מ בקבינה וחצי ו-403 לקבינה הכפולה נוספו לא פחות מ-13 ס"מ. גם מרווח הגחון עלה ב-3.7 ס"מ והוא עומד על 28 ס"מ.

שברולט סילברדו בישראל. יצרן, אתר יצרן
גריל הכרום המוגזם ביותר על הכביש/אתר יצרן, יצרן

מתחת למכסה המנוע נמצאת יחידת הכוח בנפח 6.6 ליטרים בהספק 445 כ"ס ו-124.5 קג"מ. זהו אותו מנוע ששימש את הדור היוצא, אבל כאן במקום תיבת שישה הילוכים, מצורפת אליו תיבת הילוכים עם 10 יחסי העברה. אפשרויות ההנעה של הסילברדו הן אחורית בגרסת הבסיס של ה-LT, כפולה לפי דרישה באחרות וב-LTZ גם מצב אוטומטי של הנעה כפולה קבועה לכביש (בדומה לזו במיצובישי טרייטון שייחודית לקבוצתו וייחודית לסילברדו בקבוצתו).

תא הנוסעי דומה במראהו לדור היוצא. אבל רשימת האבזור ארוכה יותר, יש פה יציאות מיזוג לאחור, הוא מקבל מסך 8 אינץ', שעליו מוקרנת גם מצלמת 360 מעלות, תצוגת וו הגרירה וכמובן מצלמת רוורס. עוד במערך הצילום, אפשרות לצפות בארגז תא המטען וצג נתונים של 8 אינץ' בלוח המחוונים כמו גם סידור של שישה מושבים, תצוגה עילית על השמשה, מערכת שמע של BOSE ועוד (בגרסאות ה-LTZ). לתא המטן שקע חשמלי 230 וולט, תאורה ופתיחה חשמלית.

עוד בוואלה!

מבחן דרך: שברולט טרייל בלייזר

לכתבה המלאה
שברולט סילברדו בישראל. יצרן, אתר יצרן
תא הנוסעים שומר על המראה המוכר ומוסיף מערכות בטיחות מתקדמות/אתר יצרן, יצרן

כמו המתחרה שלו מבית - הראם HD, גם סילברדו החדש מקבל סוללת מערכות בטיחות מתקדמות ואלו אינן מוגבלות לרמות הגימור הגבוהות אלא מגיעות כבר מה-LT הבסיסית. בין המערכות ניתן למצוא התרעת תנועה חוצה מאחור, שליטה אוטומטית על האורות, התרעה על סטייה מנתיב (כולל רטט ברמות הגימור הגבוהות), בלימה אוטומטית והתרעה על רכב ב"שטח מת".

מחירי הסילברדו מתחילים ב-240 אלף שקלים (המחירים כוללים מע"מ) ל-LT קבינה מורחבת הבסיסית, ומגביהים עד 316 אלף שקלים לרמת הגימור LTZ +

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully