וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי טרייטון החדש, החל מ-199 אלף שקלים

22.1.2020 / 11:40

חברת כלמוביל הודיעה על תחילת השיווק של הטרייטון המעודכן בישראל. לטנדר של מיצובישי מנוע חדש עם 150 כ"ס ו-40.8 קג"מ, אבזור נאה ומערכות בטיחות מתקדמות ברמות הגימור הגבוהות

מיצובישי טרייטון - ההיסטוריה של הטנדרים ממיצובישי/יצרן

הדור השישי (שהוא בעצם עדכון לדור החמישי) של הטנדר של מיצובישי, ה-L200 שאצלנו היה ידוע בשלל השמות מגנום, האנטר וכעת טרייטון הגיע לישראל ויימכר בחמש גימור שונות ובתצורות הנעה של 2X4 ו-4X4.

העיצוב החדש משתמש בכל המרכיבים של דגמי מיצובישי העדכניים, מה-ASX ועד לאאוטלנדר, עם חזית כרום גדולה ויחידות תאורה צרות. תא הנוסעים נותר במראה הדומה מאוד לגרסה היוצאת, והאבזור מתחיל בבסיס עם בקרת שיוט, מדרגות צד, דיבורית, גרסאות האבזור הבכירות מציעות גם בקרת אקלים, מראות מתקפלות חשמלית, חיישני גשם ותאורה, חלונות כהים מאחור ועוד. רמת הגימור הגבוהה ביותר דקאר SE מציעה גם מושבי עור מחוממים, כיוון חשמלי למושב הנהג, כניסה והנעה ללא מפתח, שליטה על ההילוכים מההגה ועוד. בשתי רמות הגימור הגבוהות מקבל הטרייטון גם את Connected Car מערכת המולטימדיה של כלמוביל הכוללת ניווט, אפליקציות חניה, שירות, רדיו אינטרנטי ועוד.

מערכות הבטיחות בדגם הבסיסי עושות שימוש באלקטרוניקת המשיכה והאחיזה המוכרות עם 7 כריות אוויר. מערכות מתקדמות כמו בלימה אוטומטית, התרעת סטייה מנתיב מתווספות ברמת הגימור דקאר, ואילו רמת הגימור דקאר SE מוסיפה גם שליטה אוטומטית על האורות, התרעה על רכב ב"שטח מת", התרעת תנועה אחורית חוצה ומערכת למניעת האצה פתאומית לא רצויה.

מיצובישי טרייטון החדש בישראל. יצרן, אתר יצרן
תא הנוסעים נותר דומה לזה של הגרסה היוצאת/אתר יצרן, יצרן

מתחת למכסה המנוע דווקא יש שינויים, מנוע ה-2.4 ליטר עם 181 כ"ס ו-43.8 קג"מ הוחלף במנוע 2.2 ליטרים עם 150 כ"ס ו-40.8 קג"מ. הסיבה המרכזית לעדכון נובעת מהצורך לעמוד בתקני פליטות מזהמים עדכניות. תיבות ההילוכים הן ידנית או אוטומטית שתיהן בעלות 6 יחסי העברה. כבעבר, מערכת ההנעה הכפולה של מיצובישי ה-Super Select בדור השני שלה, מאפשרת לטרייטון לנוע בהנעה לכל הגלגלים גם בכביש עם דיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה, בנוסף להנעה אחורית בלבד. תכונה אותה הוא חולק רק עם האמארוק של פולקסווגן בעל הנעת ה-4X4 הקבועה. מערכת זו מוצעת ברמות הגימור הגבוהות דקאר ודקאר SE. בנוסף וכבעבר, יש כמובן נעילת דיפרנציאל מרכזית והילוך כוח.

עוד ברמות הגימור הגבוהות, בקרת אחיזה לשטח עם בורר בין ארבעה מצבי נהיגה, חצץ, חול, בוץ ושלג וסלעים המשנים את פעולת הבלמים, המנוע ותיבת ההילוכים וכן בעלת נסיעה במורד.

עוד בוואלה!

מבחן טנדרים חוצה-קטגוריה: איסוזו די מקס, טויוטה היי לקס, מיצובישי טרייטון, ניסן נבארה, פולקסווגן אמארוק

לכתבה המלאה
מיצובישי טרייטון החדש בישראל. יצרן, אתר יצרן
מיצובישי טרייטון החדש בישראל/אתר יצרן, יצרן

טרייטון מתייצב לעבודה עם ארגז במידות אורך 152 ס"מ, רוחב של 147 ס"מ ועומק של 47.5 ס"מ, כושר ההעמסה הוא טון כמקובל בקבוצתו וכושר הגרירה המקסימלי לגרסאות ההנעה הכפולה עם נגרר בעל בלמים הוא 3,100 ק"ג.

המידות החיצוניות נותרו זהות לאלו שבעבר למעט האורך שעומד על 522.5 ס"מ בגרסאות הרגילות ו-530.5 בדקאר SE ודקאר (528.5 בדקאר היוצא). זוויות הגישה (30 מעלות) והנטישה (22 מעלות) וכן זווית הבטן של 24 מעלות ומרווח גחון של 20.5 ס"מ נותרו זהים.

האחריות לטרייטון עומדת על שנתיים ללא הגבלת ק"מ או שלוש שנים ו-100 אלף ק"מ.

מחירים:
2X4 INVITE ידני - 199 אלף שקלים
2X4 INSTYLE אוטומטי - 225 אלף שקלים
4X4 DESERT אוטומטי - 235 אלף שקלים
4X4 DAKAR אוטומטי - 245 אלף שקלים
4X4 DAKAR SE אוטומטי - 256 אלף שקלים

מיצובישי טרייטון החדש בישראל. יצרן, אתר יצרן
מיצובישי טרייטון החדש בישראל/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully