וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל קורסה בישראל, החל מ-106 אלף שקלים

13.2.2020 / 15:16

אופל קורסה החדשה ששיווקה החל היום היא יריית הפתיחה של תוכנית התעוררות המותג הגרמני בישראל. שתי גרסאות מנועים, שתי רמות גימור מאובזרות, אחריות של 4 שנים ושלל מערכות בטיחות

אופל קורסה בישראל. יח"צ,
שתי רמות גימור עם מפרט אבזור נוחות ובטיחות ארוכים מאוד/יח"צ

דוד לובינסקי, יבואנית אופל לישראל, כעת תחת כנפי קונצרן PSA הודיעה היום על תחילת שיווק הדור החדש והשישי של אופל קורסה. הסופר מיני הגרמנית, היא הדגם והשם שמלווה את אופל לאורך הכי הרבה שנים. רבת המכר הגדולה של היצרנית מאז 1982 ועד היום בעיקר באירופה.

קורסה החדשה מתבססת על פלטפורמת CMP של פיג'ו סיטרואן אותה היא חולקת גם עם פיג'ו 208 החדשה למשל. הפלטפורמה החדשה מסוגלת לשאת יחידות הנעה מסוג בעירה פנימית או חשמליות וכן מאפשרת חיסכון במשקל המכונית, במטרה לשפר את ההתנהגות וכמובן את צריכת הדלק. עם 406 ס"מ מקצה לקצה, הדור החדש ארוך מהדור היוצא, הרוחב של 175 ס"מ נותר זהה, הגובה הוא 143 ס"מ ובסיס הגלגלים גדל ב-2.8 ס"מ ל-254 ס"מ. נפח תא המטען הוא 309 ליטרים.

אופל קורסה בישראל. יח"צ,
פנסי מטריקס לד ייחודיים בסגמנט וצביעה בשני גוונים מוצעים כאופציה/יח"צ

את הקורסה יניע מנוע 1.2 ליטר טורבו של הקונצרן וזה יגיע בשתי רמות הספק הצמודות לשתי רמות הגימור של המכונית. בגרסה החלשה שלו, מייצר המנוע 100 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט של 20.9 קג"מ ב-1,750 סל"ד. הביצועים הם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-10.8 שניות ומהירות מירבית של 192 קמ"ש.

בגרסה החזקה שלו, מייצר המנוע 130 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-23.4 קג"מ ב-1,750 סל"ד. כאן המהירות המירבית היא 208 קמ"ש והתאוצה ל-100 קמ"ש עומדת על 8.7 שניות זריזות מאוד ביחס למקובל בקטגוריה שלה ובכלל.

תיבת ההילוכים המשותפת לשתי הגרסאות היא אוטומטית פלנטרית בת שמונה הילוכים.

כאמור, הפלטפורמה התומכת גם ביחידות הנעה חשמליות, מאפשרת לאופל קורסה להגיע גם בגרסה חשמלית. לגרסה זו מנוע בהספק 136 כ"ס וסוללות ה-50 קילוואט שלה מאפשרות טווח מוצהר של 330 ק"מ. אנחנו צפויים לראות אותה בישראל בסביבות החודשים יוני יולי. זה גם מועד תחילת שיווקו של דגם חשמלי בחלקו אחר של אופל - הגרנדלנד פלאג אין הייבריד.

עוד בוואלה!

מפגש ראשון: אופל קורסה החדשה

לכתבה המלאה
אופל קורסה בישראל. יח"צ,
תא נוסעים בניחוח ספורטיבי ברמת הגימור הגבוהה/יח"צ

קורסה תשווק בשתי רמות גימור, אדישן פלוס כרמת הכניסה ו-GS ליין המאובזרת. רשימת האבזור חריגה באורכה גם בגרסת הכניסה לדגם. היא כוללת בין השאר תאורת לד מלאה, חישוקי 16 אינץ', מסך 7 אינץ' למולטימדיה עם מצלמת רוורס ותאימות למכשירי אפל, בקרת שיוט, חיישני גשם ואורות, בלם יד חשמלי, מראה מתכהה, שלושה מצבי נהיגה ועוד. רשימת מערכות הבטיחות המתקדמות כוללת בלימה אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב, שליטה אוטומטית באלומת האור, זיהוי תמרורים כולל התאמת מהירות אוטומטית בבקרת השיוט.

רמת הגימור הגבוהה ביותר - GS ליין מוסיפה לאלו חישוקי 17 אינץ', פגושים ספורטביים, יציאות מפלט בכרום, גג פנורמי, ובתוך המכונית מושבים ספורטיביים, חבילת עיצוב לסביבת הנהג, חלונות אחוריים כהים, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים, קיפול חשמלי למראות ועוד. מערכות הבטיחות מתוגברות בזיהוי רכב ב"שטח מת", בקרת שיוט אדפטיבית ובתוספת תשלום מערכת פנסי מטריקס לד אקטיביים וצביעה בשני גוונים למרכב.

אופל קורסה בישראל. יצרן,
דור שישי לקורסה/יצרן

מחירים ואחריות

מחירי הקורסה מתחילים ב-106 אלף שקלים לרמת הגימור אדישן פלוס ורמת הגימור GS ליין תעלה 119 אלף שקלים. אלו מחירים שנמצאים בטווח העליון של מכוניות הסופר מיני ושל מתחרות כמו פולקסווגן פולו, סיאט איביזה, רנו קליאו או טויוטה יאריס. לדברי היבואנית, הדבר נעשה מתוך כוונה להציע מוצר שלם ובעל תמורה וערך מוסף, כזה שמייצג את החזון שלהם לגבי התדמית של אופל יותר מאשר מחיר התחלתי זול יותר לרמת גימור נמוכה.

שיווק הקורסה החדשה הוא כאמור גם יריית הפתיחה בכוונה להחזיר את המותג למעמד שהיה לו לפני עשורים בשוק. לצורך כך, עושה היבואנית מהלך דומה מאוד לזה שביצעה בדגמים של מותגי סיטרואן ופיג'ו בשנים האחרונות ונשאו פרי. הדבר מתבטא בתקופת אחריות ארוכה של ארבע שנים או 120 אלף ק"מ. בהתחייבות לרכישה של דגמי אופל במחיר מחירון בעסקאות טרייד אין וגם התחייבות עתידית לרכישת המכונית בחזרה במחיר מחירון. בנוסף לאלו מאפשרת היבואנית גם תהליך רכישה דיגיטלי מלא של המכונית.

אופל קורסה בישראל. יצרן,
אופל קורסה בישראל/יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully