וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן C4 נחשפת במלואה: גרסה חשמלית לצד גרסת בנזין

1.7.2020 / 10:18

סיטרואן השיקה את הדור החדש של סיטרואן C4 בגרסת בנזין וגרסה חשמלית, שפותחת גם פרק חשמלי בחברה הלא צעירה שלא מפסיקה להתחדש. אצלנו במהלך 2021

סיטרואן C4 החדשה. יצרן, אתר יצרן
סיטרואן C4 החדשה, שליש קרוסאובר, שליש קופה, שליש קומפטית/אתר יצרן, יצרן

בתקופת הקורונה, גם השקות של מכוניות חדשות עוברות למדיום הדיגיטלי. כך מציגה סיטרואן את ה-C4 החדשה והחשמלית. זוכרים את ה-C4 הקומפקטית? זו שנעלמה בשנת 2018? אז היא חוזרת ועברה שינוי של ממש בדור הזה, לצד סממני זיהוי שהיא חולקת עם דגמים נוכחיים כמו הגריל הקדמי ובועות ההגנה מגומי בתחתית המרכב, עם רמיזות לקרוסאובר עם סממנים של קופה סיטרואן חוזרת לעשות מכוניות שונות לחלוטין.

העיצוב והמימדים מניחים אותה לצד דגמים כמו מאזדה CX-30, קיה XCEED ופורד פוקוס אקטיב. האורך שלה הוא 436 ס"מ, הרוחב 180 ס"מ, הגובה 153 ס"מ ובסיס הגלגלים הוא 267 ס"מ ממוצעים לקבוצתה. תא המטען מכיל 380 ליטרים.

סיטרואן C4 החדשה. יצרן, אתר יצרן
מסך 10 אינץ' ולוח מחוונים דיגיטלי/אתר יצרן, יצרן

בתא הנוסעים לוח מחוונים דיגיטלי ומסך 10 אינץ', ובגרסאות שהוצגו בהשקה גם עם תצוגה עילית ומושבי עור לצד פתרונות שימוש סיטרואנים למדי כמו מגירת האחסון שמחליפה את תא הכפפות ומעליה מתקן אחיזה לטלפונים ניידים או טאבלט שמאפשרים לנוסע למקם אותם מולו. כחלק מהרצון לאפשר יותר מרווח ותאי אחסון, את ידית ההילוכים מחליף מתג בתחתית הקונסולה המרכזית. מערכות הבטיחות כוללות בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב ועוד מערכות דוגמת התרעת רכב ב"שטח מת", שליטה על עוצמת התאורה, מלמות היקפיות ועוד.

מתחת למרכב, ה-C4 עושה שימוש בכריות הבולמים ההידראוליות שפגשנו ב-C5 איירקרוס ובקקטוס (בשילוב מושבי הנוחות בעלי קצף מיוחד) כדי לספק את רמת הנוחות הגבוהה בקבוצה, כך מקווים בסיטרואן.

עוד בוואלה!

חשמלית ושמה סיטרואן AMI

לכתבה המלאה
סיטרואן C4 החדשה. יצרן, אתר יצרן
מושבי הנוחות המתקדמת של סיטרואן יהיו גם כאן/אתר יצרן, יצרן

גולת הכותרת של סיטרואן C4 החדשה היא הגרסה החשמלית שלה עם המנוע חשמלי בן 136 כ"ס ו-26.5 קג"מ. המנוע יאיץ את ה-C4 ל-100 קמ"ש ב-9.7 שניות וסוללות ה-50 קילווואט מספקות 350 ק"מ של טווח מוצהר בין טעינות. זמני הטעינות משתנים בין שימוש במטען מהיר שמביא ל-80 אחוזי טעינה ב-30 דקות, עמדה מנוהלת תטען את המכונית במלואה בתוך 5-7.5 שעות וטעינה משקע ביתי רגיל בין 15 ל-20 שעות.

סיטרואן C4 החדשה. יצרן, אתר יצרן
הגרסה החשמלית נבדלת עם תגים שונים ועיטור כחלחל בתחתית הדלת/אתר יצרן, יצרן

לצד הגרסה החשמלית ישנן גם את הגרסאות הרגילות, עם מנועי בנזין ודיזל המוכרים. מנועי הבנזין יהיו בנפח 1.2 ליטר, שלושה צילינדרים טורבו בהספקים של 100, 130 ו-155 כ"ס. עם תיבת הילוכים ידנית לחלש, ידנית או אוטומטית 8 הילוכים לגרסת הביניים ואוטומטית בלבד לחזקה.

מנועי הדיזל יציעו שתי רמות הספק ותיבות הילוכים, 110 כ"ס עם תיבה ידנית ו-130 כ"ס עם תיבה אוטומטית.

סיטרואן C4 החדשה. יצרן, אתר יצרן
התקן האחיזה לנייד או טאבלט מול הנוסע/אתר יצרן, יצרן

לקראת סוף 2020 תעלה ה-C4 החדשה על הכבישים, אלינו היא צפויה להגיע במהלך שנת 2021 כאשר מועד ההגעה המדויק טרם ידוע.

ה-C4 יוצאת לשוק יחד עם דגמים החשמליים, ההיברידים והפלאג אין של המותג, את חלקם נראה בישראל. דגמים כמו C5 איירקרוס פלאג אין הייבריד, ג'אמפי וספייסטורר חשמליים וגם את האמי החשמלית הזעירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully