וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנד רובר וולאר: עכשיו גם בגרסת PHEV

25.9.2020 / 10:23

אחרי הריינג' רובר ואפילו הדיפנדר, לנד רובר מצרפת יחידת הנעה היברידית נטענת שקע לוולאר המעוצב. 404 כ"ס. בישראל ברבעון הראשון של 2021

לנד רובר ולאר PHEV. יצרן, קינן כהן
גם עם סטייל, גם עם חשמל - וולאר פלאג אין הייבריד/קינן כהן, יצרן

האח המעוצב והמסוגנן במשפחת ריינג' רובר - הוולאר מוסיף גרסה היברידית נטענת שקע להיצע המנועים והגרסאות שלו. קדמו לו אחיו הגדול והאריסטוקרטי הריינג' רובר, האח הספורטיבי - הריינג' ספורט ואפילו האח האחר והטרי - הדיפנדר.

המשותף לכולם - שימוש באותה יחידת כוח. מנוע בנזין 2.0 ליטרים ארבעה צילינדרים ויחד איתו יחידת הנעה היברידית נטענת שקע. ההספק המירבי המשולב הוא 404 כ"ס ואלו אצים רצים לארבעת הגלגלים דרך תיבת הילוכים עם שמונה יחסי העברה.

הביצועים הם 5.4 שניות ל-100 קמ"ש וטווח חשמלי מוצהר של 53 ק"מ באדיבות סוללות ה-17.1 קילוואט שעה.

לנד רובר ולאר PHEV. יצרן, קינן כהן
הגה חדש ועיצוב שונה במקצת לסביבת הנהג/קינן כהן, יצרן

בהזדמנות זו עובר הוולאר כמה שינויים נוספים, חלקם מוסיפים רענון מתבקש כמו גלגל הגה בעיצוב חדש, חלקם רענון מתבקש יותר כמו החלפת בורר ההילוכים בתצורת החוגה הנשלפת לכזה דמוי מצערת מטוס וכאלו שממש מתבקשים כמו טיפול במהירות התגובה של מערכת המולטימדיה. טכנולוגיה חדשה המוטמעת בגרסאות הבכירות עושה שימוש בתדר נגדי ממערכת השמע כדי לבטל רעשי דרך.

עוד בוואלה!

השוואתי: לנד רובר ריינג' רובר מול ב.מ.וו X7

לכתבה המלאה
לנד רובר ולאר PHEV. יצרן, קינן כהן
בין חצי שעה לשעה ו-40 דקות של טעינה ל-80 אחוזי סוללה בהתאם למתח/קינן כהן, יצרן

מבחינת מימדים, הוולאר לא שונה מאחיו הרגילים למעט נפח תא המטען שירד ב-120 ליטרים ל-625 ליטרים בשל הצורך למקם את הסוללות (מערכת ההנעה עצמה נמצאת מלפנים ומשולבת בין המנוע לתיבת ההילוכים). כמו כן הוא כבד יותר בכ-300 ק"ג וכמובן בעל מצבי נהיגה שונים: חשמלי, היברידי ומצב שמאפשר "לנעול" את השימוש בסוללה לשימוש באיזורים עירוניים למשל.

זמני הטעינה ל-80 אחוזי סוללה משתנים בין חצי שעה במטען מהיר של 32 קילוואט לשעה ו-40 דקות במטען איטי של 7 קילוואט.

לנד רובר ולאר PHEV. יצרן, קינן כהן
53 ק"מ של טווח חשמלי מוצהר/קינן כהן, יצרן

לנד רובר וולאר פלאג אין הייבריד, או כפי שהוא מכונה ה-P400e יגיע לישראל ברבעון הראשון של 2021. בינתיים המתחרה היחיד שקרוב אליו והוא יפגוש פה הוא הב.מ.וו X5 פלאג אין הייבריד עם 394 כ"ס ובמחיר של 650 אלף שקלים. לאור פריסת הגרסאות וטווחי המחירים של הוולאר כל מספר בין 600 ל-640 אלף שקלים יכול לבוא בחשבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully