וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל גרנדלנד פלאג אין בישראל: החל מ-205 אלף שקלים

24.11.2020 / 9:55

אופל גרנדלנד, אחיו התאום של פיג'ו 3008 מקבל גם הוא את מערכת ההנעה ההיברידית נטענת השקע של PSA, אבל זול משמעותית מאחיו עם סמל האריה

נהיגה ראשונה: אופל גרנדלנד X פלאג אין. קינן כהן, קינן כהן
225 או 300 כ"ס בהנעה קדמית או כפולה/קינן כהן, קינן כהן

שבועות ספורים לאחר שהגיע אלינו פיג'ו 3008 בגרסת פלאג אין הייבריד, מצרפת אליו היבואנית דוד לובינסקי את אחיו לפלטפורמה - אופל גרנדלנד פלאג אין.

כמו בפיג'ו, גם כאן מוצעות שתי יחידות הנעה, שתיהן משלבות את מנוע ה-1.6 ליטר טורבו עם יחידה חשמלית, ונבדלות בהספק, בתצורת ההנעה ובאבזור. הגרסה הראשונה בעלת הספק של 225 כ"ס ו-36.7 קג"מ, בעלת הנעה קדמית ומציגה ביצועים של 8.9 שניות ל-100 ו-225 קמ"ש מירביים. הגרסה החזקה יותר מוסיפה מנוע חשמלי לגלגלים האחוריים ושם ההספק המשולב הוא 300 כ"ס ו-53 קג"מ. זמן התאוצה מתקצר ל-6.1 שניות בעוד המהירות המירבית עולה ל-240 קמ"ש.

שתי הגרסאות משודכות לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים.

נהיגה ראשונה: אופל גרנדלנד X פלאג אין. קינן כהן, קינן כהן
המנוע החשמלי האחורי מספק הנעה כפולה, אבל הוא בהחלט לא מיועד לטעום משהו שאינו אספלט/קינן כהן, קינן כהן

שתיהן גם עושות שימוש באותו בסיס חשמלי לאספקת הכוח - סוללת 13.2 קילוואט שעה (עליה יש אחריות ל-8 שנים או 160 אלף ק"מ). על פי הצהרות היצרנית, הטווח המירבי בכוח הסוללה עומד על 61 ק"מ בגרסת ה-225 כ"ס ו-63 ק"מ בגרסת ה-300 כ"ס ועד מהירות של 135 קמ"ש. בנהיגת ההשקה של הגרנדלנד בה התנסינו בגרסה החזקה עמד הנתון על 59 ק"מ, מכל מקום בפועל הצלחנו לחלץ ממנו 40 ק"מ בתנאי אמת.

זמני טעינה משתנים בין כ-6 שעות משקע ביתי או כ-4 שעות בעמדת טעינה.

עוד בוואלה!

הברק חוזר? נהיגה ראשונה באופל גרנדלנד X פלאג אין

לכתבה המלאה
נהיגה ראשונה: אופל גרנדלנד X פלאג אין. קינן כהן, קינן כהן
תא הנוסעים מוותר על המופע הטכנולוגי של ה-3008, יהיו כאלו שימצאו בזה ייתרון/קינן כהן, קינן כהן

בעוד המימדים החיצוניים נותרו ללא שינוי לעומת הגרנדלנד הרגיל, תא המטען קטן יותר והוא מכיל 390 ליטרים בלבד (120 ליטרים פחות) זאת בשל השילוב של הסוללות עם מתלה אחורי רב חיבורי עליו לא וויתרה החברה. כמו כן מוסיפות הסוללות כ-400 ק"ג למשקל העצמי של הרכב.

מי שלא התכווצה ואפילו להיפך היא רשימת האבזור שלו, הגרנדלנד פלאג אין משווק בישראל ברמת הגימור ULTIMATE הגבוהה ביותר של היצרנית. זה כולל מצלמת 360 מעלות, ריפודי עור למושבים החשמליים, המחוממים והמאווררים, צביעה דו גוונית, כניסה והנעה ללא מפתח, דלת תא מטען חשמלית, מערכת מולטימדיה עם מסך 8 אינץ' ותאימות למכשירי אפל ועוד.

מערכות הבטיחות כוללות תיקון סטייה מנתיב עם שמירה על מרכז נתיב, התרעה על רכב ב"שטח מת", בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטומטית עד מהירות של 140 קמ"ש, זיהוי תמרורי מהירות והתאמה של מהירות בקרת השיוט ועוד.

נהיגה ראשונה: אופל גרנדלנד X פלאג אין. קינן כהן, קינן כהן
ברמת האבזור הגבוהה שלו, מכסה המנוע בצביעה שחורה הוא התוספת היחידה המוצעת/קינן כהן, קינן כהן

מחירו של הגרנדלנד פלאג אין יעמוד על 205 אלף שקלים לגרסת ה-225 כ"ס ו-230 אלף שקלים עבור גרסת ה-300 כ"ס. אלו מחירים שבמבט ראשון מציגים פער לא מבוטל מרמת הגימור Innovation הגבוהה ביותר עד כה (157 אלף שקלים לבנזין ו-160 אלף שקלים לדיזל).

אולם בבחינה שנייה ושקלול של ייתרון הכוח המשמעותי (130 כ"ס בדגמים האחרים), בתוספת האבזור וגם אם שמים בצד את החיסכון בדלק שכבר פחות משמעותי בפערי מחיר כאלו, למרות תג המחיר הזה על פניו יש פה דווקא עסקה מעניינת מאוד. בטח בהשוואה למתחרה היחיד שיש לו כרגע המיצובישי אאוטלנדר PHEV שמחירו 190 אלף שקלים וגם בהשוואה למחירי ה-3008 שמציע את אותה מערכת הנעה במחירים של 218 אלף שקלים ו-255 אלף שקלים בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully