וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני קאנטרימן פלאג אין המחודשת בישראל

9.12.2020 / 21:47

הקאנטרימן, הגדולה בהיצע של משפחת מיני מגיעה לישראל לאחר מתיחת פנים בגרסת הפלאג אין. שינויי עיצוב קלים, 4 סוסים פחות באורווה אבל טווח חשמלי משופר. המחיר: 267 אלף שקלים

מיני קאנטרימן PHEV בישראל. יצרן, אתר יצרן
יחידת הנעה משופרת ויעילה יותר/אתר יצרן, יצרן

דלק מוטורס, יבואנית מיני לישראל הודיעה על תחילת השיווק של מיני קאנטרימן פלאג אין הייבריד המחודשת בישראל. זהו הדגם הגדול ביותר במשפחת מותג מיני וזה שמכוון לתחרות עם קרוסאוברים קטנים של יצרניות פרימיום אחרות דוגמת אודי Q2 לקסוס UX ובקריצה לחובבי עיצוב הרטרו (כמה שנשאר מזה כיום...) גם בב.מ.וו X1 החולק איתה פלטפורמה.

השינויים העיצוביים שוליים מאוד, גריל חדש, תאורת לד כעת כסטנדרט, יחד איתם גם עיצוב התאורה האחורית בתבנית דגל בריטניה. בתוך המכונית ישנו לוח מחוונים דיגיטלי חדש, דיפוני עור ושיפור במערכת המולטימדיה כולל קישוריות לאפל.

מיני קאנטרימן PHEV בישראל. יצרן, אתר יצרן
לוח מחוונים דיגיטלי וקישוריות למכשירי אפל/אתר יצרן, יצרן

מי שכן שונתה היא מערכת ההנעה. זהו עדיין שילוב של מנוע בנזין 1.5 ליטרים שלושה צילינדרים עם 125 כ"ס (136 בעבר) המניע את הגלגלים הקדמיים דרת תיבת הילוכים אוטומטית עם 6 יחסי העברה ומערכת חשמלית בהספק 95 כ"ס (88 בעבר) המניעה את הגלגלים האחוריים. ההספק המשולב עומד על 220 כ"ס ו-39.2 ק"גמ (224 כ"ס ונתון מומנט זהה). אולם יחידת בקרה משופרת וסוללות בקיבולת גבוהה יותר משפרים את הנתונים של הביצועים החשמליים שלה.

אלו לא הביצועים של התאוצה מ-0-100 שכעת הם 6.8 שניות במקום 6.9 שניות בעבר, אלא הטווח החשמלי שהיא מצהירה עליו ועומד על 49 ק"מ על פי תקן WLTP החדש והמחמיר לעומת 38 הקילומטרים עליהם הצהירה בעבר תחת התקן המקל. הצמיחה הזו מגיעה בזכות שימוש בסוללת 10 קילוואט שעה במקום סוללת ה-7.6 קליוואט שעה בה עשתה שימוש בעבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מיני קאנטרימן PHEV בישראל. יצרן, אתר יצרן
מנוע הבנזין מטפל בגלגלים הקדמיים, החשמלי באחוריים כדי לייצר הנעה כפולה/אתר יצרן, יצרן

המיני קאנטרימן פלאג אין תשווק ברמת גימור אחת - CHILI המעט יותר מאובזרת מאשר מבעבר. זו כוללת בין השאר חישוקי 18 אינץ', ריפודי עור (מלא כיום, חלקי בעבר), מושבים בכיוונון חשמלי ועם חימום (ללא חימום בעבר), כניסה ללא מפתח, תא מטען בפתיחה חשמלית, חלון שמש פנורמי, לבקרת האקלים המפוצלת יש פתחי מיזוג ליושבים מאחור, גלגל הגה JCW, מסך 8.8 מרכזי ולוח מחוונים דיגיטלי.

מערכות הבטיחות כוללות בין השאר בקרת שיוט אדפטיבית, חיישנים קדמיים ואחוריים, בלימה אוטומטית, והתרעה פסיבית על סטייה מנתיב.

מחיר המיני קאנטרימן פלאג אין הייבריד המחודשת עומד על 267 אלף שקלים, שהם 18 אלף שקלים יותר מרמת הגימור המקבילה לה טרום מתיחת הפנים, הפעם, לפחות את חלק מההתייקרות ניתן לזקוף לשיעור המס שעלה בשנתיים האחרונות מ-20 ל-25 אחוזים וב-1 לינואר צפוי לעלות ל-30 אחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully