וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוצג: מרצדס EQA, אח קטן למשפחת החשמליים

20.1.2021 / 23:50

מרצדס מרחיבה את קו תת-המותג החשמלי שלה והפעם עם ה-EQA, גרסה חשמלית לחלוטין על בסיס ה-GLA. אלינו הוא יגיע ברבעון השני של השנה

הוצג: מרצדס EQA. מרצדס, אתר יצרן
גריל אטום, יחידות תאורה וחישוקים שונים מבדילים אותו מה-GLA/אתר יצרן, מרצדס

מרצדס ממשיכה להרחיב את קו המוצרים של חטיבת ה-EQ החשמלית שלה. עד כה אכלסו אותה ה-EQC, הקרוסאובר בקבוצת הביניים וה-EQV שהינו גרסה חשמלית ל-V קלאס וכעת מצטרף ה-EQA הקומפקטי שמתבסס על ה-GLA ולמעשה מהווה גרסה חשמלית שלו. בעתיד הקרוב תצטרף אליהם ה-EQS, ספינת הדגל החשמלית של היצרנית שבשונה משלושת האחרים תעשה שימוש בפלטפורמה חשמלית ייעודית.

הוצג: מרצדס EQA. מרצדס, אתר יצרן
כן, גם אנחנו שאלנו את עצמנו מה קורה עם החישוקים האלו/אתר יצרן, מרצדס

בשלב זה יוצא לשוק ה-EQA בגרסת 250. זה אומר שהמנוע החשמלי בהספק של 190 כ"ס ו-38.2 קג"מ, ומאיץ את הרכב ל-100 קמ"ש ב-8.9 שניות ועד 160 קמ"ש מירביים. ההנעה בשלב זה היא קדמית בלבד. בעתיד עם הצגת גרסאות חזקות יותר (כולל גרסת AMG) תוצע גם הנעה כפולה והספקים גבוהים יותר.

את הטווח המוצהר של 426 ק"מ הוא מוציא מסוללת 66.5 קוט"ש. מערכת הטעינה התומכת בהספק של עד 100DC של טעינה מלאה תאפשר טעינה של הסוללות מ-10 ל-80 אחוזים בפרק זמן של כ-30 דקות. בעמדת טעינה רגילה פרק הזמן יעמוד על כ-5 שעות וחצי לטעינה מ-10 ל-100 אחוזים.

עוד בוואלה!

מרצדס S קלאס בישראל: תכינו מיליון שקלים

לכתבה המלאה
הוצג: מרצדס EQA. מרצדס, אתר יצרן
פס תאורה לרוחב המכונית, בדומה ל-EQC/אתר יצרן, מרצדס

ה-EQA מתבסס כאמור על ה-GLA אולם האורך הכולל ארוך יותר ב-5 ס"מ עם 446 ס"מ מקצה לקצה ועם 162 ס"מ הוא גבוה ממנו בס"מ בודד. הרוחב נותר זהה ועומד על 184 ס"מ ובסיס הגלגלים נותר גם הוא על 273 ס"מ. שני נתונים שמשתנים משמעותית בין השניים הם נפח תא המטען שיורד ב-95 ליטרים ל-340 ליטרים ונתון המשקל שמזנק בכ-500 ק"ג ועוצר ב-2,040 ק"ג.

הוצג: מרצדס EQA. מרצדס, אתר יצרן
גם בתא הנוסעים הוא זהה ל-GLA/אתר יצרן, מרצדס

ה-EQA צפוי להגיע לישראל ברבעון השני של השנה, כאשר ינחת פה, אם לא יהיהו מצטרפים חדשים לקבוצה הוא יימצא פה מתחרה חשמלי מלא אחד - לקסוס UX300e בעל המימדים הדומים אם כי בעל מנוע חזק יותר וביצועים מעט יותר טובים בזינוק וטווח קצר יותר למרחק. מחירו של הלקסוס עומד על 258 אלף שקלים לגרסת הבסיס ו-293 אלף שקלים לגרסה המאובזרת. ה-EQA צפוי להיות יקר יותר, השאלה באיזה פער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully