וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגואר F-PACE בישראל: ירוק ויקר

15.2.2021 / 16:40

מתיחת הפנים של יגואר F-PACE בישראל והוא מצויד לראשונה בהנעת פלאג אין הייבריד עם 404 כ"ס מרשימים, אבל עם תג מחיר גבוה משמעותית מהמתחרים

יגואר F-PACE מתיחת פנים. יצרן, אתר יצרן
העיצוב החיצוני נותר כמעט ללא שינוי/אתר יצרן, יצרן

עם יותר ויותר מתחרים שמוסיפים הנעה חשמלית לכלים שלהם, כמו ב.מ.וו X3, אודי Q5, וולוו XC60 ואחרים, עם דרישות לעמידה בתקני זיהום אוויר וכחלק ממעבר הדרגתי למערכות הנעה חשמליות, מגיע תורו של יגואר F-PACE לקבל תגבור חשמלי נטען שקע.

מנוע הבסיס יהיה יחידת ההינע הגנרית של יגואר, ארבעה צילינדרים מוגדשים בנפח 2.0 ליטרים שמייצרים כאן 250 כ"ס ו-37.2 קג"מ. ההנעה היא כפולה ותיבת ההילוכים אוטומטית פלנטרית עם 8 יחסי העברה. 7.3 שניות יידרשו כדי להאיץ ל-100 קמ"ש והמהירות המירבית היא 217 קמ"ש.

המנוע החדש, P400e עושה שימוש באותה יחידת בנזין בשילוב עם מנוע חשמלי. השילוב בין השניים מקפיץ את ההספק ל-404 כ"ס ו-65.3 קג"מ. ההנעה ותיבת ההילוכים זהים אבל כאן הביצועים מקבלים קפיצה משמעותית - 5 שניות ל-100 ו-240 קמ"ש מירביים. סוללות 17.1 קוט"ש מספקים טווח מוצהר של 53 ק"מ חשמליים.

יגואר F-PACE מתיחת פנים. יצרן, אתר יצרן
מנוע בנזין עם 250 כ"ס ופלאג אין הייבריד עם 404 כ"ס/אתר יצרן, יצרן

העיצוב החיצוני מקבל שינויים מינוריים של כונסי אוויר וחידוד של יחידות התאורה בדומה לאלו שקיבלה מכונית הקופה ה-F TYPE. בתא הנוסעים השינויים המרכזיים הם בורר ההילוכים בצורת החוגה שמוחלף בפקד חשמלי שמזכיר מצערת של מטוס, מסך מולטימדיה בגודל 11.4 אינץ', הגה חדש, חוגות שליטה לבקרת האקלים ועוד.

ה-F-PACE ישווק בשתי רמות גימור עם מנוע הבנזין, S הבסיסית שמחירה 485 אלף שקלים ו-S פלוס במחיר של 488 אלף שקלים. גרסת הבסיס אמנם מצוידת בגג שמש פנורמי, פתיחה חשמלית לתא המטען מערכת שמע של מרידיאן ובורר מצבי נהיגה לשטח. אבל נעדר אביזרים אלמנטריים במכוניות בסכום שלו כמו כיוון חשמלי להגה, כניסה ללא מפתח ומטען אלחוטי לנייד. אבל בעייתי יותר, גם נעדר מערכות בטיחות מתקדמות כמו בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב ב"שטח מת", התרעת תנועה חוצה ועוד ומסתפק בתיקון סטייה מנתיב ובלימה אוטומטית.

עוד בוואלה!

מחודש ומחושמל: יגואר E-Pace

לכתבה המלאה
יגואר F-PACE מתיחת פנים. יצרן, אתר יצרן
הגה חדש, ידית הילוכים חדשה ולוח מחוונים דיגיטלי 12.3 אינץ (ברמות הגימור הגבוהות)/אתר יצרן, יצרן

את מלוא מערכות הבטיחות כמו גם אבזור נוסף שומרת החברה לרמות הגימור הגבוהות ה-S פלוס. שם יש כניסה ללא מפתח, פתיחה לתא המטען בהנפת רגל, חימום להגה, כיוון חשמלי להגה, מטען אלחוטי לנייד ועוד.

רמת הגימור הזו בגרסת הפלאג אין מזניקה את המחיר ל-532 אלף שקלים ומסיפה לרשמית האבזור בין השאר לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', שיכוך אדפטיבי לבולמים, קאליפרים אדומים, חישוקי 20 אינץ', פנסי ערפל קדמיים ועוד.

יגואר F-PACE מתיחת פנים. יצרן, אתר יצרן
53 ק"מ של טווח חשמלי מוצהר/אתר יצרן, יצרן

כאמור, עם טווח מחירים של 458 אלף שקלים ועד 532 אלף שקלים לרמת הגימור S פלוס עם הנעת הפלאג אין הייבריד, יגואר F-PACE מתומחר מעל מתחרים פופלריים כמו ב.מ.וו X3 שנע בין 336 עד 415 לגרסת הפלאג אין, אודי Q5 ב-359 אלף שקלים ו-400 אלף שקלים לגרסת הפלאג אין וגם וולוו XC60 שנע בין 310 ל-400 אלף שקלים ל-T8 הבכירה והמאובזרת ביותר. מרצדס כרגע נעדרת מענה ישיר עם שיווק ה-GLC בגרסאות ה-AMG היקרות יותר משמעותית.

למרות ההתעוררות במותג, עם שדרוג מערכות ההנעה ותאי הנוסים וגם עם הרוח החדשה שנושבת ממנו, צפויה לו תחרות לא פשוטה בסגמנט הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully