וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחודש ומחושמל: יגואר E-Pace

28.10.2020 / 18:35

יגואר הציגה את ה-E-Pace המחודש. שינויי עיצוב קטנים מבחוץ, עיצוב חדש לתא הנוסעים וגולת הכותרת: הוספה של מערכת הנעה היברידית נטענת שקע. אצלנו במרץ 2021

יגואר E-Pace המחודש. יצרן, אתר יצרן
הפגוש הקדמי, הגריל ויחידות התאורה חדשים/אתר יצרן, יצרן

כשלוש שנים לאחר שהוצג, מגיעה העת לרענן את הקרוסאובר הקומפקטי של יגואר. בשנים האלו התחדשו או הוצגו כמה מהמתחרים העיקריים שלו בקבוצה. כלים כמו ב.מ.וו X1 ו-X2, וולוו XC40 וגם נציגות ל-DS וגם וולוו - כולם עם מנועי בנזין ופלאג אין. וזה מה הוא עושה במתיחת הפנים שלו.

מלבד רענון עיצובי מתבקש שכולל יחידות תאורה מסוג לד עם שליטה על עוצמת ומבנה אלומת האור למניעת סנוור, עיצוב חדש לפגושים וגריל עמוק, מאחור יחידות התאורה במראה דומה לאלו של ה-I-PACE החשמלי.

יגואר E-Pace המחודש. יצרן, אתר יצרן
מהפרופיל השינויים העיקריים הם "פתחי האוורור" בכנף הקדמית והפנסים/אתר יצרן, יצרן

תא הנוסעים מקבל טיפול נחוץ ויסודי הרבה יותר. לוח המחוונים הופך למסך בגודל 12.3 אינץ' מסך המגע המרכזי גדל מ-10 ל-11.4 אינץ' וכולל את מערכת המולטימדיה והמידע החדשה של יגואר, השוס - ציפוי שאמור למנוע מטביעות האצבע לטנף אותו. מסכי המולטימדיה הקעורים פונים אל הנהג כחלק מהתפיסה של עיצוב כלל תא הנוסעים.

חוגת ההילוכים הרוטורית מוחלפת בפקד חשמלי ניצב ולצידו משטח טעינה אלחוטי. פער נוסף שסוגר ה-E-PACE הוא תחום איכות החומרים, שהפעם מבטיחים ביגואר להציג גימור, חומרים רכים ונעימים יותר למגע.

עוד בוואלה!

יגואר F-PACE עובר מתיחת פנים

לכתבה המלאה
יגואר E-Pace המחודש. יצרן, אתר יצרן
לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע שמונע טביעות אצבע/אתר יצרן, יצרן

ה-E-PACE נותר ללא שינוי במידות החיצוניות ביחס לגרסה היוצאת, אבל כן מוסיף כמה טכנולוגיות חדשות עבורו. הורדת עדכוני תוכנה באמצעות תקשורת WI FI היא אחת מהן, כמו גם מערכת סינון אוויר וריחות בתא הנוסעים, מראה אחורית שהיא למעשה מסך הניזון ממצלמה בחלקו האחורי של הגג.

יגואר E-Pace המחודש. יצרן, אתר יצרן
פנסים אחוריים בהשראת ה-i -PACE החשמלי/אתר יצרן, יצרן

החידוש המשמעותי יותר ב-E-PACE הוא רענון של צוות המנועים שלו. ההיצע מתחיל במנוע 1.5 ליטר שלושה צילינדרים בהספק 160 כ"ס גרסה זו שתהווה את רמת הכניסה של הדגם תהייה בעלת הנעה קדמית.

על בסיס אותו מנוע, תוצע גם גרסת פלאג אין הייבריד. כאן למנוע הבנזין מצטרף מנוע חשמלי להספק משולב של 309 כ"ס. כאן, בשונה מגרסת הבנזין ההנעה היא כפולה וכמותה היא עושה שימוש בתיבת 8 הילוכים פלנטרית.

סוללות 15 קילוואט-שעה מתחת לתא הנוסעים מספקות טווח חשמלי מוצהר של הוא 55 ק"מ, התאוצה ל-100 קמ"ש היא 6.5 שניות.

יגואר E-Pace המחודש. יצרן, אתר יצרן
ההיצע ממשיך להתחשמל/אתר יצרן, יצרן

גם מנוע ה-1.5 ליטר הבסיסי וגם שאר המנועים עושים גם הם שימוש בתגבור חשמלי, אם כי אצלם לא מדובר במערכות הנעה, אלא במצבר 48V שאוגר אנרגיה בהאטה ובלימה ומספק תמיכה במערכות החשמל לפרקי הדממת מנוע ארוכים יותר וכן סיוע קל בתאוצה.

כאן מדובר במנוע ה-2.0 ליטרים טורבו, ארבעה צילינדרים המוכר. הוא יגיע בשלוש רמות הספק, 200, 249 ו-300 כ"ס - כולם עם הנעה כפולה קבועה ותיבת הילוכים עם 9 יחסי העברה.

לדברי "חברת המזרח" יבואנית יגואר לישראל ה-E-PACE המחודש צפוי להגיע לכאן בחודש מרץ של 2021. הצפי שלהם הוא שגרסת הכניסה והגרסה ההיברידית נטענת השקע יזכו לנתח מכירות מכובד. הראשונה בזכות מחיר אטרקטיבי והשנייה בזכות הטכנולוגיה, אם כי התחרות שממתינה להם לא פשוטה בשתי הזירות, עם גרסאות בסיס של המתחרים שלו שמתחילות ב-250-260 אלף שקלים ומצד שני גרסאות הפלאג-אין שמתחילות בכ-300 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully