וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

DS7 קרוסבק פלאג אין הייבריד בישראל

3.9.2020 / 21:56

מותג היוקרה של PSA מרחיב את השורות בגרסה נוספת ל-DS7, הפעם היברידית נטענת שקע שרירית ומאובזרת. אנחנו יודעים למה הפעם יש לו סיכוי הרבה יותר טוב לזכות בתשומת הלב שלכם

DS7 קרוסבק פלאג אין הייבריד/יצרן

בתוך שוק הרכב הישראלי שמפגין יציבות מפתיעה בשנה הלא יציבה שלנו, יש את שוק היוקרה שמתנהג כאילו הוא לא שמע מעודו על קורונה, בתוכו הפלח הצומח ביותר הוא זה של קרוסאוברים קטנים וקומפקטיים ובתוך הפלח הזה - גזרת הפלאג אין הולכת ומתחממת במהירות.

לזירה הזו מזנק כעת מתחרה חדש-ישן - ה-DS7 קרוסבק האוונגרדי של DS עם גרסת פלאג אין הייבריד שתתחרה בכלים כמו ב.מ.וו X1 פלאג אין, וולוו XC40 פלאג אין ומתחרים נוספים עתידיים ובגרסאות המאובזרות והיקרות ינסה לאתגר גם את האחים הגדולים שלהם XC60, X3 ו-Q5 גם הם בגרסאות נטענות השקע.

אז מה התחמושת להתמודדות הזו? העיצוב החיצוני והפנימי הם עניין של טעם, לא אנחנו נקבע או נחליט. אבל בתחומים המדידים הוא מצטייד ברשימת אבזור ויחידת הנעה תחרותיות.

DS7 קרוסבק E-TENSE. יח"צ,
DS7 קרוסבק, מאתגר את המתחרים עם מימדים, אבזור ומחיר/יח"צ

הבסיס ל-DS7 קרוסבק E-TENSE הוא הפיג'ו 3008, שגם שיווק ה-PHEV שלו החל לאחרונה בישראל. כמותו, הוא עושה שילוב במנוע בנזין 1.6 ליטרים ושני מנועים חשמליים אחד על כל ציר כדי להגיע להספק מירבי של 300 כ"ס ו-53 קג"מ. הסידור הזה מייצר לו סוג של הנעה כפולה, כזו המנוהלת על ידי בקרה אלקטרונית ולא באמצעות חיבור גל הינע. תיבת ההילוכים היא אוטומטית, בת 8 יחסי העברה עם חיבור באמצעות דיסקיות במקום ממיר מומנט.

הסוסים וההנעה הכפולה באים לידי ביטוי בביצועים שלו, הגרסה הזו מהירה משמעותית מגרסאות הבנזין והדיזל של ה-DS7 עם 5.9 שניות ל-100 ו-240 קמ"ש לעומת 8.9 או 9.4 שניות בבנזין ובדיזל בהתאמה. הוא נופל מהם ביכולת הגרירה שעומדת על 1,200 ק"ג לעומת 1,550 באחרות.

סוללת ה-13.2 קילוואט שלו מאפשרת לו לנוע בכוח החשמל בלבד עד למרחק של 62 ק"מ לפי הצהרת החברה. זמן הטעינה של הסוללות עומד על כשעתיים מעמדה ייעודית 32 אמפר (כלולה במחיר הרכב) או 6 שעות משקע ביתי רגיל. בעוד המנוע משמש לטעינת הסוללות, הנהג יכול לבחור "לנעול" את השימוש במנוע החשמלי לשימוש עירוני. סידור רלוונטי לערים שבאזורים מסוימים אוסרות תנועת כלי רכב מזהמים.

עוד בוואלה!

נהיגה ראשונה: DS7 קרוסבק E-TENSE

לכתבה המלאה
DS7 קרוסבק E-TENSE. יח"צ,
אוונגרדי, כבר אמרנו.../יח"צ

הקרוסבק E-TENSE ישווק בשתי רמות גימור SO CHIC תהייה גרסת הכניסה ו-GRAND CHIC המאובזרת יותר כאשר זו האחרונה מגיעה גם עם חבילת האווירה OPERA.

ברשימת האבזור בגרסת הכניסה יש בין השאר מסך מולטימדיה בגודל 8 אינץ', טעינה אלחוטית, כניסה והנעה ללא מפתח, לוח מחוונים וירטואלי 12.3 אינץ ומתלים אקטיביים עם סריקת הכביש בטווח של 5-25 מטרים והתאמת השיכוך לתנאי הדרך. רמת הגימור GRAND CHIC מוסיפה גג שמש פנורמי, מסך המולטימדיה עולה ל-12 אינץ', כיוון חשמלי למושבים ועם חבילת האווירה OPERA הוא מקבל פריטי עיצוב חיצונייים ופנימיים ייחודיים לגרסה זו, דיפון וריפוד מלא בעור נאפה, אוורור וחימום למושבים, עיסוי, מערכת שמע של FOCAL ועוד.

רשימת מערכות הבטיחות כוללת התרעת אי שמירת מרחק, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עם מצב פקקים, בלימה אוטומטית, זיהוי תמרורי מהירות משולב בבקרת שיוט, מצלמות 360. בחבילת ה-OPERA ישנה גם מערכת לעירנות נהג, תאורת לד אקטיבית ומצלמת דרך.

DS3 ו-DS7 קרוסבק. יצרן, אתר יצרן
הנעה כפולה חשמלית/אתר יצרן, יצרן

מחירי ה-DS7 קרוסבק E-TENSE מתחילים ב-300 אלף שקלים לרמת הגימור SO CHIC, עבור ב-325 אלף שקלים ל-GRAND CHIC ועד 345 אלף שקלים ל-GRAND CHIC עם חבילת OPERA.
ברמת הגימור הגבוהה ובהשוואה ל-X3, אודי Q5 או וולוו XC60 בגרסאות הפלאג אין הוא אמנם מציע מחיר, אבזור וביצועים טובים אולם למעט גודל תא מטען הוא נופל מהם בתחום המימדים. לעומת זאת כאשר משווים אותו למתחריו הטבעיים יותר - וולוו XC40 PHEV ברמת הגימור הגבוהה וב.מ.וו X1 PHEV הוא זורח עם מימדים גדולים יותר משניהם, אבזור עשיר משל הגרמני, אבל תחרות קשה מול השוודי שתמורת 24 אלף שקלים פחות מהצרפתי מציע רמת גימור דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully