וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה קודיאק: טיפול קוסמטי

עודכן לאחרונה: 14.4.2021 / 10:54

סקודה פרסמה תמונות ופרטים אודות הקודיאק המעודכן. זריקת הרענון של הדגם הוותיק התמקדה בנגיעות קוסמטיות בעיקרן. ההגעה לישראל צפויה ברבעון השלישי של השנה

סקודה קודיאק: הוצגה מתיחת הפנים. אתר יצרן
סקודה קודיאק: הוצגה מתיחת הפנים/אתר יצרן

כפי שדיווחנו בכתבת הדגמים המתעדכנים למרות הציפיות למראה שיזניק את הקודיאק קדימה בהשראת האניאק החשמלי ועל אף האיור הדרמטי שפרסמה החברה, בשורה התחתונה מקבל הקודיאק טיפול לא מהפכני בהופעה שלו ובתא הנוסעים וכמעט שאין שינוי בתחום המנועים, חוץ מאשר בגרסת ה-RS הספורטיבית.

בעיצוב החיצוני שונה מעט הגריל, מכסה המנוע קיבל נגיעה קלה, הפנסים הקדמיים (כעת גם עם מטריקס לד כאופציה) והאחוריים חודשו ולדגם נוספו חישוקי סגסוגת בעיצובים חדשים.

סקודה קודיאק: הוצגה מתיחת הפנים. אתר יצרן
לוח מחוונים דיגיטלי ותוספות מינוריות בתא הנוסעים/אתר יצרן

תא הנוסעים של הקודיאק, אשר רוענן בסבב העדכון הקודם ל-2020 נותר דומה מאוד. השינויים שכן נכנסו פנימה הם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ' אופציונלי, מערכת המולטימדיה שמגדילה את הצג ל-9.2 אינץ', דיפונים וגימורים שונים בתא הנוסעים, חלקם כמו הריפוד דמוי העור עשוי מחומרים ממוחזרים ומערכת שמע עם 10 רמקולים.

עוד בוואלה!

סקודה קושאק: ג'יפון מהניילונים ב-82 אלף שקלים

לכתבה המלאה
סקודה קודיאק: הוצגה מתיחת הפנים. אתר יצרן
סקודה קודיאק RS, עכשיו גם בבנזין/אתר יצרן

גם מתחת למכסה המנוע אין בקודיאק החדש שינויים יוצאי דופן או שינויים בכלל. כל עוד מדובר בגרסאות הרגילות מנועי ה-1.5 ליטר ו-2.0 ליטרים עמם הוא משווק ימשיכו לשרת אותו בהספקים של 150 ו-190 כ"ס בהתאמה. מנוע הדיזל 2.0 ליטרים יגיע בשני הספקים - 150 או 200 כ"ס.

ההנעה תהייה קדמית בגרסאות החלשות וכפולה באלו החזקות יותר ותיבת ההילוכים כפולת המצמד תצומד לכל הגרסאות, בעוד את ה-1.5 ניתן יהיה (לפחות בחו"ל) לקבל עם תיבת הילוכים ידנית.

סקודה קודיאק: הוצגה מתיחת הפנים. אתר יצרן
קודיאק במספרים/אתר יצרן

מי שכן רושמת את השינוי המשמעותי ביותר היא גרסת ה-RS שבעבר שווקה עם מנוע הטורבו דיזל ועכשיו הוא מוחלף במנוע הבנזין 2.0 ליטרים. הנתון היחיד של מנוע הבנזין שפורסם הוא ההספק שעומד על 245 כ"ס, ממש כמו באוקטביה RS, לעומת 240 כ"ס בדיזל המצוין. סביר להניח שנתון המומנט יהיה צנוע משל הדיזל שעמד על 51 קג"מ. בסקודה כן מצהירים על משקל נמוך יותר ב-60 ק"ג.

כבעבר ההנעה היא כפולה, הכוח מועבר דרך תיבת הילוכים כפולת מצמד בת 7 הילוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully