וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לשבת בטסלה מודל 3? עכשיו אפשר

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 22:21

חנות הפופ אפ של טסלה נפתחה הבוקר בקניון רמת אביב. תאפשר למתעניינים לשבת במודל 3, הדגם היחיד של היצרנית בישראל כרגע. נסיעות המבחן יחלו לקראת סוף המחצית הראשונה של 2021

חנות הפופ אפ של טסלה בישראל. רוברט פרוידמן,
טסלה מודל 3 בקניון ברמת אביב/רוברט פרוידמן

יצרנית המכוניות החשמליות האמריקנית טסלה פתחה הבוקר את "אולם התצוגה" שלה בקניון רמת אביב. התצוגה היא למעשה דוכן פופ אפ זמני בשטח הקניון בו מוצגת המודל 3, הדגם היחיד שנמכר ומגיע כיום בישראל על ידי טסלה (דגמי ה-S וה-X צפויים להגיע לקראת סוף השנה).

בניגוד לתפיסה הרווחת של פיזור מרכזי שירות וסוכנויות, טסלה, גם פה עושה דברים אחרת. לחברה יש מרכז שירות אחד בפתח תקווה, מסירת מאות המכוניות הראשונות נעשתה בשטח נמל אשדוד, עמדת סופרצ'ארג'ר יחידה (לעת עתה) בקניון עזריאלי וכעת אתר תצוגה אחד לכלי הרכב שלהם. בקרוב, אומרים בטסלה, יתאפשרו גם נסיעות מבחן לקראת סוף הרבעון השני של 2021.

חנות הפופ אפ של טסלה בישראל. רוברט פרוידמן,
מודל 3 הוא כרגע הדגם היחיד המשווק ומגיע לישראל/רוברט פרוידמן

המודל 3 בתצורת סדאן וכמו כל דגמי היצרנית הוא בעל הנעה חשמלית מלאה. למרות שמחיר גרסת הבסיס הוא 187 אלף שקלים בחסות המיסוי הנמוך למכוניות חשמליות, וגם אחרי ההתייקרות במחיר, היא נחשבת למתחרה של מכוניות הסדאן הקומפקטיות של יצרניות היוקרה דוגמת סדרה 3 של ב.מ.וו או אודי A4 ואחרות.

היא מציעה הנעה אחורית בגרסת הבסיס בעלת הטווח המוצהר של 448 ק"מ ותאוצה ל-100 קמ"ש ב-5.6 שניות. הנעה כפולה בשני הדגמים הבכירים יותר הראשון הוא ה-long range שמכסה 580 ק"מ ומאיצה ל-100 קמ"ש ב-4.4 שניות (המחיר: 231,700 שקלים). גרסת ה-Performance היא הספורטיבית ביותר בהיצע ומלבד 567 ק"מ של טווח מוצהר, היא גם מאיצה מהר יותר ממרבית מכוניות הספורט שנמכרות בישראל עם 3.3 שניות ל-100. לגרסה זו גם שורה ארוכה של מכלולים משופרים, מהבלמים, הבולמים, הנמכת המרכב, מצב "מסלול" ועוד. המחיר: 267 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully