וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיתרון הזול והמהפכני: כך הרכב שלכם יריח מושלם לאורך זמן

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 23:05

נמאס לכם מהריחנים והמבשמים היקרים שאחרי כמה ימים מאבדים את האפקטיביות שלהם? חזרתם לנסוע ולהיתקע בפקקים ורוצים להתרענן? הפיתרון המושלם והקל הוא אטב כביסה

רכב עם ריח רע. NBC/Seinfeld - The Smelly Car, Giphy
ריח רע ברכב יכולה להיות בעיה גדולה/Giphy, NBC/Seinfeld - The Smelly Car

רבים מאיתנו תקועים בתקופה האחרונה בפקקי התנועה. אם כבר נגזר עלינו לבלות זמן רב ברכב, אנחנו רוצים לפחות להיות תקועים ברכב שמריח טוב. נהגים רבים מתפתים לקנות פחיות מבשמות או עצי ריח שאחרי כמה ימים מתפוגגים ובעיקר מבשמים באופן פסיכולוגי - כלומר הם כבר לא ממש מוציאים ריח, אבל עצם ההימצאות שלהם ברכב גורמת לנו לחשוב שהם עדיין "עושים משהו".

אז כנראה שהגיע הזמן להפסיק להשתמש בריחנים היקרים ולעבור לפיתרון הזול - אטב כביסה מעץ. כן. מה שאתם שומעים.

ב-SUN הבריטי פנו למנקי כלי רכב מקצועיים וכולם הסכימו שעל ידי הצמדת אטב כביסה מעץ לפתח המיזוג והזלפה עליו של כמה טיפות של שמן אתרי ריחני - הרכב יקבל את אותו האפקט. "זה רעיון נהדר ולא בזבזני", חשפה אחת המנקות ושנייה הוסיפה: "זו אלטרנטיבה מצוינת לכל אותם ריחנים יקרים".

אטב עץ ריחני. פייסבוק, צילום מסך
עושה את העבודה יותר טוב מרוב הריחנים. אטב העץ/צילום מסך, פייסבוק

ככה תעשו את זה

רבים הצביעו על העובדה שהאטבים מעץ הם זולים מאוד, כך שהשיטה לא רק אפקטיבית אלא גם הרבה פחות יקרה. אפשר לקנות חבילה של 100 באמאזון בפחות מ-40 שקלים, ואפילו בזול יותר בחנויות למוצרי בית.

אחת ממומחיות הניקיון הזהירה בפוסט שכתבה בפייסבק שלא לשים יותר מדי שמן אתרי, מאחר והוא יכול לטפטף בתוך הרכב ולהרוס אותו. עצה נוספת שלה היא לא להשתמש בריחות מרדימים כמו לבנדר או לבונה ולהשתמש בריחות שמרימים את מצב הרוח כמו תפוז או ציפורן. עוד אופציות מומלצות הן שמן עץ התה, או שילוב של שמן אקליפטוס ולימון.

אנשים אחרי סיפרו כי הם מספיגים את האטבים שלהם בשילוב של מים עם שמן ריחני למשך הלילה כדי להשיג תוצאה יותר ממושכת ושזה עובד נהדר גם בתוך הבית. "אני משתמשת בזה בתוך הבית ליד המאוורר או החלון בשירותים", סיפרה אישה אחת ושנייה הוסיפה: "זה יכול להיות פיתרון נהדר בכל מקום. רק צריך לסגור אותם בשקית פלסטיק והם מוכנים לשימוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully