וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולם תצוגה ייעודי ראשון לפרארי. איזו מכונית הם הביאו לתצוגה?

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 20:34

סמלת, יבואנית פרארי לישראל חונכת את אולם התצוגה הראשון שיוקדש אך ורק למותג. העיצוב בסטנדרטים העולמיים של פרארי ויש גם גם כוכבת אחת ענקית

השקת אולם התצוגה של פרארי. סיוון פרג,
פרארי SF90 באולם התצוגה החדש/סיוון פרג

מאז החל שיווק רשמי של מכוניות פרארי בישראל לפני כעשור, עלו על הכביש כ-100 יחידות של יצרנית מכוניות הספורט האיטלקית, בהן חדשות מהדגמים העדכניים שלה ומהן מכוניות אספנות שיובאו באופן אישי. חושבים שזה הנתון המפתיע? אז זהו שלא.

על פי שי פלדמן מנכ"ל סמלת היבואנית, מתחילת השנה עלו על הכביש 9 מדגמי היצרנית (פורטופינו, הרומא וה-F8), אליהן עתידות להצטרף עוד מכוניות מתוך צבר הזמנות של 24 יחידות. את המכוניות האלו יקבלו הלקוחות באולם התצוגה החדש בהרצליה, אליו עברה היצרנית מבית קרדן בתל אביב.

השקת אולם התצוגה של פרארי. סיוון פרג,
1,000 כ"ס, אבל היברידית/סיוון פרג

באולם התצוגה עומדת כרגע אחת הבכירות בהיצע של פרארי, ה-SF90. אבל אל תטעו, היא ממש לא מהווה חוליה נוספת בשושלת ארוכה של מכוניות העל המוחלטות של פרארי כמו ה"אנזו" וה"לה-פרארי" - כי הפרארי הזו שונה מאוד מאחיותיה בכך שהיא למעשה מכונית פלאג אין נטענת שקע.

הלב פה הוא המנוע שמגיע מהפרארי 488 פיסטה ואנחנו יודעים כבר מה זה גרסאות פיסטה של היצרנית הזו... - V8 כפול מגדשי טורבו עם שורת שינויים המתאימים אותו לשרת את המכונית הזו. בין השאר כאלו המתאימים אותו לשבת נמוך יותר במרכז המכונית לשיפור מרכז הכובד. אבל את הפאנץ' הטכנולוגי נותנים פה שלושה מנועים חשמליים, שניים קדמיים ואחד אחורי.
כל אלו מביאים את ההספק המשולב ל-1,000 כ"ס.

עוד בוואלה!

לא מפתיע: יום לאחר הצגתה הרשמית נמכרו כל הפרארי 812 קומפטיציונה

לכתבה המלאה
השקת אולם התצוגה של פרארי. אתר יצרן
מושבים חשמליים? תוסיפו 50,400 שקלים.../אתר יצרן

וכאשר היא נושאת את תואר "מכונית הכביש החזקה ביותר" של פרארי, היא מצטיידת בביצועים בהתאם: הזינוק ל-100 קמ"ש? 2.5 שניות, 200 קמ"ש? תוך 6.7 שניות תמשיכו עם זה מספיק זמן והמהירות תחצה את 340 הקמ"ש ותמשיך להאיץ. והיא יכולה גם לעבוד אחרת לגמרי ולנסוע 20 ק"מ בלבד בכוח החשמל עם סוללת 7.9 קוט"ש נטענת שקע (אנחנו מניחים שעמדת טעינה כלולה במחיר...).

אפרופו מחיר ה-SF90 מתחילה ב-3,650,000 שקלים, הגרסה נטולת הגג? 3,850,000 שקלים - אבל רגע, מה, לא תשימו עליה תוספות? בואו נראה "חבילת מירוץ" הכוללת הפחתת משקל, בולמים שונים וחלקי סיבי פחמן - 470 אלף שקלים, צבע מהמגוון הקלאסי של פרארי - 93,200 שקלים, או אחד שתבחרו בעצמכם ויעלה 245 אלף שקלים ועוד.

השקת אולם התצוגה של פרארי. סיוון פרג,
האולם מעוצב בסטנדרט ובהתאם לקווים של אולמות פרארי בעולם/סיוון פרג

אבל לפחות ישראלי אחד לא צריך כבר להתלבט אילו תוספות לשים על ה-SF90 שלו. הוא כבר קנה אחת פתוחה ואבזר אותה בנדיבות ועל חשבונית הקניה מופיע הסכום 4.5 מיליון שקלים. איש העסקים שזו אינה הפרארי הראשונה או היחידה שלו, ממתין לאפשרות להגיע למחלקת האיפיון האישי של פרארי במפעל במראנלו כדי לבחור אישית את התוספות המיוחדות.

כאשר היא תגיע לישראל במהלך 2022, היא צפויה להיות המכונית הסדרתית החזקה והיקרה ביותר שנמכרה באופן סדיר על ידי יצרנית רכב רשמית בישראל. רק צפויה, כי שלושה לקוחות נוספים כבר נמצאים במגעים לרכוש אחת כזו - ומי יודע, אולי מישהו מהם ירצה גם שיתקינו לו מובילאיי והמחיר יזנק...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully