וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרהיב או מסוכן? אנשים התחילו לשתול צמחים ברכב בטרנד ביזארי חדש

25.5.2021 / 23:18

חובבי צמחים החלו לשתול קקטוסים, סוקולנטים ועצי בונסאי על הדשבורד ובתוך מחזיקי הכוסות שלהם ברכב ובעוד שחלק חושבים שזו תוספת מהממת לרכב, אחרים מתריעים מפני סכנה: "דמיינו שאתם מתרסקים ובמקום כרית אוויר אתם מקבלים קקטוס לפנים"

משעמם לכם בפקק ואתם מחפשים מה לעשות כדי להעביר את הזמן? כדאי שתדעו שישנו מספר לא קטן של נהגים חובבי צמחים שהחלו לשתול קקטוסים, סוקולנטים ואפילו עצי בונסאי ברכב שלהם ולטפח גינות קטנות בטרנד ויראלי ביזארי במיוחד.

הנהגים מוצאים מקומות לא סבירים בתוך הרכב כדי להציג לראווה את אוסף הצמחים שלהם, כששני המקומות הבולטים הם על לוח המחוונים ובתוך מחזיקי הכוסות. בשלל תמונות ששותפו ברשת מוצגות הגינות הקטנות המאולתרות ברכב הכוללות חוץ מחול וצמחים אפילו חלוקי נחל ופסלים מיניאטורים.

טרנד של שתילת צמחים ברכב. Instagram, צילום מסך
טרנד ביזארי של שתילת צמחים ברכב/צילום מסך, Instagram
טרנד של שתילת צמחים ברכב. Instagram, צילום מסך
גם במחזיקי הכוסות/צילום מסך, Instagram

רבים הצטרפו לטירוף "גינון הרכב" והפכו את הדשבורד שלהם למשטח עתיר בצמחיה, אולם לא כולם היו מוכנים לשתף פעולה עם הטרנד. חלק הצביעו (ודי בצדק) על כך שלשתול קקטוסים ברכב עשוי להוות בעיה למקרה שכריות האוויר יפתחו בתאונת דרכים, חס וחלילה.

"זה רעיון נהדר, עד שאתה מתרסק עם הרכב ובמקום כרית אוויר אתה מקבל קקטוס לפנים", כתב אחד ואחר הוסיף: "תבלום חזק והנוסע שלצידך יתמלא בקוצי קקטוס".

טרנד של שתילת צמחים ברכב. Instagram, צילום מסך
אנשים שותלים קקטוסים, סוקולנטים ואפילו עצי בונסאי ברכב שלהם/צילום מסך, Instagram
טרנד של שתילת צמחים ברכב. Instagram, צילום מסך
אך זה יכול להיות מסוכן/צילום מסך, Instagram
טרנד של שתילת צמחים ברכב. Instagram, צילום מסך
לפחות ככה לא יוכלו לשים רגליים על הדשבורד/צילום מסך, Instagram

אחרים חשבו שהטרנד לא יעיל במיוחד כי צמחים רבים לא ישרדו ברכב חם וסגור. לעומתם היו כאלה שמצאו יתרונות לא צפויים לטרנד: "זו דרך טובה למנוע מהנוסע שאיתך לשים את הרגליים שלו על הדשבורד", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "מעולה, עוד מקום לאוסף הצמחים שלי. כבר אין לי מקום בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully