וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה לנשים שנכנסו למנהרת שטיפת מכוניות בג'יפ פתוח?

7.7.2021 / 1:09

משתמשת טיקטוק תיעדה את ההחלטה של חבורת נשים להיכנס למנהרה לשטיפת מכוניות - עם ג'יפ פתוח. מאוחר יותר היא גילתה מה באמת קרה שם ומה עלה בגורל הנשים ברכב

ג'יפ פתוח במנהרה לשטיפת מכוניות/@samijo_xoxo/TikTok

משתמשת הטיקטוק סאמיז'ו (@samijo_xoxo) שיתפה בשבוע שעבר סרטון שצבר יותר מ-4 מיליון צפיות, בו נראות נשים נכנסות למנהרה לשטיפת מכוניות כשהן יושבות בג'יפ פתוח לגמרי - כאילו אין להן מושג מה מצפה להן בפנים. הטיקטוקרית כתבה לצד הסרטון "שטיפת מכוניות או פארק מים" והוסיפה אימוג'י צוחק.

בעוד הנשים נעות לכיוון המנהרה, נשמעת סאמיז'ו אומרת: "הבנות האלו מנסות להיכנס לשטיפת מכוניות. אוי אלוהים, הם נותנים להן לעבור. הן אמיתיות? הן הולכות להיספג! הלוואי שהייתי בצד השני כדי לראות את זה". לצערנו היא לא עשתה זאת, מה שסיקרן מאוד את הצופים שלה לגבי גורלן: "די בטוח שחובתך האזרחית הייתה לעזוב את התור וללכת להמתין בצד השני כדי להראות לנו את התוצאה ... כל כך מאוכזב".

אבל אל תתאכזבו עדיין - כי מצאנו סרטון נוסף שחושף מה בדיוק קרה שם בתוך המנהרה.

צפו בתיעוד המלחיץ:

יום לאחר מכן התברר שחברות הנשים היו מודעות היטב להחלטה המשונה שלהן להיכנס למנהרה לשטיפת מכוניות ברכב פתוח ושהחוויה הרטובה שלהן צולמה בתוך המנהרה לטובת סרטון טיקטוק ויראלי משלהן.

ככה זה נראה מהזווית שלהן:

@nickmendola

To the other video floating around if the Jeep pulling into the car wash here's our perspective ##carwash ##fyp ##jeep ##summer

♬ Summer Days - Martin Garrix / Macklemore / Patrick Stump

החוויה המלאה פורסמה בטיקטוק ע"י המשתמש ניק מנדולה (@nickmendola) וצברה כמות צפיות "צנועה" יותר של 130 אלף צפיות. סאמיז'ו - לא במכוון - הצליחה למעשה לגנוב להן את תהילת הרשת כשפרסמה את ה"תקרית" הזאת יום לפני וגרמה לרבים לחשוב שהנשים נהגו בתמימות.

לא מספיק שהיא "גנבה" להן צפיות, היא פרסמה ביום למחרת שני סרטוני תגובה שצברו יחד עוד 900 אלף צפיות.

ואלה סרטוני התגובה שלה:

על אף שהסרטון של ניק מנדולה צבר פחות צפיות, רבים הגיבו לו. "תגידו לי שיש לכם הורים עשירים מבלי להגיד לי שיש לכם הורים עשירים", כתב אחד בתגובה, אחר תהה: "למה שאנשים יעשו את זה?!" ואחר סיכם את מה שרובכם בוודאי חושבים: "יש אנשים עם יותר מדי זמן פנוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully