וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כובשת את השוק: טסלה בצמרת המסירות של רכבי הפרימיום

דובי בן גדליהו

עודכן לאחרונה: 27.6.2021 / 16:19

טסלה כבשה את שוק הרכב הישראלי בחודש יוני, ומטפסת לצמרת המסירות בפלח רכבי הפרמיום - כך עולה מנתונים שהגיעו לגלובס. הנתונים הללו ממקמים אותה במקום גבוה בדירוג של כלל מסירות הרכב החדש בחודש יוני, ולא רק בקטגוריית החשמל

מכוניות טסלה/טסלה

חברת טסלה "דרסה" את שוק הרכב הישראלי בחודש יוני, ומטפסת בהדרגה לצמרת דירוג המסירות בפלח רכבי הפרמיום - כך עולה מנתוני מסירות ראשוניים שהגיעו לגלובס.

מתחילת חודש יוני ועוד סוף השבוע שעבר, העלתה החברה על הכביש 1,721 כלי רכב חדשים מדגם טסלה 3, נתון שמקנה לה נתח של כ-87% מכלל המסירות בפלח כלי הרכב החשמליים באותו חודש.

במחצית הראשונה של השנה, מתחילת ינואר ועד סוף השבוע שעבר, העלתה טסלה על כבישי ישראל 2,757 כלי רכב מדגם טסלה 3, שהם כ-64% מכלל המסירות בפלח החשמלי.

חנות הפופ אפ של טסלה בישראל. רוברט פרוידמן,
מודל 3 בחנות הפופ אפ בקניון רמת אביב/רוברט פרוידמן

נתוני המסירות הללו ממקמים את טסלה במקום גבוה בדירוג של כלל מסירות הרכב החדש השנה, ולא רק בפלח החשמלי. בהשוואה לפלח הפרמיום, עם מחיר עסקה ממוצעת של מעל 200 אלף שקל, טסלה נושפת כיום בעורפם של המותגים המובילים בשוק - אאודי ומרצדס - ועשויה לעקוף החודש את המסירות של ב.מ.וו ולהתברג במקום השלישי במסירות רכבי הפרמיום במחצית הראשונה של 2021.

כל מה שמעניין על טסלה:
- מאי הקשוח והאיום של טסלה
- רוצים חתיכה מחווית הטסלה? גשו לכאן
- לא רק טייזר, גם ניידת חשמלית

ביוני ספציפית צפויה טסלה לדלג היישר לחמישייה הראשונה של כלל מסירות הרכב החודשיות. הנתונים מרשימים גם בהשוואה לאירופה. כך, למשל, במחצית הראשונה של השנה נמסרו בישראל יותר טסלות 3 מאשר בשוק הספרדי וההולנדי ביחד.

עוד בוואלה!

הבריטים יגייסו את טסלה למשטרה?

לכתבה המלאה
מכוניות טסלה בנמל אשדוד. ש.י,
מכוניות טסלה ממתינות לקונים בנמל אשדוד/ש.י

אולם בענף מציינים כי בניגוד לרבים מהיבואנים, שמוכרים בישראל כלי רכב מהמלאי, טסלה מייבאת כלי רכב רק על פי הזמנת הלקוח כך, שמסירותיה הכוללות עד סוף השנה לא צפויות להיות עקביות ויהיו תלויות בהיקף המשלוחים ובעיתויים.

יצוין כי גם טסלה סובלת כיום מהמחסור בצ'יפים, שפוגע בכלל התעשייה, ולאחרונה ציינה העיתונות הסינית כי לקוחות חדשים של החברה בסין קיבלו דחייה של מספר שבועות במועדי האספקה של הטסלה 3 המיוצרת בסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully