וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין באופנה: הקולקציה של מיני מתחדשת

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 9:53

המיני הוותיקה זוכה לעוד רענון ומתיחת פנים. העיצוב החיצוני נותר כמעט ללא שינוי ובתא הנוסעים נוסף אבזור נוחות ובטיחות. יש גם שינויי מחירים

מיני המחודשת/יצרן

לפעמים קל לשכוח את זה, אבל המיני הנוכחית איתנו כבר הרבה מאוד שנים, למעשה היא כבר בת שמונה - נצח במונחי עולם הרכב והיא נותרת רעננה בעיקר בזכות העיצוב הטוב בבסיסו והעובדה שהיא זוכה למתיחות פנים אחת לכמה שנים. גם הפעם מדובר בעוד אחת מאלו והיא מקיפה את שלל ההסתעפויות שעברה המכונית הזו; גרסת ה-3 דלתות, ה-5 דלתות, הקבריולה, ג'ון קופר וכן המיני SE החשמלית.

מיני המחודשת בישראל. אתר יצרן
הקורה שחוצה את הגריל עכשיו בצבע הרכב/אתר יצרן

חיצונית, ההבדלים לא גדולים ונוגעים לחזית עם גריל שונה במעט ובו קורת רוחב בצבע המכונית, פתחי אוורור במקום פנסי הערפל, התאורה היא לד מלא כסטנדרט. מאחור הפנסים בדוגמת דגל בריטניה מגיעים כסטנדרט ונוספו אפשרויות להתאמה אישית של גימור כרום או שחור סביב חלקים שונים במכונית.

עוד בוואלה!

מבחן דרך: מיני קאנטרימן PHEV

לכתבה המלאה
מיני המחודשת בישראל. אתר יצרן
מערכת מולטימדיה חדשה, עכשיו בגודל 8.8 אינץ'/אתר יצרן

בתא הנוסעים יש הגה חדש וסביבת נהג מודרנית יותר עם לוח מחוונים דיגיטלי עם תצוגות מתחלפות לפי מצבי הנהיגה, הגה חדש, ומערכת מולטימדיה שגדלה מ-6.5 אינץ' בעבר ל-8.8 אינץ' כסטנדרט כעת. עוד נוספה מערכת התרעה על סטייה מנתיב (התרעה בלבד ללא תיקון). יחד עם זאת, למרות שמחירן לא זול, רמות הגימור הבסיסיות החל מ-162 אלף שקלים) מגיעות עדיין עם אבזור בסיסי ונעדרות קישוריות לאפל, מצלמת רוורס, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

בגזרת המיני קופר SE החשמלית, תוצע גרסת כניסה שנעדרת אבזור כמו בקרת שיוט אדפטיבית, חלון שמש, ריפודי עור, מפתח חכם וחישוקי 16 אינץ' במקום 17 אינץ'. מחירה יעמוד על 200 אלף שקלים, לעומת 240 אלף בעבר.

מיני המחודשת בישראל. אתר יצרן
תצורת 5 הדלתות תתחיל ב-172 אלף שקלים/אתר יצרן

מבחינת יחידות ההנעה, כמעט ואין שינוי. בבסיס ימשיכו לשמש מנועי ה-1.5 ליטר בהספק 102 כ"ס בגרסאות ה-ONE הזמינות בתצורות ההאצ'בק בלבד, ו-136 כ"ס לקופר. מעל המנוע הזה ישנו מנוע ה-2.0 ליטרים בהספק שפחת ב-14 סוסים ועומד כעת על 178 כ"ס. מנועים אלו משודכים לתיבת הילוכים כפולת מצמד בנות 7 הילוכים.

בפסגת ההיצע יהיה המנוע של גרסת הג'ון קופר וורקס (JCW) בהספק 231 כ"ס, גרסה זו זמינה בתצורות 3 דלתות וקבריולה בלבד. בגרסה זו תיבת ההילוכים היא אוטומטית פלנטרית.

במיני SE החשמלית, ללא שינוי מנוע בהספק 184 כ"ס וטווח מוצהר של כ-230 ק"מ.

מיני המחודשת בישראל. אתר יצרן
האורגינל, החידוש, החידוש לחידוש והעדכנית/אתר יצרן

גרסאות ומחירים

משפחת דגמי המיני נחלקת לשלוש קבוצות מרכזיות: האצ'בק 3 דלתות, האצ'בק 5 דלתות וקבריולה.
בתצורת 3 הדלתות המחירים נעים בין 162 אלף שקלים ל-ONE הבסיסית, 173 אלף שקלים לקופר, ועד 284 אלף שקלים ל-JCW. מיני קופר SE החשמלית תוצע מעתה גם בגרסת כניסה של 200 אלף שקלים לצד הגרסה הרגילה ב-239 אלף שקלים.

תצורת ה-5 דלתות תתחיל ב-172 אלף שקלים ל-ONE, אחריה גרסת הקופר ב-183 אלף שקלים, ו-270 אלף שקלים לקופר S.

עבור מיני קבריו מתחיל המחיר ב-215 אלף שקלים לקופר עם 136 כ"ס ועד 320 אלף שקלים ל-JCW.

למעט גרסאות ה-ONE וה-SE החשמלית, ניתן להוסיף את חבילת ה-TECH (המוסיפה בין השאר טעינה אלחוטית לנייד) בעלות של כ-10,000 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully