וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחדש, מתחזק, מתחדד: פורשה מקאן

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 23:05

פורשה מקאן מתחדש ברענון של היצע המנועים שלו, עדכוני עיצוב קלים מבחוץ ועוד טכנולוגיה בתא הנוסעים. המחיר שלו יתחיל ב-545 אלף שקלים ותצטרכו להתאפק רק עד אוקטובר

פורשה מקאן המחודש/יצרן

פורשה מקאן, הוא "כרטיס הכניסה" לעולם של פורשה מבחינת תג מחיר, אבל שלא נטעה, הקטנצ'יק הזה חד ומתנהג שאין דברים כאלו - ואנחנו יודעים כי יצא לנו לטחון איתו הקפות על המסלול.

לקראת שנת הדגם הקרבה, מכיוון שהבחור כבר ממש לא צעיר (הוצג ב-2013) ומכיוון שמעבר לפינה כבר מבצבץ מקאן כל-חשמלי ופורשה אפילו לא מסתירה שלשם העסק הולך, היא משחררת שורת עדכונים לדגם. זהו דגם חשוב ואסטרטגי ליצרנית, לא בשל כמות המכירות, אלא בשל העובדה שהוא משמש "לשכת גיוס" עבור המותג שמעריך 80 אחוזים מרוכשיו הם לקוחות חדשים של היצרנית.

ואנחנו נלך כמו שהולכים בפורשה, נתחיל עם מה שחשוב שיש ואז למה שנחמד שיהיה.

פורשה מקאן מתחדש. אתר יצרן
חזית שחורה, לוע מאיים/אתר יצרן

שלא כבעבר, למקאן יש שלוש גרסאות במקום ארבע ובסיבוב הזה זו הטורבו שנשארת בחוץ. כל הגרסאות מקבלות שיפורים להספק. המקאן הבסיסי עם מנוע 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים מוסיף 20 סוסים ל-265 כ"ס מאיץ ל-100 ב-6.2 שניות וימשיך ל-232 קמ"ש.

המדרגה הבאה היא המקאן S, שם נמצא מנוע ה-2.9 ליטר V6 שמתחזק ב-26 סוסים ל-380 כ"ס, כאן העסק יאיץ ב-4.6 שניות ל-100 ועד 259 קמ"ש. וכאמור בהיעדר גרסת הטורבו שהייתה בפסגת ההיצע, העסק מסתיים ב-GTS גם היא עם מנוע ה-2.9, מגדש טורבו כפול, 440 סוסים (תוספת של 60 סוסים) ועם חבילת "ספורט כרונו" התאוצה ל-100 אורכת 4.3 שניות ועוד 272 קמ"ש.

בכל הגרסאות ההנעה היא כמובן כפולה ועם תיבת ההילוכים כפולת המצמד של פורשה עם 7 הילוכים.

עוד בוואלה!

גלריה: יום מסלול עם פורשה טייקן הנעה אחורית

לכתבה המלאה
פורשה מקאן מתחדש. אתר יצרן
עובר לעולם משטחי המגע במקום הכפתורים הפיזיים, נקווה שלא הרסו את זה/אתר יצרן

עוד שיפורים עליהם מספרת פורשה נוגעים לבולמי הזעזועים האקטיביים והקשחה של השלדה לשיפור התנהגות הכביש וחדות ההיגוי. וכמו זו של אודי RS3 החדשה מסוגלים לעשות זאת בכל אחד מהבולמים בנפרד. בפורשה קוראים למערכת הזו PASM, היא תהייה אופציונלית בגרסת הבסיס וסטנדרטית ב-S וב-GTS.

העיצוב החיצוני קיבל עוד מאפיינים קוסמטיים שמדגישים את הרוחב שלו, כך אומרת פורשה, אנחנו רק מסתכלים על הלוע הזה ואומרים שהמון חרקים, ציפורים וכנראה יונקים בינוניים יישאבו לשם בקלות. בתא הנוסעים משטחי מגע מחליפים את הכפתורים בקונסולה המרכזית, בורר ההילוכים זז לאמצע הקונסולה שמקבלת את המראה של שאר הדגמים. ההגה אגב, מגיע מה-911.

פורשה מקאן מתחדש. אתר יצרן
בדרך אלינו, פה באוקטובר/אתר יצרן

לפי הודעת אורכיד ספורטס קארס, יבואנית פורשה לישראל, צפוי המקאן להגיע אלינו באוקטובר השנה. אבזור הבסיס יכלול תאורת לד אדפטיבית, כיוון חשמלי וחימום למושבים, מערכות בטיחות מתקדמות, בקרת אקלים עם שלושה איזורים, תאימות למכשירי אפל ועוד. חישוקי 19 אינץ' בגרסת הכניסה, 20 אינץ' ב-S ועד 21 אינץ' ב-GTS.

המחירים נותרו זהים לאלו של הדור היוצא. החל מ-545 אלף שקלים למקאן הבסיסי, עבור ב-615 אלף שקלים ל-S ועד 755 אלף שקלים ל-GTS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully