וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי קונה החשמלית בישראל

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 8:46

יונדאי ממשיכה במגמה החשמלית, ולצד איוניק 5, משיקה בישראל גם את קונה החשמלי שמכוון לנגוס במכירות MG ZS החשמלי

במקביל להשקת איוניק 5 בישראל, מושקת הגרסה החשמלית של יונדאי קונה. בשונה מאיוניק 5 שנבנתה לכתחילה כפלטפורמה חשמלית לחלוטין, קונה החשמלי מבוסס על פלטפורמה קיימת שתוכננה מראש לקבל מנועים שונים, בנזין, היברידי וכעת בישראל - גם חשמלי.

קונה החשמלי מגיע לישראל בגרסת הטווח הקצר מתוך רצון להשאיר את מחירו תחרותי. הוא מוצע עם מנוע שמייצר 136 כ"ס ו-40.3 קג"מ, ומנפק תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-9.9 שניות. סוללת 39.2 קילוואט/שעה מספקת טווח של 305 ק"מ, וטעינה מהירה (50DC) תאפשר מילוי מצברים ל-80% ב-50 דקות.

יונדאי קונה חשמלי. אתר יצרן
305 ק"מ מוצהרים בטווח/אתר יצרן

יש כמה שינויים בין גרסת הבנזין לזו החשמלית. בגלל הסוללות, תא המטען בגרסה החשמלית קטן ב-37 ליטר, ומציע קיבולת של 337 ליטר. משקל הגרסה החשמלית עומד על 1,625 ק"ג - תוספת של 275 ק"ג, ומרווח הגחון מצומצם ב-2 ס"מ לכדי 15.5 ס"מ.

יש רק רמת גימור אחת שכוללת מולטימדיה מקורית בגודל 8 אינץ' עם אפל קארפלי ואנדרואיד אוטו, לוח מחוונים מוקרן בגודל 10.25 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם כולל התנעה מרחוק, כיוון חשמלי למושבים הקדמיים, שליטה בבלימה הרגנרטיבית באמצעות פקדים מאחורי ההגה, מראות מתקפלות חשמלית, שמשות כהות, חישוקי 17 אינץ' קלים ועוד. היצע מערכות הבטיחות המתקדמות כולל בלימה אוטומטית כולל זיהוי הולכי רגל ודו"ג, תיקון סטייה מנתיב ושמירה על המרכז, התרעת רכב ב"שטח מת" ותיקון אקטיבי למניעת תאונה, התרעה ובלימה בתנועה חוצה מאחור, ניטור ערנות נהג, ועוד.

יונדאי קונה חשמלי. אתר יצרן
רמת גימור יחידה ומאובזרת/אתר יצרן

המחיר עומד על 143 אלף שקלים, כשהמטרה היא להתמודד ראש בראש מול המותגים הסיניים החשמליים ובראשם MG ZS. יונדאי קונה יקר במעט אבל מנגד מציע את אותה חבילת שירות שעוטפת גם את איוניק 5: עמדת טעינה של אחת מהחברות ג'ינרג'י, אפקון או סונול (ללא תוספת תשלום), טיפולים חינם ל-3 שנים או עד 45 אלף ק"מ, אחריות ל-5 שנים על המכונית, ול-7 שנים על הסוללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully