וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע המטלטל של טסלה ישראל

עודכן לאחרונה: 13.8.2021 / 13:05

כשהיא מובילה את מכירות כלי הרכב החשמליים, פותחת אתרי טעינה חדשים ושוכרת משרדים במעוז ההיטק בתל אביב, טסלה ממשיכה להתבסס בישראל ויש לנו גם הימור פרוע

עם הובלה מובהקת של שוק הרכב החשמלי, כאשר בתוך חצי שנה של שיווק ללא שיווק היא מעלה יותר מ-4,500 כלי רכב, טסלה ממשיכה להרחיב את הפעילות שלה בישראל.

התוספת האחרונה לכ-2,900 כלי הרכב שמסרה מאז מרץ, היא המשלוח האחרון שנמסר בימים אלו ללקוחות במתחם התפעולי שלה בנמל אשדוד. במשלוח זה נחתו כאן כ-1,700 יחידות של המודל 3 על גרסאותיה שמגיעה ממפעלי היצרנית בסין.

מכוניות טסלה בנמל אשדוד. ש.י,
מכוניות טסלה בהאנגר האחסנה במשלוח הראשון/ש.י

ויחד עם תוספת המכוניות הללו, מרחיבה החברה גם את פריסת תחנות הטעינה המהירות שלה ה"סופרצ'ארג'רים" המספקות קצב של 250 קילוואט (למעט 4 העמדות במצפה רמון, שם הן מהסוג של 150 קילוואט). מה שהתחיל בעמדות טעינה בעזריאלי, התרחב לחיפה וכעת מקיף גם את עפולה, מצפה רמון ואילת. על פי מפת המטענים של היצרנית, מיקומים נוספים שייפתחו בחודשים הקרובים כוללים את טבריה (ברבעון הנוכחי), הרצליה (רבעון אחרון של 2021), פתח תקווה (רבעון שני 2022), בירושלים (רבעון אחרון 2021), קרית גת (רבעון ראשון 2021), באר שבע (רבעון ראשון של 2022), נווה זהר סמוך לים המלח (רבעון שני 2022) ומיקום משונה אחד - מחלף ענבה במפגש של כביש 1 ו-431 שבטסלה מתקעשים ששם נמצאת מודיעין (רבעון נוכחי).

בשלב זה לא גובה החברה דמי שימוש במטענים שלה ואלו מיועדים ללקוחות החברה בלבד, אולם שני אלו ישתנו בעתיד, כאשר תתחיל החברה לחייב בתעריף של שקל לקילוואט (נמוך מאשר אצל חברות טעינה אחרות). השינוי השני יהיה כאשר ייפתחו עמדות אלו לשימוש כלל כלי הרכב החשמליים. זאת לאחר הצהרה של אילון מאסק כי לשם מועדות פני היצרנית.

אילון מאסק. אתר יצרן
עמדת "סופרצ'ארג'ר" כרגע ללקוחות החברה ובחינם, בקרוב בתשלום ולכולם/אתר יצרן

מהלך שלישי שעושה החברה החודש מגיע היום, כאשר הנהלת פארק עתידים הודיעה כי החברה שכרה משרדים במתחם שנחשב לאחד ממעוזי ההיטק הישראלי. על פי הידוע לנו, מי שיושבים שם החל מאתמול זו הנהלת ומטה החברה שעד כה פעלה ממרכז השירות שלה בפתח תקווה.

"אנחנו שמחים שטסלה מצטרפת לחוד החנית של חברות העוסקות בתחום הרכב אצלנו בפארק", אומר שגיא ניב, מנכ"ל פארק עתידים, "גאים בבחירתה ואין לנו ספק כי המיקום בלב העשייה החדשנית ושילובה בקהילת העסקים שלנו מעניקה ערך אמיתי במרוץ לניצחון על הדבר הבא בעולם התחבורה".

הבחירה בפארק עתידים, בדומה לבחירה למקם בתחילת דרכה את מטה החברה העולמי בלב עמק הסיליקון, עשויה להצביע על כך שלטסלה יש יותר מאשר צורך בארבעה קירות למשרדי המטה הרגילים וכי לחברה יש גם שאיפות או תוכניות להשתלב, או לפחות להיות קרובה למרכז העצבים של תעשיית האוטו-טק המקומית. מי שכבר נמצאות שם הן מעבדות החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי, ומספר סטארטאפים מקומיים בתחום התחבורה החכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully