וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאצי'ה דאסטר: עם תיבה אוטומטית, בלי מערכות בטיחות

עודכן לאחרונה: 16.8.2021 / 21:01

מתיחת פנים קלה, עוד קצת אבזור, מנוע בנזין חזק ותיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמד. דאצ'יה דאסטר האוטומטי חוזר לשוק

אחרי שנתיים של היעדרות, הגרסה האוטומטית של דאצ'יה דאסטר חוזרת לישראל. הג'יפון שזכה להצלחה בעיקר בזכות מחיר נגיש ויכולות שטח לא רעות לג'יפון מסוגו הצליח לרשום מספרים נאים מאוד כאשר היה מצויד בתיבת ההילוכים האוטומטית בעבר. מאז שזו נעלמה, ירד גם הוא מגדולתו.

כעת מתחדש השיווק של הגרסה האוטומטית. בתפריט מנוע 1.33 ליטר מוגדש עם 150 כ"ס, תיבת שישה הילוכים כפולת מצמד, הנעה קדמית בלבד וביצועים של 9.7 שניות ל-100 ו-199 קמ"ש מירביים, מספרים טובים בהרבה מהגרסה האוטומטית הקודמת ששווקה פה (עם מנוע הדיזל).

- מבחן דרך: דאצ'יה דאסטר בנזין 4X4
- לעוף על המונה: הדאסטר הזה מחלטר כמונית ונוסע כמו שד בשטח

דאצ'יה דאסטר האוטומטי חוזר. אתר יצרן
גדילה של מסך המולטימדיה, שקעי USB מאחור/אתר יצרן

הדאסטר האוטומטי ישווק בשתי רמות גימור, לוריאט הבסיסית והפרסטיג' הבסיסית פחות. בשתיהן גדל מסך המולטימדיה ל-8 אינץ' (7 בעבר) ויש לו תאימות לאפל ואנדרואיד. בלוריאט תמצאו בקרת שיוט, חישוקי פלדה 16 אינץ', מצלמה אחורית ועוד. בפרסטיג' מתווספים בקרת אקלים, מצלמת 360, מפתח חכם, חישוקי 17 אינץ' ועוד.

מערכות הבטיחות המתקדמות נעדרות ממנו גם הפעם והוא מסתפק בחבילה שרחוקה מהתקן המקובל כיום. כולן פסיביות ומספקות התרעה בלבד - זיהוי הולכי רגל, סטייה מנתיב, אי שמירת מרחק, מצלמת רוורס וחיישני חניה אחוריים. רמת הגימור הגבוהה תציע גם זיהוי רכב ב"שטח מת".

דאצ'יה דאסטר האוטומטי חוזר. אתר יצרן
בינתיים בהנעה קדמית בלבד/אתר יצרן

שאר רמות הגימור והגרסאות של הדאסטר, מקבלות את מתיחת הפנים החיצונית, אולם לא את האבזור של הגרסאות האוטומטיות. המחירים מתחילים ב-95 אלף שקלים ללוריאט ידני בנזין 131 כ"ס ועד 133 אלף שקלים לדאסטר דיזל (1.5 ליטר, 116 כ"ס) עם הנעת 4X4 ותיבת הילוכים ידנית.

מחירי הדאסטר האוטומטי, שבפועל יגיע לישראל בעוד מספר שבועות, מתחילים ב-113 אלף שקלים ללוריאט ו-120 אלף שקלים לפרסטיג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully