וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקים: ב.מ.וו אומנותית, תוסף דלק חדש, המונית הלונדונית בת"א

וואלה!רכב

עודכן לאחרונה: 18.10.2021 / 4:25

תערוכת אומנות באולם התצוגה של ב.מ.וו, תוסף דלק חדש, המונית הלונדונית בביקור בתל אביב וחברת מאיר מקימה חברה בת למיקרו מוביליטי. מבזקי החדשות של השבוע

תערוכה היברידת של ב.מ.וו. רפי דלויה,
אומנות היברידית ומכוניות היברידיות בב.מ.וו/רפי דלויה

עם היסטוריה ארוכה של אותן art cars, מכוניות ב.מ.וו שעוטרו כיצירות אומנות של יוצרים כמו אנדי וורהול, גף קונס, רוי ליכטנשטיין ועוד, ליצרנית הבווארית יש קשר די הדוק לכל עולם האומנות. כעת גם היבואנית המקומית רותמת גלריה של אומנים מקומיים ליצירת תערוכה תחת השם "אומנות היברידית" שתוצג לצד המכוניות ההיברידיות של היצרנית באולמות התצוגה שלה. בין 20 היצירות שמציגות פרשנות למושג "היברידיות" ניתן למצוא עבודות של יואב ברנר, ליה יעקובי, ניר יונסי, אורלי מונטג ועוד.

התצוגה מתקיימת באולם ב.מ.וו לאורך חודש אוקטובר, כאשר חלק מההכנסות של יצירות האומנות שעומדות למכירה יועברו כתרומה לעמותת "חג שמח" המסייעת למשפחות נזקקות בחגי ראש השנה ופסח.

תוסף דלק חדש K44. יצרן,
פורמולה חדשה לתוסף הוותיק/יצרן

מנקים את הראש

חברת "פרוטק" יבואנית תוסף הדלק K44 של חברת BG האמריקנית משיקה את הדור החדש של תוספי הדלק שלה למנועי בנזין הזרקה ישירה וכלי רכב היברידיים. המוצר שמתמקד בשיפור ביצועי המנוע, צריכת הדלק והפחתת הבלאי מתמקד בניקוי של פיח המצטבר בשסתומים, תאי השריפה בצילינדרים ולכלוך ממערכת הדלק והמזרקים.

את התוסף החדש ניתן להשיג ברשתות דוגמת אוטודיפו, חנויות הנוחות של דלק-מנטה, 10ten, חנויות חלפים לרכב ועוד. המחיר המומלץ לצרכן עומד על 100 שקלים לפחית.

עוד בוואלה!

מבחן דרך: טסלה מודל 3 LR שרדה את האתגר?

לכתבה המלאה
מיטל להבי במונית הלונדונית. מורג ביטן,
מיטל להבי, סגנית ראש עיריית תל אביב במונית הלונדונית/מורג ביטן

לונדון בתל אביב

לקראת כניסתן להפעלה של "המוניות הלונדוניות" המיובאות על ידי EV MOTORS בתל אביב הצפויה בינואר 2022, הגיעה אחת מהן לנסיעת הדגמה בה השתתפה סגנית ראש עיריית תל אביב ומחזיקת תיק התחבורה בעירייה מיטל להבי.

המונית הינה רכב בהנעה חשמלית, שבנוסף לאפשרות לטעינה מעמדת טעינה ככל מכונית חשמלית, עושה שימוש במנוע בנזין כ"מאריך טווח", בכך שהוא משמש כגנרטור הטוען את הסוללה. למכונית טווח נסיעה מקסימלי מוצהר של 500 ק"מ והיא מותאמת להסעה של שישה נוסעים ונהג. המונית מותאמת להסעה של בעלי מוגבלויות בשל משטח עליה מובנה וחלל נוסעים המאפשר כניסה אליה עם כיסא הגלגלים.

קטנוע חשמלי NIU. אתר יצרן
הקטנוע החשמלי של NIU/אתר יצרן

מתחשמלים במאיר

חברת "מאיר" יבואנית וולוו והונדה ובעלת חברת התחבורה הציבורית "קווים" נכנסת גם לתחום החשמל והתחבורה הזעירה עם הקמת חברת בת בשם MEU שתרכז תחת פעילותה את מותגי Segway-Ninebot, NIU ו-Bird.

באמצעות הכניסה לעולמות התחבורה המשלימה, ועם הקטנועים החשמליים של NIU, הרכינועים של סגווי ושירות השכרת הקרוקינטים השיתופיים Bird מתכוונת החברה להרחיב ולהציע מוצרים משלימים לאלו הקיימים, כמו שילוב בין חברת ההשכרה הרץ לקטנועים חשמליים לנסיעה עירונית, מעבר בין שירותי התחבורה הציבורית לקורקינטים של Bird ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully