וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי סונטה טורבו בישראל, החל מ-188 אלף שקלים

עודכן לאחרונה: 24.10.2021 / 13:31

כשנה לאחר הכניסה המוצלחת של יונדאי סונטה בגרסה ההיברידית, מתחילה יבואנית יונדאי בשיווק גרסת הטורבו של הדגם

כאשר הושקה יונדאי סונטה הייבריד בספטמבר 2020 היא שמה על השולחן שני קלפים חזקים - אבזור נדיב מאוד ותג מחיר אטרקטיבי שהתחיל ב-182 אלף שקלים ועד 196 אלף שקלים. מאז זרם הרבה בנזין בכבישים והמחיר טיפס ל-199 אלף שקלים לגרסת הכניסה ו-219 אלף שקלים לגרסת הלימיטד המאובזרת.

כעת, את משבצת הבסיס במחיר שגבוה באלפי שקלים בודדים מזה של ההיברידית תתפוס גרסת הטורבו של הסונטה שלא שווקה פה עד כה.

יונדאי סונטה טורבו. אתר יצרן
כמעט ללא שינוי במראה החיצוני/אתר יצרן

מבחינת המראה החיצוני, אין הבדל משמעותי בין המכוניות אולי תשימו לב לחישוקי 18 אינץ' במקום ה-17 בהיברידית. מבחינת האבזור, גם גרסת הטורבו מציגה רשימה ארוכה שברמת הגימור "סופרים" כוללת מולטימדיה בגודל 8 אינץ' עם תאימות לאפל ואנדרואיד, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות למושב האחורי, תוצגת נתונים עילית, הנעה מרחוק, משטח טעינה אלחוטי, כיוון חשמלי למושבים הקדמיים ועוד. רמת הגימור לימיטד מוסיפה לוח מחוונים דיגיטלי 12.25 אינץ', חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, מצלמות היקפיות, גג שמש פנורמי חשמלי ועוד.

מערכות הבטיחות כוללות בלימה אוטומטית גם בצמתים, תיקון סטייה מנתיב, התרעה על רכב ב"שטח מת" כולל מניעת מעבר נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטומטית בזיהוי תנועה חוצה מאחור, מערכת למניעת שכחת ילדים ועוד. רמת הגימור לימיטד מוסיפה מצלמות היקפיות ואת תצוגת התנועה ב"שטח מת" בלוח המחוונים.

יונדאי סונטה טורבו. אתר יצרן
שומרת על רמת האבזור הגבוהה/אתר יצרן

מנוע הטורבו של הסונטה הוא בנפח 1.6 ליטרים מסדרת מנועי הגאמא עם טכנולוגיית ה-smartStream (תזמון שסתומים משתנה רציף השולט על משך הפתיחה לא רק על תזמון הפתיחה, הזרקה ישירה בלחץ גבוה ועוד). תיבת ההילוכים היא פלנטרית בעלת 8 יחסי העברה.

ההספק עומד על 180 כ"ס (192 בהיברידית) והמומנט על 27 קג"מ (37.5 בהיברידית). ועם משקל עצמי של 1,520 ק"ג לעומת 1,509 ק"ג עד 1,551 ק"ג בהיברידית (בהתאם לרמת הגימור) הביצועים גם טובים יותר עם 8.6 שניות ל-100 קמ"ש ו-210 קמ"ש מירביים לעומת 9.2 ו-192 בהתאמה בהיברידית.

עוד בוואלה!

השוואתי: סקודה סופרב מול יונדאי סונטה הייבריד

לכתבה המלאה
יונדאי סונטה טורבו. אתר יצרן
בוויתור על צריכת הדלק של הגרסה ההיברידית תקבלו ביצועים טובים יותר/אתר יצרן

מחיר הסונטה טורבו עומד על 188 אלף שקלים לגרסת הכניסה "סופרים" ו-200 אלף שקלים ל"לימיטד" המאובזרת.

מול הסונטה טורבו ניצבת המתחרה העיקרית ופחות או יותר הרלוונטית היחידה שלה בסגמנט - סקודה סופרב, גרסת הטורבו של הסונטה יושבת בתפר המחיר בין רמת הגימור האמצעית (אמבישן) של גרסאות ה-1.5 ליטר 150 כ"ס וגרסאות ה-2.0 ליטר 190 כ"ס של הצ'כית. בעימות האחרון בין השתיים זכתה הקוריאנית בזכות המחיר וצריכת הדלק, הפעם לא בטוח שזה יילך כל כך חלק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully