וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובו של מקלט המס: קבלו את ראם Night Edition

עודכן לאחרונה: 20.12.2021 / 14:52

שוק הטנדרים הגדולים כבר מזמן לא מספק רק רכבי עבודה עם כושר העמסה וגרירה מופרכים, אלא גם כאלו שלא נופלים ממכוניות יוקרה באבזור שלהם. הראם 2500 Night Edition הוא אחד מהם

ראם 2500  Night Edition. אתר יצרן
ראם 2500 Night Edition/אתר יצרן

בראשית שנות ה-90 התחיל הגל האמיתי, מוכרים כרכבי עבודה, אפשר כלי רכב כמו שברולט אסטרו, GMC ספארי, מיצובישי L300, ואפילו טויוטה פריוויה לקבל הכרה כהוצאה של העסק, קיזוז מע"מ ועוד הטבות. עם השנים ענו על ההגדרות האלו גם סמלי הסטטוס החדשים של העשור ההוא רכבי השטח של איסוזו עם הטרופר שהייה החלוץ ומיצובישי פאג'רו. אחרי שנסגרו הפרצות האלו, היו אלו הטנדרים 1 טון שנכנסו לנישה הזו. ובתחילת שנות ה-2000 ועד ביטול ההכרה בהם כרכבי עבודה יכולתם לראות עורכי דין ורואי חשבון נוהגים בשלל טנדרים מבריקים, עטויי מגיני חזירים, גשרי תאורה ועוד. שטח הם כמעט לא ראו ובטח לא העמיסו חבילת חציר אחת.

אז המדינה, שתוכל לסבול כל בזבוז כספים של מגזר ציבורי אבל לא להשלים עם ניצול פרצת מס על ידי האזרחים סגרה את הפרצות האלו בזו אחר זו, תוך גרימת עוול לאלו שכן משתמשים בהם כרכבי עבודה. כיום אלו שכן נהנים מאותה הכרה במס בסגנון ההוא הם רק הטנדרים האמריקנים הגדולים מבית שברולט עם הסילבראדו, פורד בסדרת ה-F וראם על סדרות ה-1500, 2500 ו-3500.

בארצות הברית, טנדר גדול הוא מוסד דתי כמעט והשפע המסחרר של רמות גימור וגרסאות לכלים האלו זולג גם אלינו. במקרה הזה מדובר במהדורת Night Edition לראם 2500. מדובר במהדורה מוגבלת המוסיפה עיצוב ייחודי חיצוני ובתוך תא הנוסעים לדגם ותשווק בישראל בהיקף של כמה עשרות כלים בלבד.

הבסיס כאן הוא רמת הגימור LARAMIE GOLD המאובזרת מאוד לכתחילה והשנייה מבין שלוש רמות הגימור של הדגם ועליה שופכת היצרנית מלוא ארגז הטנדר תוספות מראה להופעה המושחרת שלו. כך למשל, חזית הכרום המופרזת שלו מוחלפת במראה כל-שחור, כך גם הפגושים, ידיות הדלתות, החישוקים, מדרגות הצד, מראות הצד, הסמלים ואפילו בתי הפנסים מלפנים מאחור שמושחרים גם הם.

גם תא הנוסעים מקבל טיפול דומה והריפוד הוא עור שחור מלא, כולל התקרה ודיפוני הפנים.

ראם 2500  Night Edition. אתר יצרן
כן, כולל ה-RAMBOX לאחסון בדפנות הארגז/אתר יצרן

מעבר לאלו הוא נושא את רשימת האבזור המלאה של הראם LARAMIE GOLD שכוללת בין השאר הנעה מרחוק, מערכת ניטרול רעשים אקטיבית, מושבים חשמליים ומחוממים, שני שקעי חשמל, חימום להגה, פתיחת ארגז חשמלית, תאורת לד מלאה, מערכת שמע של אלפיין, את כל מערכות הבטיחות המתקדמות והרשימה עוד ארוכה.

ולמי ששכח, על ההנעה מנוע 6.7 ליטר דיזל של קאמינס עם 370 כ"ס ו-117 קג"מ, שעוברים לגלגלים (בחירה בין הנעה אחורית או כפולה) דרך תיבת 6 הילוכים ותיבת העברה ליחס העברה נמוך.

המחיר: 278 אלף שקלים, כ-10,000 שקלים מעל מחירה רמת הגימור LARAMIE GOLD. אה, כן, זה בלי המע"מ כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully