וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטו מוריני חוזרת לישראל ופותחת עם אדווצ'ר מדליק

עודכן לאחרונה: 27.1.2022 / 20:27

מוטו 24 מתחילה בשיווק מוטו מוריני, מותג האופנועים האיטלקי שכיום בידיים סיניות. הסנונית היא ה-X-CAPE, אדוונצ'ר ב-59 אלף שקלים

מוטו מוריני X-CAPE. אתר יצרן
הבעלות סינית, הפיתוח והיצור באיטליה/אתר יצרן

שוק האופנועים הישראלי שסיים את שנת 2021 עם מספרי שיא ממשיך לגדול, הפעם במותג אופנועים חדש-ישן בביצה המקומית. והוא חדש-ישן כי המבוגרים מספיק בין הקוראים עוד זוכרים את הסיבוב הקודם שלהם בישראל בשנות ה-80.

אולם מאז, היצרנית האיטלקית הוותיקה (נוסדה ב-1937) עברה לא מעט טלטלות, קיום על הנייר בלבד, מיזוג עם קאג'יבה ודוקאטי, החליפה ידיים עד שהגיעה לבעלים הנוכחיים שלה, זונגנג הסינית. אבל בעוד הבעלות סינית, הפיתוח והייצור עדיין נעשים באיטליה. קו הדגמים של היצרנית מקיף אדוונצ'ר מודרני, סקרמבלרים, נייקדים ועוד עם שתי יחידות כוח 650 ו-1,200 סמ"ק.

לישראל היא תיובא על ידי מוטו 24, בעלת זיכיונות היבוא של ווג, מונדיאל, נורטון, אורל ועוד.

מוטו מוריני X-CAPE. אתר יצרן
ה-X-CAPE - אדוונצ'ר במראה מודרני/אתר יצרן

ראשון הדגמים להגיע ולהימכר פה הוא ה-X-CAPE. אופנוע אדוונצ'ר עם בסיס גלגלים של ,1450 מ"מ, מרווח גחון של 175 מ"מ ומושב שניתן לכוון לגובה של בין 825 ל-845 מ"מ. המשקל עומד על 218 ק"ג ונפח מיכל הדלק הוא 18 ליטרים.

מנוע 650 סמ"ק בתצורת טווין מקביל. האופנוע ישווק בשתי רמות הספק, 60 כ"ס שתתאים לבעלי רישיון A וגרסת A1 מוגבלת על 47 כ"ס. נתון המומנט עומד על 5.7 קג"מ. שלדת פלדה אורזת את המנוע ומאחור זרוע אלומיניום, כאשר העסק נתמך על ידי בולם אחורי של קאיאבה ומלפנים מזלק 50 מ"מ של מרזוקי. חישוקי 19 אינץ' מלפנים ו-17 אינץ' מאחור מגיעים עם צמיגי פירלי סקורפיון ראלי. חישוקי השפיצים בתמונה עם צמיגי טיובלס הם בתוספת תשלום.

ברשימת האבזור ABS של בוש, משקף מתכוונן, תאורת לד מלאה, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7 אינץ' עם בלוטות' וחיישני לחץ אוויר.

המחיר: 59 אלף שקלים.

עוד בוואלה!

יצרנית האופנועים נורטון חוזרת לישראל

לכתבה המלאה
מוטו מוריני קורסארו ZT. אתר יצרן
קורסארו 1,200, נייקד שרירי עם מנוע V טווין/אתר יצרן

ה-X-CAPE הוא כאמור הכלי הראשון במשפחת מוטו מוריני שיגיע לישראל. אבל עוד השנה יצטרפו אליו שני דגמים נוספים החולקים איתו את המנוע ומכלולים אחרים. אלו הן גרסאות הקפה רייסר והסקרמבלר של סדרת ה-seiemmezzo (שש וחצי באיטלקית, כינוי לנפח המנוע).

לקראת סוף השנה יגיעו גם האחים הגדולים, שני נייקדים עם מנוע ה-V2 בנפח 1,200 סמ"ק של היצרנית ובהספקים שינועו בין 110 ל-140 כ"ס. הקורסרו הוא נייקד בעיצוב שרירי ואחיו העונה לשם מילאנו בעיצוב שנוטה יותר לכיוון הקפה רייסר-רטרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully