וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובארו פורסטר: מתחדש ומתייקר

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 8:58

סובארו פורסטר הגיע לישראל אחרי מתיחת פנים. שינויי העיצוב קלים מאוד, אבל יכולות חדשות נוספו למערכות הבטיחות, אבזור נוסף והתייקרות של כמה אלפי שקלים

סובארו פורסטר 2022. אתר יצרן
עיצוב חדש לפגושים ויחידות התאורה/אתר יצרן

מזה מספר שנים שסובארו פורסטר הוא המפלט של מי שמחפשים מכונית עם המאפיינים של ג'יפון על השימושיות, המרווח ותנוחת הנהיגה הגבוהה, לצד שמירה על יכולות שטח גבוהות ביחס לג'יפונים או קרוסאוברים בטווח המחיר שלו - בעיקר בשל ההנעה הכפולה שלו.

אבל גם דגם מוצלח ואהוד זקוק למתיחת פנים אחת לכמה זמן. סובארו, בהיותה יצרנית קטנה יחסית מקפידה על קצב רענון מתון למדי. לפני 8 חודשים נחשפה מתיחת הפנים של הפורסטר, כעת היא עושה עלייה ומגיעה גם לשוק המקומי.

סובארו פורסטר 2022. אתר יצרן
תוספות אבזור ועדכון מערכות הבטיחות/אתר יצרן

עדכון העיצוב מינורי מאוד, נוגע לפנסים הקדמיים, הגריל והפגוש הקדמי. זה האחרון גם האריך את הרכב מעט ב-1.5 ס"מ. לזה אולי לא תשימו לב, אבל מה שעשה הפגוש החדש לזווית הגישה של הרכב משמעותי יותר - הוא גרר הפחתה של זווית הגישה וזו עומדת על 20 מעלות במקום 22.9 טרום מתיחת הפנים. בזווית הנטישה (24.6 מעלות) ומרווח הגחון הנדיב יחסית (22 ס"מ) לא נרשם שינוי.

גם המנוע של הפורסטר לא השתנה - 2.5 ליטרים אטמוספרי בתצורת בוקסר שמספק 182 כ"ס ו24.3 קג"מ. הכוח עובר לכל הגלגלים דרך תיבת הילוכים רציפה והביצועים הם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.3 ו-207 קמ"ש מירביים. כושר הגרירה נותר גם הוא זהה - 750 לנגרר ללא בלמים ו-2,000 ק"ג לנגרר עם בלמים.

עוד בוואלה!

מבחן דרך: סובארו אאוטבק 2.5 ליטר

לכתבה המלאה
סובארו פורסטר 2022. אתר יצרן
כמעט ללא שינוי גם מאחור/אתר יצרן

עוד שינויים נרשמו ברמות הגימור והמערכות בהן מצויד הדגם. רמת הגימור Z שהיא גרסת הכניסה נותרה במחיר של 170 אלף שקלים, ומציעה מעתה מסך 8 אינץ' במקום 6.5 אינץ' בעבר. ברמת הגימור X במחיר של 193 אלף שקלים (190 אלף בעבר), יש שליטה מההגה על "יחסי העברה" בתיבת ההילוכים הרציפה שידמו תחושה טבעית יותר, שקעי USB ליושבים מאחור, כניסה והנעה ללא מפתח, כיוון חשמלי למושב הנהג ועוד.

מעליה נמצאת רמת הגימור XS שמחירה 203 אלף שקלים ובה יציאות מיזוג לאחור, חימום להגה וגג פנורמי ועכשיו גם התרעה על רכב ב"שטח מת". תא המטען החשמלי כבר לא יכלל בה.
ברמת הגימור "ספורט" ב-213 אלף שקלים פנסי הערפל הם בתאורת לד, כיוון זווית למשענת המושבים האחוריים, פתיחה חשמלית לתא המטען, חישוקי 18 אינץ'.

שיפורים נוספים עליהם מצהירה היצרנית במסגרת מתיחת הפנים נוגעים לבורר הנסיעה בשטח ה- X MODE שיציע הפעלה עצמאית של בקרת הנהיגה במורד, וכניסה שלה לפעולה לבד כאשר המהירות יורדת מתחת ל-35 קמ"ש. מערכות הבטיחות מבוססות המצלמה מכסות טווח רחב יותר, מקדימות את הזיהוי של הולכי הרגל, כמו כן נוספה התרעה על תנועה חוצה בנסיעה לאחור לתיקון הסטייה מנתיב, בקרת השיוט האדפטיבית, התרעה נגד שכחת ילדים במכונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully