וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה אוקטביה פלאג אין: יש לנו את המחיר

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 13:55

יותר משנתיים מאז הוצגה, מגיעה סקודה אוקטביה פלאג אין לשוק הישראלי. מה היא עומדת להציע, מול מי היא תתמודד ומה המחיר שלה? פרטים בפנים

המשפחתית של סקודה, האוקטביה עומדת להתחדש בגרסה נוספת בישראל, כך נודע ל"וואלה!רכב". הדגם החדש נרשם במשרד התחבורה תחת רמת הגימור "אמבישן" זו המוצמדת לגרסאות הכניסה של דגמי היצרנית.

אוקטביה פלאג אין, או כפי שהיא מכונה רשמית ה-iV, עושה שימוש במנוע 1.4 ליטרים טורבו ואליו מחוברת יחידת הנעה חשמלית והשתיים מייצרות הספק מירבי של 204 כ"ס ו-35.7 קג"מ. סוללת 13 קוט"ש יכולה לשאת אותה בכוח החשמל עד ל-64-68 ק"מ מוצהרים. תיבת ההילוכים היא כפולת מצמד עם 6 יחסי העברה וההנעה היא קדמית.

סקודה אוקטביה פלאג אין. אתר יצרן
מצהירה על בין 64 ל-68 ק"מ בכוח החשמל/אתר יצרן

זו האוקטביה החזקה ביותר מתחת לגרסאות ה-RS של הדגם. אולם למרות תגבור הסוסים, הביצועים טובים, אך לא מקמטי אספלט - 7.5 שניות ל-100 ו-220 קמ"ש מירביים. סביר להניח שכתוצאה מתוספת המשקל העומדת על כ-200 ק"ג ביחס לאוקטביה הרגילה. עוד מקום שמשלם מחיר על תוספת הסוללות הוא תא המטען שלה, היורד מ-553 ליטרים באוקטביה הרגילה ל-450 ליטרים.

מבחינת מערכות הבטיחות, כוללת האוקטביה פלאג אין מצלמת רוורס, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי הולכי רגל, תיקון סטייה מנתיב, אך נעדרת התרעת רכב ב"שטח מת" - כנראה בשל מחסור בשבבים ממנו סובלת כל התעשייה.

סקודה אוקטביה פלאג אין. אתר יצרן
סקודה אוקטביה פלאג אין/אתר יצרן

על פי הנתונים שבידינו, מחירה של האוקטביה בגרסה זו צפוי לעמוד על 174 אלף שקלים. "עם ההנעה הזו, מתחרות ישירות בקבוצת המשפחתיות הקומפקטיות אין לה" אומר אמיר ווינשטוק מאתר "קארזון" להשוואת כלי רכב, "אבל היא עשויה לקרוץ ללקוחות המחפשים מכונית פלאג אין אבל לא מעוניינים בשני הדגמים בעלי הנעה זו הקרובים אליה במחיר - ה-MG EHS שמחירו 169 אלף שקלים וקיה נירו פלאג אין הזול מהם עם תג מחיר של 158,500 שקלים אך עומד בפני החלפה בקרוב".

שיווק האוקטביה פלאג אין צפוי להתחיל בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully