וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב של יונדאי: הסטאריה בישראל

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 11:26

עם עיצוב חללי למראה, מרווח פנים יוצא דופן, גרסאות נוסעים מהודרות וגרסאות מסחריות שיעשו מכל טכנאי דוגמן - קבלו את יונדאי סטאריה

יונדאי סטאריה/יצרן

כלמוביל יבואנית יונדאי החלה היום לשווק את המיניוואן/מסחרית שלה הסטאריה. מיניוואן מכיוון שיש לו גרסאות נוסעים מהודרות והוא ינסה לנעוץ את יונדאי בפלח ממנו נעדרה כל השנים האלו. מסחרית מכיוון שהוא מגיע גם בתצורת מטען עם או בלי חלונות.

העיצוב החיצוני שונה מכל מה שראיתם על הכביש ויש סיכוי שהוא יסובב הרבה מאוד ראשים, בטח בצבע שחור ועם פס הלד הבוהק לרוחב החזית שמופיע בגרסאות הנוסעים (בגרסאות המסחריות פלסטיק). שטח החלונות אדיר, במיוחד מלפנים ומעניין יהיה לראות איך הוא יתמודד עם הקיץ הישראלי.

הפלטפורמה החדשה לחלוטין שלו, מבוססת הנעה קדמית, בניגוד ל-i800 אותו הוא מחליף ומאפשרת הן הגדלה של נפח תא הנוסעים וגם אפשרות למשחק בתצורות המתלים של הדגם מאחור (לדוגמה: רב חיבורי בגרסת הנוסעים וקורת מתח בגרסה המסחרית). הפלטפורמה הזו גם מאפשרת מרווח פנים גדול משמעותית עם 327 ס"מ של בסיס גלגלים לצד אורך כללי גדול משמעותית משל ה-i800 כאשר הוא משתרע לאורך של 525 ס"מ לעומת 512 ס"מ ב-i800.

יונדאי סטאריה. אתר יצרן
הבונוס: עד 9 מקומות ישיבה/אתר יצרן

ההנעה של הסטאריה היא על בסיס מנוע הטורבו דיזל של יונדאי בנפח 2.2 ליטרים, עם גיאומטריה משתנה לטורבו והספק של 177 כ"ס ו-44 קג"מ. תיבת ההילוכים היא אוטומטית פלנטרית בת 8 יחסי העברה. עם 12.4 שניות ל-100 ו-185 קמ"ש מירביים, אתם מבינים שזה רק המראה חללי.

מבחינת סידורי ישיבה והובלה, הסטאריה יגיע כאמור בתצורת מטען עם ובלי חלונות. בשתיהן ישנם שלושה מושבים מלפנים, כאשר בזו עם החלונות ניתן יהיה להוסיף מושבים בהתקנה מקומית. בגרסה זו הוא יתחרה בכלים מסחריים כמו סיטרואן ג'אמפי, פורד טרנזיט, רנו טראפיק או פולקסווגן טרנספורטר.

אולם המיקוד של היבואנית הוא בגרסת הנוסעים, ממנה הם מעריכים שיימכרו 9 כלים על כל מסחרית. שם ניתן לקבל אותו עם תצורת ישיבה של 8 או 9 מקומות ישיבה, מה שמעניק לו ייתרון על כלים כמו קיה קרניבל, שביבוא הרשמי מגיע רק בתצורת 7 מושבים.

עוד בוואלה!

יונדאי איוניק 5 הנעה כפולה: כל כך נהדרת, וקצת מיותרת

לכתבה המלאה
יונדאי סטאריה. אתר יצרן
לוח מחוונים דיגיטלי, מרווח ענק ושדה ראיה מצוין/אתר יצרן

מבחינת אבזור, נתחיל עם הגרסה המסחרית הסגורה שתציע בקרת שיוט, מצלמת רוורס, בלם יד חשמלי, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מערכת מולטימדיה בגודל 8 אינץ' עם תאימות לאנדרואיד ואייפון, בורר מצבי נהיגה ועוד. הפערים בו הם בעיקר בתחום מערכות הבטיחות - הוא מגיע עם מערכת מקומית של מובילאיי, ייתכן ובעתיד יגיע עם מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות. מחיר גרסה זו: 237 אלף שקלים.

גרסת החלונות המסחרית מוסיפה בקרת אקלים, כניסה והנעה ללא מפתח וציפוי עור להגה. מערכות הבטיחות מזנקות קדימה עם בלימה אוטומטית (כולל זיהוי הולכי רגל, דו גלגלי ותנועה חוצה בצומת), תיקון סטיה מנתיב כולל מרכז נתיב, התרעת רכב ב"שטח מת", התרעת תנועה חוצה בנסיעה לאחור כולל בלימה, בקרת שיוט אדפטיבית המשולבת בזיהוי תמרורים ועוד. מחיר: 250 אלף שקלים.

יונדאי סטאריה. אתר יצרן
תאורת לד כמעט לכל אורך הזנב/אתר יצרן

שתי תצורות הנוסעים של הסטאריה מגיעות במפרט אבזור עשיר משמעותית. בזו בעלת 9 מקומות הישיבה שתיקרא פרימיום יש לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ', תאורת לד פנימית, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות למושבים האחוריים, שליטה על ההילוכים מההגה ועוד. למערכות הבטיחות נוספת תזכורת למניעת שכחת ילדים במכונית. מחיר גרסה זו יעמוד על 270 אלף שקלים, בדיוק כפי שפרסמנו כאן בעבר.

הגרסה המאובזרת ביותר היא הלקשרי שתוצע בתצורת 8 מושבים. כאן התאורה הקדמית היא לד מלאה, וילונות צד בחלונות האחוריים, גג שמש כפול, מושב נהג חשמלי, ריפודי עור כאשר השניים הקדמיים מחוממים. במערכות הבטיחות נוספות מצלמות היקפיות ותצוגה של "השטח המת" בלוח המחוונים עם הפעלת איתות. מחיר גרסה זו: 295 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully