וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר לספר: זו היבואנית שתביא לפה את צ'רי הסינית

עודכן לאחרונה: 9.6.2022 / 11:13

אחרי חודשים של פעילות מתחת לרדאר, ניתן לספר כי קרסו מוטורס היא היבואנית שקיבלה את זיכיון היבוא של צ'רי הסינית. בקנה: רכב 7 מושבים מפואר וקרוסאובר חשמלי. מתי תראו אותם?

צ'רי אומודה 5. אתר יצרן
צ'רי אומודה 5, צפוי להגיע לפה בגל הראשון/אתר יצרן

יצרנית הרכב הסינית צ'רי חתמה עם קרסו מוטורס על הסכם לייבוא מכוניות החברה לישראל. זהו מותג רכב חמישי עבור הקבוצה שמצטרף לרנו, ניסאן, דאצ'יה ואינפיניטי ומותג הרכב העשירי שמגיע לשיראל מסין, מבסס עוד יותר את האחיזה שלהם בשוק המקומי, לא ברמת המספרים המוחלטים של המסירות, אבל בהחלט איתות כוונות רציני שלא מדובר באפיזודה, אלא באסטרטגיה.

מבחינת היבואנית, המותג החדש ישווק בנפרד מאלו הקיימים ובאולמות תצוגה שיוקדשו לצ'רי וכן תשווק את המכוניות גם באמצעות מערך מכירות דיגיטלי. בדומה למה שעושות יצרניות כמו ג'ילי ו-AIWAYS.

צ'רי אומודה 5. אתר יצרן
תא הנוסעים באומודה 5 החשמלי/אתר יצרן

בניגוד לרוב היצרניות האחרות שנכנסו לכאן, בצ'רי לא מגבילים את ההיצע שלהם לדגם בודד וגם לא להנעה חשמלית בלבד, בכוונת החברה להציע הן מכוניות חשמליות והן מכוניות בנזין במספר קטגוריות, כולם קרוסאוברים או ג'יפונים עם הבטחה לרמת בטיחות גבוהה ואבזור רב.

כרגע על הפרק עומדים שני דגמים, הראשון הוא האומודה 5, קרוסאובר-קופה מעוצב בעל הנעה חשמלית והדגם הגדול יותר שאת הכוונה לייבא אותו חשפנו פה לראשונה הוא ה-Tiggo 8 פרו, הגדול והמאובזר מבין דגמי היצרנית עם מקום ל-7 נוסעים, רשימת אבזור ארוכה ומנוע בנזין 1.6 ליטר טורבו שלפי פרסומי היצרנית מפיק 197 כ"ס.

עוד בוואלה!

הפרסום הראשון: צ'רי בדרך לישראל

לכתבה המלאה
צ'רי Tiggo 8  פרו. אתר יצרן
Tiggo 8 פרו, הבכיר בהיצע הדגמים, גם הוא בדרך/אתר יצרן

צ'רי, שהוקמה ב-1997 ומייצאת מכוניות החל מ-2001, פעילה בעשרות מדינות, רובן במזרח ובדרום אמריקה, אולם לא באירופה שם היא עדיין לא עברה תקינה נכון לעכשיו בכל אופן. ללא תקינה אירופית, השיווק בישראל מוגבל ל-400 יחידות.

כפי שכבר פרסמנו לראשונה פה, הצפי לכניסה הוא לקראת סוף שנת 2022, במקרה כזה, מגבלת הכמות לא צפויה להיות מכשלה משמעותית, אולם להמשך הצמיחה של המותג בשנים הבאות היא כבר תהפוך להכרחית. מהיבואנית נמסר כי זו צפויה להגיע גם היא בסמוך לתחילת השיווק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully