וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו קולאוס חוזר לאולמות התצוגה

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 13:53

לאחר הפסקת שיווק חוזר רנו קולאוס לאולמות התצוגה של היבואנית. מנוע הדיזל מוחלף בבנזין 1.3 ליטרים. כמו כולם, גם אצלו המחיר מתייקר בעשרות אלפי שקלים

רנו קולאוס. אתר יצרן
רנו קולאוס, על בסיס ניסאן אקסטרייל/אתר יצרן

רנו קולאוס חוזר לאחר הפסקת שיווק לאולמות התצוגה. הדגם הוא אותו דגם, ללא שינויים יוצאי דופן מאז הצגתו ב-2016, מה שהופך אותו לאחד השחקנים הוותיקים ביותר בקטגוריה.

השינוי המרכזי שיש בדגם בסיבוב הנוכחי הוא החלפת מנוע הדיזל 1.7 ליטרים במנוע הבנזין 1.3 ליטרים של הקבוצה בהספק של 158 כ"ס ו-27.5 קג"מ (150 כ"ס ו-34.7 קג"מ בדיזל היוצא). הביצועים הם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.7 שניות (שיפור ניכר מה-11.8 שניות בעבר) ומהירות מירבית של 200 קמ"ש. ההנעה היא קדמית ותיבת ההילוכים היא כפולת מצמד בעלת 7 יחסי העברה.

כמו בפעם הקודמת הוא מגיע ברמת גימור אינטנס, אבל הפעם מצטרפת אליה גם רמת גימור גבוהה יותר בשם אקזקיוטיב.

רנו קולאוס. אתר יצרן
ריפודי עור עם אוורור, חימום ועיסוי ברמת הגימור הגבוהה/אתר יצרן

ברמת הגימור אינטנס מצויד הקולאוס בחישוקי 19 אינץ' (18 אינץ' בעבר), תאורת לד מלאה, בקרת אקלים עם יציאות מיזוג ליושבים מאחור, מערכת המולטימדיה בגודל 8.7 אינץ', לוח מחוונים 7 אינץ', גימור פנים עם דיפון דמוי עץ ועוד. ברשימת הבטיחות בלימה אוטומטית עם זיהוי הולכי רגל, התרעת סטייה מנתיב, זיהוי רכב ב"שטח מת", בקרת שיוט אדפטיבית ומצלמת רוורס. מחירה של רמת גימור זו עומד על 185 אלף שקלים.

רמת הגימור אקזקיוטיב מוסיפה מושבי עור מלאים בגוון "קאמל", עם כיוון חשמלי, אוורור, חימום ועיסוי, גג פנורמי, מערכת השמע היא של BOSE ועוד. רשימת מערכות הבטיחות זהה לזו שבאינטנס. מחירה של רמת הגימור הזו יעמוד על 195 אלף שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רנו קולאוס. אתר יצרן
עדיין עם יתרון גודל קל על פני הקרוסאוברים הבינוניים/אתר יצרן

כאשר החל להימכר כאן רנו קולאוס בסיבוב הקודם שלו בראשית 2020, לא היה ברור בדיוק לאיזו משבצת הוא משתחל. קרוסאובר 5 מושבים בדמות הקדג'אר כבר היה לרנו באולם התצוגה והקולאוס הגדול ממנו לא הציע את הערך המוסף של 7 מושבים כמו חלק מהכלים במימדים שלו כמו קודיאק, אאוטלנדר ואחרים.
אבל לאור העובדה שהוא צויד במנוע דיזל והציע אבזור נאה ונוחות נסיעה טובה, היה אפשר למצוא את הלקוח המרבה לנהוג שהדגם הזה ישרת אותו.

אולם הפעם הסיפור שונה. עם מנוע 1.3 ליטר בנזין, ועדיין ללא 7 מושבים ופער במערכות הבטיחות המתקדמות ובמחיר שמיישר קו עם מתחרים כמו קיה ספורטאז', יונדאי טוסון וטויוטה ראב 4 - התחרות תהייה קשה אפילו יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully