וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: יונדאי סנטה פה היברידי. מה המחיר?

עודכן לאחרונה: 19.12.2022 / 19:23

שנתיים בדיוק אחרי הצגת הסנטה פה ולמרות שאיבדו את הטבת המס, הגרסאות ההיברידיות של הקרוסאובר מתייצבות באולמות התצוגה בינואר

יונדאי סנטה פה/יצרן

אחרי שהוצע בערוצי היבוא המקביל במחירים של בגזרת 322 ו-314 אלף שקלים לפני מיקוח, אמורה כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל להתחיל לשווק את הגרסה ההיברידית של הסנטה פה. המחיר הצפוי אמור להתחיל בכ-300 אלף שקלים לגרסת הכניסה בעלת ההנעה הקדמית.

הדור הנוכחי של הסנטה פה שהושק בישראל בדיוק לפני שנתיים בדצמבר 2020 שווק עד כה עם מנוע דיזל 2.2 ליטרים ולו 202 כ"ס. עוד בזמן ההשקה אמרו אנשי כלמוביל כי כאשר יוצעו מערכות הנעה היברידיות והיברידיות נטענות, יישקל ייבוא שלהן.

למרות שהמכוניות ההיברידיות איבדו את הטבת המס לה היו זכאיות בתחילת 2022, תנחת כאן בקרוב הגרסה ההיברידית של הקרוסאובר. היא שומרת על מימדים זהים לאלו של גרסת הדיזל. כמו כן אין שינוי בנפח תא המטען - 130 ליטרים בשימוש בכל המושבים או 571 בקיפול השורה השלישית.

יונדאי סנטה פה ופלסייד בישראל. יצרן, אתר יצרן
ישווק בשתי רמות גימור, כמו גרסת הדיזל ובהנעה קדמית או כפולה/אתר יצרן, יצרן

הסנטה פה ההיברידי עושה שימוש בשילוב של מנוע 1.6 ליטר בנזין ויחידה חשמלית להספק משולב של 230 כ"ס ו-35.7 קג"מ. תיבת ההילוכים פה היא פלנטרית, 6 הילוכים לעומת כפולת מצמד עם 8 הילוכים בדגם הדיזל. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.9 שניות בגרסת ההנעה הקדמית ו-9.1 בגרסת ההנעה הכפולה. המהירות המירבית היא 187 קמ"ש. היצרנית מצהירה על 14.5 ק"מ לליטר במשולב.

גם גרסה זו תשווק בשתי רמות גימור, הזהות לאלו בהן נמכר הדגם כעת. כאשר supreme תהייה רמת הכניסה ותכלול בין השאר בקרת אקלים עם יציאות מיזוג למושבים האחוריים, כיוון חשמלי למושבים, גג שמש פנורמי, כניסה והנעה ללא מפתח, ועוד. רמת הגימור הגבוהה יותר מוסיפה זכרונות, חימום וקירור למושבים הקדמיים, לוח מחוונים דיגיטלי, שקע 220V ועוד.

שתי רמות הגימור יציעו את כל מערכות הבטיחות: בלימה אוטומטית גם בנסיעה לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב, זיהוי רכב ב"שטח מת" עם מניעת מעבר נתיב, התרעה על שכחת ילד במושב האחורי ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יונדאי סנטה פה ופלסייד בישראל. יצרן, אתר יצרן
יצטרף לסורנטו ההיברידי בתחרות/אתר יצרן, יצרן

אצל היבואנית אישרו את הפרטים בנוגע לשיווק הדגם ורמות הגימור, אולם לא אישרו את המחירים, אליהם מוקדם מדי להתייחס לדבריהם.

מבחינת התחרות בשוק, היריב המרכזי שלו יהיה קיה סורנטו ההיברידי אחיו התאום למעשה. שמבחינת מערכות בטיחות מחסיר רק את פיצ'ר הצגת ה"שטח המת" בלוח המחוונים (שנמצאת יש לציין רק בסנטה פה היקר), אך זהה לו בשאר המערכות, מבחינת אבזור הנוחות הוא בעל מסך מולטימדיה גדול יותר (10.25 אינץ' לעומת 8 בסנטה פה), נעדר גג פנורמי ועוד מספר הבדלים קלים. מצד שני מחירו מתחיל ב-270 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully