וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדים על השמשה של הרכב? כך תיפטרו מהם בכמה שניות עם פריט מפתיע

10.1.2023 / 23:57

נכון, לכולנו יש מפשיר אדים ברכב אבל לוקח זמן רב עד שהוא עושה את העבודה שלו, אם בכלל. בשביל זה יש טריק פשוט שכל מה שאתם צריכים בשבילו זה קצף גילוח. צפו

כך תמנעו מהשמשה הקדמית שלכם להתכסות באדים בימים קרים/TIK TOK

מכירים את זה שאתה קמים לעבודה בבוקר קריר ושמשת הרכב שלכם מלאה באדים בגלל הקור? נכון, יש לכולנו מפשיר אדים ברכב אבל לוקח לו הרבה מאוד זמן עד שהוא מצליח לנקות את השמשה מהאדים, אם בכלל. האדים שמכסים את השמשה הקדמית נוצרים לעיתים תוך כדי הנסיעה, פוגמים בראות של הנהגים ועלולים להיות מאוד מסוכנים.

בעוד שהבעיה היא קבועה, הפתרון שלה משתנה מנהג לנהג - יש את אלו שממהרים לנקות את השמשה בשרוול, יש כאלה שפותחים קירור מקפיא, אחרים מדליקים דווקא חימום ורובנו פותחים חלונות כל כמה דקות ומאפשרים לעצמו לקפוא ולהירטב רק כדי שנוכל לראות לאן אנחנו נוסעים.

אבל אל דאגה, מצאנו בשבילכם בדיוק בשביל זה את הטריק שיפתור את הבעיה מראש - וכל מה שאתם צריכים זה קצף גילוח ומים רותחים.

ככה זה עובד

בדיילי אקספרס הסבירו שמומחי הרכב בחברת הליסינג , Vehicle Contracts, משתמשים בקצף גילוח כדי להיפטר משאריות האדים והקרח על השמשה. כל מה שצריך לעשות זה למרוח כמות קטנה של קצף גילוח על השמשה הקדמית ולאחר מכן לנגב אותה. מה שקורה הוא שקצף הגילוח יוצר שכבת הגנה על הזכוכית שמונע התעבות אדים על השמשה הקדמית.

עוד דרכים לשמור על רכבם בחורף
הסיבה המסוכנת בגללה חייבים תמיד למלא את מיכל הדלק עד הסוף - בייחוד בחורף
החורף מגיע: אלו התקלות הנפוצות ביותר במכוניות
הנורה האדומה של החורף: כך תיערכו לנהיגה בעונה הקרה

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

תראו - זה עובד

למרות שהשיטה הזו אמורה לשמור על השמשות במשך כמה ימים יש עוד שיטה להתמודד עם אדים על הרכב.

הפתרון הוא כזה:

1. ראשית, פיתחו את המיזוג על קור ולאט לאט העלו את הטמפרטורות. ההדרגתיות נועדה לסייע לאוויר להתייבש במקום שהרכב יתמלא באוויר חם ורטוב. שימו לב שאתם מכוונים את החימום לכיוון השמשה הקדמית.

2. הפעילו את מצב האייר קונדישן (A/C) כדי לשמור על אטמוספירה יבשה ברכב. החימום שפתחתם אמנם ייבש את הזכוכית, אך אז האוויר יתקרר ושוב היא תתמלא באדים. לכן וודאו שה-A/C שלכם פתוח ושומר על האוויר יבש.

3. חלונות - רק במקרה שה-A/C שלכם לא עובד, אתם מוזמנים לפתוח חלונות. זה יעזור מכיוון שהאוויר היבש והקר מבחוץ יפחית את כמות אדי המים ברכב.

4. אם יש לכם כפתור בקרה על הטמפרטורה ברכב (תמצאו כזה ברכבים חדשים) - היעזרו בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully