וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן אמארוק החדש בישראל: המחיר זינק

עודכן לאחרונה: 22.1.2023 / 18:07

הטנדר החדש של פולקסווגן-פורד מגיע לישראל. האמארוק החדש יגיע עם מנוע 3.0 ליטר V6 ו-240 כ"ס. המחיר מתחיל ב-360 אלף שקל ומגיע עד 400 אלף שקל

פולקסווגן אמארוק 2022/פולקסווגן

אחרי שהמפגש הראשון איתו בהשקה העולמית השאיר בהחלט התרשמות חיובית מאוד, האמארוק החדש מגיע לשוק המקומי כדי להתחרות בטיוטה היילקס ובאיסוזו די מקס, שני השחקנים היחידים שנותרו במגרש עם הסתלקותם של מיצובישי טרייטון וניסאן נווארה.

האמארוק החדש הוא עוד היבט של שיתוף הפעולה בין פורד לפולקסווגן במסגרתו מייצרות שתי החברות גרסאות שונות של כמה מכלי הרכב המסחריים שלהן. במקרה של האמארוק, התאום שלו מבית האליפסה הכחולה יהיה הריינג'ר. גם סביבו יש שמועות על רצון לייבוא לישראל, אולם ללא יכולת או צפי בטווח הזמן הקרוב.

פולקסווגן אמארוק 2022. אתר יצרן
יתמודד מול היילקס ודי מקס בשוק הטנדרים 1 טון/אתר יצרן

עבור פולקסווגן שמוכרת מאוד בעולם המסחריות עם כלים כמו הטרנספורטר, הקאדי והקראפטר זה סיבוב שני עם הטנדר ששווק פה בעבר בין 2013 ל-2021. בניגוד לסיבוב הקודם, הפעם הוא מתייקר משמעותית, נגיע לזה בהמשך.

הבסיס כאמור הוא הריינג'ר של פורד, שלדת סולם חדשה עם יותר כושר העמסה וגרירה (1,125 ק"ג ו-3.5 טון עם בלמים בהתאמה), כבעבר הוא משלב קפיצי סלילים מלפנים ועצמות עצה מלפנים עם סרן חי וקפיצי עלים מאחור. האורך הכללי עומד על 5.4 מטרים, הרוחב על 1.9 מטרים והגובה הוא 1.9 מטרים של בסיס הגלגלים נמתח ל-327 ס"מ (310 בעבר) כך שהוא משפר את תנאי המחיה ליושבים מאחור.

פולקסווגן אמארוק 2022. אתר יצרן
רמת גימור ומנועים שמייקרים את הדגם/אתר יצרן

לישראל יגיע האמארוק עם מנוע ה-V6 בנפח 3.0 ליטרים ובהספק 240 כ"ס ובשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 10 יחסי העברה. הכוח יעבור לארבעת הגלגלים בהנעה כפולה קבועה. לשימושי שטח רציניים יותר הוא יאפשר לעשות שימוש בהילוך כוח ונעילת דיפרנציאל אחורית. בחו"ל הוא משודך גם למנועי 4 צילינדרים עם 150 כ"ס ובקצה העליון גרסאות 302 כ"ס. אנחנו מקבלים את המנוע האמצעי בהיצע.

הצמיגים בהם יצוייד משתנים בין רמות הגימור כאשר "סטייל" הבסיסית תנעל 255/65 על חישוקי 18 אינץ' ו"אדוונטורה" הבכירה יותר תהייה עם 255/55 על חישוקי 20 אינץ'.

עוד בוואלה!

סאנגיונג מוסו מתגייס למשטרה וחוזר לאולמות התצוגה

לכתבה המלאה
פולקסווגן אמארוק 2022. אתר יצרן
ההנעה הכפולה הפתיעה בכביש המפותל/אתר יצרן

גרסת הכניסה של האמארוק תהייה ה"סטייל" בה הוא יצוייד בלוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה 12 אינץ', כיוון חשמלי למושבים הקדמיים, חימום מושבים, קישוריות אנדרואיד ואפל, וו גרירה נשלף, בקרת אקלים מפוצלת, טעינה אלחוטית לנייד, תאורת לד, מדרגות צד ומיגון למנוע, תיבת ההעברה ומיכל הדלק.

רמת הגימור "אדוונטורה" מוסיפה מלבד הצמיגים השונים כאמור גם ריפודי עור ומערכת שמע של "הרמן קרדון" עם 10 רמקולים.

לשתי רמות הגימור רשימת מערכות בטיחות מתקדמות הכוללות בלימה אוטומטית, התרעת אי שמירת מרחק, תיקון סטייה מנתיב, התרעת רכב ב"שטח מת", בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, מצלמות 360 מעלות ועוד.

פולקסווגן אמארוק 2022. רמי גלבוע
הילוך כוח ונעילה אחורית לשעשועי שטח/רמי גלבוע

בניגוד להערכות המוקדמות בהשקה שלו, המחירים של האמארוק חטפו התייקרות משמעותית בדרך לפה. לא רק קפיצה של 100 אלף שקל ביחס לדור היוצא, אלא גם יותר מהצפי הראשוני.

בזמנו הסכומים היו קצת מעל 300 אלף שקל ל"אדוונטורה" וקצת פחות ל"סטייל". בפועל עם הנחיתה שלו פה המחיר לגרסת הסטייל מתחיל ב-360 אלף שקל ואילו רמת הגימור הגבוהה יותר תעלה 400 אלף שקל. המסירות עצמן יתחילו בסוף חודש יוני.

האמרוק אכן חזק ומאובזר מהטנדרים היפניים, אבל בכל זאת זה תמחור שמציב אותו הרבה מעל תגי המחיר שלהם.. כך במקרה של איסוזו די מקס שעולה בין 269 ל-280 אלף שקל וכך גם עם מלך הקטגוריה הטיוטה היילקס שבגרסאות ההנעה הכפולה מתחיל מ-250 אלף שקל ועד 318 אלף שקלים לרמת הגימור "סהרה" עם המנוע החזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully