וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסלה במבצע נדיר בארץ: כ-50 אלף שקל הנחה

עודכן לאחרונה: 18.3.2023 / 2:08

מציעה דגמי מודל S ומודל X חדשים בהנחה של 6-7 אחוז ממחיר המחירון, למסירה מיידית או שיגיעו לארץ בקרוב. מדובר במכוניות מהמלאי הקיים, שטרם נמכרו, או שהמזמינים שלהם ביטלו את הרכישה

טסלה יוצאת לראשונה במבצע על מודל S בישראל. צילום מסך מאתר טסלה, מערכת וואלה!
ההצעה באתר טסלה למודל S/מערכת וואלה!, צילום מסך מאתר טסלה

כשבועיים לאחר שטסלה הוזילה את מחירי דגמי מודל S ומודל X שלה בארה"ב ב-5,000 עד 10,000 דולר, החלה טסלה ישראל להציע הנחה על מלאי מכוניות חדשות משני הדגמים, ללא שינוי במחירי המחירון.

טסלה ישראל עדכנה אמש את הצעות המכוניות מהמלאי באתר שלה, והוסיפה לראשונה את דגם הסאלון והקרוסאובר המבוסס עליו. עד כה הוצעו כך רק דגמי מודל 3 ומודל Y.

מדובר בדגמים היקרים בהיצע של יצרנית החשמליות האמריקאית, שהחלו להימסר בישראל רק בדצמבר האחרון. בניגוד לדגמי מודל 3 שמגיעים אלינו ממפעל טסלה בשנגחאי שבסין, ומודל Y שמגיע ממפעל טסלה בברלין שבגרמניה, השניים מיוצרים במפעל האם של החברה בקליפורניה שבארה"ב. שני הדגמים מוצעים בגרסה ה"רגילה", עם 670 כ"ס והנעה כפולה.

שווה לקנות?
טסלה מודל S במבחן ראשון בישראל

טסלה יוצאת לראשונה במבצע על מודל X בישראל. צילום מסך מאתר טסלה, מערכת וואלה!
ההצעות למודל X. מבחר גדול יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך מאתר טסלה

אז כמה אפשר לחסוך? מודל S מוכן למסירה מיידית מוצע ב-666 אלף שקל, הנחה של 46 אלף שקל ממחיר המחירון. מדובר כאמור בדגם הרגיל של ה-S, שמאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-3.2 שניות זריזות, מגיע ל-250 קמ"ש ולטווח ארוך יחסית, 634 ק"מ רשמיים. הדגם המוצע מגיע בצבע לבן, עם חישוקי 19 אינץ', גימור פנים בצבעי שחור ולבן, והגה ה-Yoke החדש, דמוי הגה של מטוס.

דגמי מודל X שמחירם גבוה יותר, ממשלוח שיגיע בקרוב לארץ, מוצעים בהנחה של 50-52 אלף שקל, ובמחיר התחלתי של 697 אלף שקל לדגם הזול ביותר בהיצע, מאובזר בחישוקי 20 אינץ', בדגם חמישה מושבים עם גימור שחור לבן. בתוספת של כ-46 אלף שקל אפשר לקבל מודל X בתצורת 6 מושבים וצבע חיצוני שחור וגימור שחור בתא הנוסעים. גם דגמי ה-X מגיעים עם הגה ה-Yoke. הביצועים: 3.9 שניות, 250 קמ"ש ו-576 ק"מ.

בגלל זמן ההמתנה הארוך מאז החלה טסלה לקבל הזמנות בישראל בפברואר 2021, התייקרו שני הדגמים במאות אלפי שקלים ממחיריהם ההתחלתיים. באתר יד2 אפשר היה למצוא אתמול 37 מכוניות למכירה משני הדגמים, בהנחה של כ-200 אלף שקל ממחירי המחירון שלהם, כולל בגרסאות ה"פלייד" החזקות שלא מוצעות בינתיים לרכישה בהנחה מהמלאי בחברה. המהלך הנוכחי עשוי לחייב את בעלי המכוניות להוזיל יותר את מחיריהן, אם כי הם עדיין ירשמו עליהן רווח.

  • עוד באותו נושא:
  • טסלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully