וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוטוס הלבן: גרסה חשמלית של הסופר 7 המיתולוגית

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 8:06

בקייטרהאם מתעקשים שלא להרים ידיים ממכונות נהיגה טהורות גם בעידן החשמל ומציגים אב טיפוס חשמלי ללוטוס 7 המיתולוגית. אנחנו תולשים ריסים ומבזבזים את כל הבקשות שזה יצליח

קייטרהאם EV SEVEN. אתר יצרן
המינימליות ההכרחית להנאה מקסימלית/אתר יצרן

בקרוב זה יתרחש, התנגשות שמשות, המפץ הגדול, אירוע קוסמי שעשוי להוליד מחדש כל מה שנכיר ונחשוב על צירוף המושגים "הנאה", "נהיגה" ו"חשמל". זה יקרה כאשר קייטראהם, בעלת הזכויות לייצור הגרסה המודרנית של הלוטוס 7 תציג את הגרסה הסופית של המכונית החשמלית על בסיסה. אם היא תחליט לעשות זאת כמובן.

הרגע בו הביטוי הטהור והמבריק ביותר של נהיגה אנלוגית חסרת מסננים, תפגוש הנעה שהיא סינטטית בעיקרה, מעוקרת ומסונתזת. כי ניסינו כמה טובות וטובות מאוד בעולם הזה של החשמל, להגיד לכם שהיה שם הגה שלא רצינו לעזוב? ממש לא.

עוד חשמליות שאנחנו מוכנים לתת להן צ'אנס:
נהיגה ראשונה באבארט החשמלית
6 קומפקטיות חמות ורודסטרים חשמליים שבדרך

נהיגת מסלול בווסטפילד. קינן כהן, קינן כהן
לוטוס 7 (באדום) ואחת מגרסאות הרפליקה הרבות שלה, במקרה הזה ווסטפילד/קינן כהן, קינן כהן

אי שם, בעולם שבו המכונית היא יותר מקופסת שינוע, מספרים לנו על דבר שנקרא "ימי מסלול", בו נשים וגברים באפודות צמר, כובעי לבד ותרמוסים של תה מהביל משוחחים על תרבות שלמה של נהיגה לשם ההנאה, בזמן ובמקום המיועדים לכך, בדרך כלל תחת שמיים סגריריים. וכן, אנחנו יודעים שזה קורה גם בארץ הסיפור של ימי מסלול, ימים סגריריים, פחות.

ובאי שם הזה, אחת המלכות הבלתי מעורערות של ימי המסלול האלו היא מאז שנת 1957 היא הלוטוס 7, ולימים גם הגלגולים המאוחרים שלה מבית קייטרהאם, ווסטפילד, דונקרוורט ואחרות. עכשיו מתכוונת קייטרהאם להצעיד את האגדה לעתיד עם גרסה חשמלית לגמרי שלה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קייטרהאם EV SEVEN. אתר יצרן
מתחת לעיצוב ההיסטורי יש את ההנעה של העתיד/אתר יצרן

וכך, תחת הגוף התמים למראה, שלא השתנה הרבה בעשרות השנים האחרונות, אורזת קייטרהאם את מערכת ההנעה החדשה והחשמלית של המכונית הזו. על מנת לבצע את ההסבה הזו, קייטרהאם משלבת זרועות עם "סווינדון" סדנה שמתמחה בהסבות כלי רכב קלאסיים למכוניות חשמליות.

התוצאה היא דחיסת סוללת 51 קוט"ש לגוף המאורך ואני יודע מה החשש הראשון שלכם: "מכוניות חשמליות הן משקולות מסרסות נהיגה". אז איכשהו, באמצעות כישוף בקייטראהם וסווינדון הצליחו לעצור את המשקל של הסופר 7 החשמלית על 700 ק"ג - 70 ק"ג בלבד מעבר למשקל של גרסת הבנזין.

הכוח עצמו מגיע ממנוע חשמלי יחיד שיושב ממש על הציר האחורי ומספק 240 כ"ס, התאוצה ל-100 קמ"ש זריזה מאוד - 4 שניות, פחות או יותר כמו גרסאות הביניים של מכוניות הבנזין של הסדנה. המהירות המירבית היא 209 קמ"ש, אבל מניסיון, זו מכונית שאתם מתים בה מפחד כבר ב-140 קמ"ש.

על מנת לאפשר לבעלים לשמור על רצף פעילות במסלול, היא מסוגלת לטעון את הסוללה בקצב של עד 152 קילוואט. במה שהם מכנים יחס 20-15-20 - כלומר נהיגה של 20 דקות, טעינה של 15 דקות ועוד נהיגה של 20 דקות.

קייטרהאם EV SEVEN. אתר יצרן
מנוע חשמלי יחיד מאיץ אותה ל-100 קמ"ש ב-4 שניות/אתר יצרן

מההודעה של קייטרהאם לא ברור אם התוכניות העתידיות בנוגע למכונה הזו כוללות גם רישוי לנסיעה על כבישים ציבוריים. אבל בכל מקרה במכונית הזו, המוכוונת מסלול יש דיפרנציאל מוגבל החלקה, בולמי בילשטיין מתכווננים, הגה בעל יחס סופר מהיר של 1.93 סיבובים מנעילה לנעילה.

נכון לעכשיו השבע החשמלית מוגדרת כקונספט, סוג של מעבדה ניידת על מנת לבחון את היישומים של סוג כזה של הנעה בסוג כזה של מכונית.

אנחנו נוכל לראות אותה מזמזמת על המסלול ביולי, כאשר תערוך את הופעת הבכורה הפומבית שלה בפסטיבל המהירות של גודווד בבריטניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully