וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצח את השיטה: נהג הטסלה הישראלי שהתארגן על חשמל עירוני חינם

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 23:30

מחפשים עמדת טעינה? לבעלי הטסלה הזו נראה שיש פתרון יצירתי. גם חניה חינמית ומוצלת וגם חיבור חינם לחשמל. רוצים לדעת איפה המיקום הסודי?

טסלה מודל Y טוענת. גולשי וואלה, תמונות גולשים
המכונית החשמלית מחוברת לארון החשמל של העירייה/תמונות גולשים, גולשי וואלה

בכל הקשור למכוניות חשמליות, היכולת לטעון אותה בכל מקום בו יש שקע חשמל פנוי, מביא לפתרונות יצירתיים מאוד. ואחרי שראינו כבלים מאריכים משתלשלים מקומה שלישית ורביעית, תלויים מעל המדרכות ושאר פתרונות יצירתיים, אנחנו נתקלים בעוד "קונץ-פטנט". אבל הפעם לא סתם אפשרות להתחבר ולטעון את המכונית, אלא גם לעשות את זה במיקום מרכזי, מוצל ובלי לשלם על החניה ועל הטעינה.

התמונה הזו שהגיעה למערכת "וואלה!רכב" צולמה בשעות הצהרים המוקדמות מתחת לגשר הסמוך לתחנת הרכבת בבני ברק, סמוך למדרגות הספירליות של הולכי הרגל. בבסיס המדרגות נמצא ארון חשמל ששייך לעירייה ולצידו חונה טסלה מודל Y ואליה מחובר כבל טעינה.

שוקלים לרכוש רכב חשמלי?
קבלו את דירוג הקרוסאוברים החשמליים: כל 70 הדגמים שנמכרים בארץ, כולל מודל Y

ליפ מוטור T03 טעינה באפקון צוקים. אודי עציון, מערכת וואלה!
מחירי הטעינה מטפסים? אפשר גם חינם/מערכת וואלה!, אודי עציון

לאחרונה דיווחנו כאן על העלאת תעריפי הטעינה החשמלית בקרב ספקיות העמדות הציבוריות, שגם לאחר ההתייקרות משאירות מכוניות חשמליות כזולות יותר ל"תדלוק" מאשר מכוניות בנזין, שלא לדבר על טעינה ביתית שבה עלות קוט"ש של חשמל עומדת על 60 אגורות.

אבל יש כאלו שאולי גם התעריפים האלו הם יותר מדי, בטח כאשר אפשר לקבל את זה בחינם. וכאשר כל מה שצריך זה למצוא ארון חשמל במיקום צדדי ורחוק מהעין, מדובר בפתרון מפתה מאוד.

פנינו לעיריית בני ברק בבקשת תגובה בנוגע לחיבור הפיראטי על פניו. לכשתגיע נפרסם אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully