וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעינה מהירה חינם ל-10,000 ק"מ לרוכשי טסלה מודל 3 בארץ

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 8:05

יצרנית המכוניות החשמליות מציעה לרוכשי גרסאות הלונג ריינג' והפרפורמנס בישראל הטבה של 10,000 ק"מ חינם במטעונים המהירים שלה. כמה זה שווה באמת?

יונדאי איוניק 6 מול טסלה מודל 3 LR. קינן כהן
משחררים מלאי, מה הסיבה למבצע החדש?/קינן כהן

אם יש דבר אחד שלמדנו על טסלה זה שהיא לא עושה שום דבר כמו יצרניות רכב אחרות. כשהן היו שבויות בקונספט של "חשמל? לא נראה לנו שזה יתפוס", היא כבר הייתה עם ניסיון של שנים בעסק. כשהן חשבו "טוב, נבנה חשמלית והלקוח כבר יחשוב איך לטעון", היא הרימה רשתות טעינה מהירה בלעדיות ללקוחותיה, בלעדיות עד לאחרונה לפחות. כאשר הן מצאו את עצמן עם פסי ייצור משותקים בשל קשיי אספקה, היא שמספקת לעצמה את הרוב המוחלט של הרכיבים נהנתה מעסקים (כמעט) כרגיל. וזה ממשיך הלאה לביצועים, אבזור, בטיחות ועוד. אבל יש מקום אחד בו חוקי השוק חלים על כולם, גם אם את טסלה - יחסי הגומלין בין מלאי, הצורך להזיז אותו ומבצעים.

מבחן דרך: טסלה מודל 3 LR. קינן כהן
10,000 ק"מ של טעינה חינם/קינן כהן

והמבצע אליו יצאה טסלה "מבצע סופרצ'ראג'ר" אם תרצו, מציע ללקוחות שיקנו מכוניות מהמלאי הקיים בישראל של גרסאות ה-LR והפרפורמנס ויבחרו לקבל אותן בין ה-8 ביוני עד ה-30 ביוני הטבה שכוללת 10,000 ק"מ של טעינה חינם בעמדות הסופרצ'ארג'ר של החברה. ההטבה בדמות טעינה מאפשרת לחברה לצאת במבצע, אבל בלי לגעת במחיר הרשמי של המכונית, סוגיה שהפכה לרגישה מאוד אחרי הפחתות המחירים האחרונות של המכונית. הטבה דומה ניתנה בעבר לדגמי ה-S וה-X.

שווי ההטבה עומד על כ-1,500-1,360 שקל, תחת חישוב של חלוקת 10,000 הקילומטרים לטווח מוצהר של 602 ק"מ (במקרה של ה-LR), כלומר - 16.6 טעינות מלאות. קיבולת הסוללה של ה-LR עומדת על 75 קוט"ש כך ובהינתן שעלות טעינה מלאה תנוע בין 82 ל-94 שקל (המחיר משתנה בין העמדות).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
טסלה מודל 3 לפני מסירה ללקוחות בנמל אשדוד. אודי עציון, מערכת וואלה!
מודל 3 בנמל אשדוד, המבצע תקף למכוניות שבמלאי בלבד/מערכת וואלה!, אודי עציון

האותיות הקטנות? למרות שמדובר בכלי רכב מהמלאי, במידה ומסירת הרכב תתעכב לאחרי ה-30 ביוני לא יקבלו המזמינים את ההטבה, כמו כן, ביטול הזמנה קיימת ל-3 ופתיחת חדשה כדי לזכות בהטבה גם היא לא תזכה בהטבה. משך ההטבה היא לשנתיים והיא אינה ניתנת להעברה. נכון לכתיבת שורות אלו, תחת "מלאי" באתר החברה רשומות 6 מכוניות, 5 גרסאות LR ואחת מגרסת הפרפורמנס.

אחת הסיבות האפשריות למבצע המאוד לא שגרתי בטסלה הוא האטה במספר ההזמנות או ביטול שלהן, לאור הציפייה להצגת הגרסה המחודשת של המודל 3, ההיילנד, שתכלול מעבר לשינויי עיצוב גם מספר שיפורים שעל פי השמועות כוללים מסך תצוגה נוספת מול הנהג, דיפוני פנים משופרים, פונקציות נוספות שיופעלו מהמסך ועוד. בנוסף, על פי אתר טסלה, מועד האספקה הנוכחי למזמינים הוא בין יולי לספטמבר, כאשר הציפייה היא לראות את המודל 3 המחודשת מוצגת בפרק זמן זה. עבור חברה שחדשנות היא ב-DNA שלה וגם של המון מהלקוחות שלה - ברור למדי למה יש קושי לקנות עכשיו מוצר שעד הגעתו עשוי להיות כבר "דור ישן".

שוקלים לרכוש רכב בקרוב? כנסו למדריך המתעדכן לדגמים שבדרך לארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully