וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסלה שוב מורידה מחירים: החל מ-189 אלף שקלים

אודי עציון, קינן כהן

עודכן לאחרונה: 14.4.2023 / 19:17

מודל 3 הוזלה ב-15 אלף שקלים ועולה כעת כמעט כמו במחיר ההשקה שלה לפני שנתיים. מאז ינואר הוזלה הסדאן החשמלית ב-21%

מבחן דרך: טסלה מודל 3 LR. קינן כהן
טסלה חותכת מחירים ומציעה עסקה מנצחת ומפתה בשוק החשמליות/קינן כהן

לפני שנתיים היממה טסלה את שוק הרכב בארץ עם מחיר השקה של 179 אלף שקלים. הלם שמהר מאוד הפך להתנפלות על אחת העסקאות האטרקטיביות ביותר בשוק, עיצבה במידה רבה את מבנה המחירים של מכוניות חשמליות מקבילות והייתה זרז לחדירה רחבה יותר של מכוניות חשמליות שזוכות לפופולריות גואה בישראל. אגב, האם בעיר שלכם יש יותר מכוניות חשמליות מאשר אצל השכנים? בדקנו גם את זה.

בחזרה לטסלה ולמודל 3, כעת היא מתקרבת בחזרה למחירי ההשקה שלה, כל זאת בזמן שמחירי המתחרות זינקו מאז.

טסלה ישראל הוזילה הלילה את מחיר המודל 3 הבסיסית ב-15 אלף שקל (7.5%), ל-189.7 אלף שקל. מחירה של מודל 3 לונג ריינג הוזל ב-13 אלף שקל ל-239 אלף שקל ושל דגם הפרפורמנס ב-37 אלף שקל ל-252 אלף שקל.

מחירו של דגם הפרפורמנס של מודל Y הוזל ב-29 אלף שקל ל-280 אלף שקל.

ההוזלה היא חלק ממהלך הורדות מחירים גלובלי של יצרנית החשמליות האמריקאית, שלא מנצלת כיום את כל כושר הייצור שלה.

טסלה מודל 3 לפני מסירה ללקוחות בנמל אשדוד. אודי עציון, מערכת וואלה!
מה יעשה המחיר החדש לערך המשומשות בטסלה/מערכת וואלה!, אודי עציון

בשיאה, לאחר העלאת המסים בינואר, עלתה בארץ ה-3 הבסיסית 242 אלף שקל. מאז היא הוזלה בתוך 3 חודשים ב-53 אלף שקל, או 21% במצטבר. ההוזלה מביאה את ה-3 למחירי מכוניות מנהלים בנזין והיברידיות, כמו מאזדה 6, יונדאי סונטה וסקודה סופרב.

עם זאת היא פוגעת בערכן של המכוניות שכבר נוסעות בארץ, בעיקר בזה של מי שעלו לכבישים בשנה האחרונה. בעלי טסלה כבר קיבלו מהלומה לא קטנה לערך המכוניות שלהם בסבב ההוזלות האחרון, זה שטלטל גם לא מעט ספקולנטים שחיפשו לעשות "מכה" על החשמלית הנחשקת.

במקביל הוזל דגם העל של טסלה, מכונית הסאלון מודל S שמציעה ביצועים מסחררים ועם יותר מ-1,000 כ"ס. ההפחתה כפי שמוצגת באתר היצרנית עומדת על 72 אלף שקלים, כלומר, במחיר שעומד על 752 אלף שקלים כעת.

כאן יכול להיות שהרקע להפחתה הוא לא בהכרח מהלך גלובלי או קשור למעטפת הייצור של המכונית, ויותר לתנאים המקומיים שנוצרו בשוק הישראלי. מזה כמה חודשים שטסלה מתקשה למכור דגמי מודל S חדשים לאחר שרוכשי הדגם שקיבלו אותו החל מדצמבר ושילמו עבורו את מחירי ההשקה מלפני שנתיים, מציעים מכוניות כמעט חדשות למכירה בפער של כ- 200 אלף שקל ממחירן בחברה. הדבר התאפשר לאחר שמחירי הדגם עלו בינתיים, אך טסלה שמרה עבור המזמינים הראשונים את המחיר ההתחלתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully