וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אתם מוכנים למאזדה ב-400 אלף שקל?

27.6.2023 / 13:07

דלק מוטורס נערכת להשקת רכב שבעת המושבים החדש, ה-CX-90, וכבר רשמה אותו במחירים שהולמים את המיצוב החדש של מאזדה כיצרנית יוקרה

מאזדה CX-90/יצרן

אחרי סובארו בשנות ה-80 ומיצובישי בשנות ה-90 הגיעה מאזדה ובסוף המאה ב-20 הפכה ליפנית החביבה ביותר על הישראלים ולמכונית הנמכרת ביותר בארץ במשך כעשור וחצי. היא הייתה אמינה, בהמשך גם מהנה לנהיגה, ובעיקר - זולה יחסית.

הימים האלה הם זיכרון עמום, מאז השתלטו על השוק יונדאי, קיה וטויוטה, ומאזדה העולמית החלה את תהליך המיצוב מחדש שלה כיצרנית סמי יוקרה, ואף יוקרה של ממש. התהליך הזה מגיע לשיא בדגם הקרוסאובר החדש CX90, עם שבעה מקומות ישיבה. גדול, מפואר ויקר מאי פעם.

בימים האחרונים רשמה דלק מוטורס במשרד הרישוי את הדגמים הראשונים של הדגם הגדול יותר, לקראת תחילת השיווק בארץ בשבועות הקרובים. CX-90 אקסקלוסיב הבסיסי יעלה 385 אלף שקל, וברמת סיגניצ'ור - 399 אלף שקל. דלק עוד יכולה לשנות את התמחור עד להשקה, אבל מדובר במסר על סביבת המחיר של הדגם החדש מבחינתה.

מאזדה CX-90. אתר יצרן
סביבת הנהג עברה גם היא דרך ארוכה מאז הלאנטיס/אתר יצרן

שני הדגמים מצוידים במנוע החדש לגמרי של מאזדה, 3.3 ליטרים מוגדש טורבו, 345 כ"ס, עם . מערכת היברידית מתונה, 48 וולט. מאזדה לא רשמה בינתיים בארץ את גרסת הפלאג אין, שמציעה טווח חשמלי של 60 ק"מ ותהפוך יקרה מאוד בארץ משנה הבאה עם ביטול הטבות המס לרכבים הנטענים האלה.

מדובר ברכב פול סייז, שפותח במחשבה על השוק האמריקאי, עם אורך של 5.1 מטר, רוחב של 1.99 מטר וגובה של 1.73 מטר. תחרות ליונדאי פלסייד ולקאדילק XT6, לא למיצובישי אאוטלנדר.

האבזור צפוי לכלול חישוקי 20 ו-21 אינץ', מסך 12.3 אינץ', מצלמות היקפיות, תצוגה עילית, בקרת אקלים נפרדת לשורה השנייה, יציאות מיזוג ושקעי USB לשורה השלישית. מערכות הבטיחות יכללו בין השאר בלימת חירום אוטונומית, התרעת רכב ב"שטח מת" ובקרת שיוט אדפטיבית.

  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully