וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעסוקה לחופש: לגו חוגגת 70 לקורבט עם דגם מחווה

3.7.2023 / 8:16

לגו זה כבר מזמן לא סתם קוביות, והקורבט הזו היא ההוכחה שגם דברים שמגיעים בקופסאות רבועות יכולים לעשות מחווה לקימורים אמריקניים. קבלו את הקורבט-לגו C1

לגו קורבט C1. LEGO,
אפשר גם בגרסת גג סגור/LEGO

אלינו מתחילה להגיע הקורבט הנוכחית רק עכשיו ביבוא סדיר, אבל עבור האמריקנים הסיפור הזה של מכונית הספורט החשובה ביותר שיצאה מארצות הברית היא חלק בלתי נפרד מהמורשת לא פחות מדונאטס, מרכזי קניות, דרייב אין ובירה גרועה.

ואחרי שראינו את הדיפנדר מגיע בגרסת פרידה מהדגם הקלאסי, עכשיו מוציאה חברת לגו דגם מחווה לקורבט C1, ספציפית למודל 1961 לרגל חגיגות 70 שנים לדגם, שהוצג לראשונה ב-1953.

הדגם, שמקיף 1,210 חלקים מגיע במידות של 30 ס"מ לאורך, רוחב של 14 ס"מ וגובה של עד 10 ס"מ. למה "עד"? כי אפשר לבחור לבנות אותה בגרסת קופה סגורה או עם גג פתוח.

לגו קורבט C1. LEGO,
יש אפילו "דוושות"/LEGO

אז אמנם לא מדובר באחד מדגמי ה"טכניק" המורכבים מאוד, ועדיין, יש פה כמה מרכיבים מדליקים לגמרי. תא המטען ומכסה המנוע נפתחים, דרך האחרון אפשר לראות את ה"מנוע" ובעיקר את מסנן האוויר הגדול והעגול בראשו, מאוורר הרדיאטור מסתובב וגם ההגה שולט בכיוון הגלגלים. והקורבט היא אולי נערת הפוסטר של מכוניות הספורט האמריקניות, אבל פה מוצגת דווקא בגרסה הידנית, אז תוכלו לראות שלוש "דוושות" ואפילו בורר הילוכים.

זו לא פעם ראשונה ששתי החברות משתפות פעולה, למעשה זה הדגם הרביעי שיוצא בסדרה זו, כאשר הראשון היה ב-2016 עם ה-ZO6, האחרון היה ה-C8.R גרסת המירוצים של הקורבט הנוכחית בשנת 2021.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
לגו קורבט C1. LEGO,
ה"מנוע", ברור ש-V8/LEGO

מעניין לציין כי למרות שהוא חוגג את יובל ה-70 לדגם, המכונית שנבחרה היא לא הקורבט הראשונה באמת אלא הגרסה עם רביעיית הפנסים בחזית, זו שיצאה ב-1958. ייתכן מאוד והסיבה היא שזו הייתה הקורבט המוצלחת הראשונה במונחי תעשיית הרכב האמריקנית של שנות ה-50.

על פי האתר העולמי של לגו, מחיר הדגם יעמוד על 150 דולר והוא יהיה זמין לרכישה החל מה-1 באוגוסט, אבל אז יוכלו לקנות אותו רק לקוחות ה-VIP של לגו, ותודו שלא היה לכם מושג שיש אפילו סטטוס כזה, עבור שאר הלקוחות, הם יצטרכו לחכות עוד כמה ימים. אבל היי, זה יגיע בדיוק בזמן שבו נגמרות לילדים הקייטנות ולכם הסבלנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully