וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MG ZS החשמלי חוזר: עם יותר טווח, בפחות כסף

17.7.2023 / 12:06

המהומה רבתי בשוק הקרוסאוברים החשמליים הבינוניים עם ג'ילי גיאומטרי C ו-BYD אטו 3 לא נעלמה מעיני SAIC והיא מחזירה לפה את ה-MG ZS EV באיחור של שנה וחצי ממועד השיווק המקורי. הפרטים בפנים

MG ZS EV. רונן טופלברג,
מיישר קו עם התחרות - 440 ק"מ טווח/רונן טופלברג

לא פשוט להיות יבואן שיום אחד מקבל הודעה כי רב המכר המרכזי שלו פשוט מפסיק לרדת מפס הייצור. אותו דגם ממש שהוא השיק בגרסה בעלת טווח ארוך, יצא במסע פרסום, הזמין לקוחות, פתח הזמנות וקיבל מקדמות - פשוט לא יגיע, כי ככה. זה בדיוק מה שקרה ליבואנית MG עם ה-ZS החשמלי בעל הטווח הארוך שעמדה להתחיל למסור ללקוחות, או לפחות כך חשבה.

אבל בדרכים הנפתלות והנסתרות של תעשיית הרכב הסינית, לפני מספר שבועות התבשר היבואן כי ייצור ה-ZS מחודש וכי הגרסה החשמלית בעלת הטווח הארוך תגיע לישראל, תגיע ואפילו עם כמה בונוסים.

MG ZS EV. רונן טופלברג,
אין שינוי במפרט הטכני, 156 סוסים, הנעה קדמית וסוללת 69.9 קוט"ש/רונן טופלברג

מהבחינה הטכנית אין שינוי בדגם, זה אותו MG ZS מוכר עם 4.32 ס"מ לאורך, 1.81 לרוחב ו-1.65 לגובה, המימדים האלו ובסיס הגלגלים של 258 ס"מ קטנים יותר משל שני מתחריו הישירות הג'ילי גיאומטרי C ו-BYD אטו 3, שם האורך הכללי הוא 4.43 ו-4.45 בהתאמה ובסיסי הגלגלים גם הם גדולים יותר - 270 ס"מ בג'ילי ו-272 באטו 3. ה-MG מקזז משהו מהפער בתא מטען של 448 ליטרים, יותר מ-440 הליטרים באטו 3 ומ-340 הליטרים של הג'ילי. ב-MG תוכלו לקבל גלגל חלופי, אבל זו אופציה בתוספת תשלום כאשר כסטנדרט הוא מגיע עם ערכת תיקון.

גם ההנעה נותרה זהה למה שהכרנו, מנוע יחיד עם 156 סוסים ו-28.5 קג"מ שמניע את הגלגלים הקדמיים. הביצועים הם 8.6 שניות ל-100 ו-175 קמ"ש מירביים. סוללות 69.9 קוט"ש יסיעו אותו לטווח מוצהר של 440 ק"מ. שוב בהשוואה למתחריו, הוא בנחיתות ביחס ל-204 הסוסים והתאוצה שלהם. מבחינת הטווח הוא נמצא בין האטו 3 עם 420 ק"מ לג'ילי עם 485 ק"מ. בעמדות טעינה מלאה הוא יכול לקבל עד 100 קילוואט.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
MG ZS EV. רונן טופלברג,
רמת גימור יחידה, אבל מאובזרת מאוד/רונן טופלברג

הדגם יגיע ברמת גימור אחת הכוללת תאורת לד, לוח מחוונים דיגיטלי 12.3 אינץ' ומסך מולטימדיה של 10.1 אינץ', קישוריות אפל ואנדרואיד, מצלמות היקפיות, משטח טעינה אלחוטי, יציאות מיזוג למושב האחורי, מושב נהג חשמלי וחימום למושבים הקדמיים, גג פנורמי וכאופציה שקע V2L המאפשר הפעלה של צרכני חשמל חיצוניים.
מערכות הבטיחות כוללות בלימה אוטומטית, התרעת תנועה חוצה בנסיעה לאחור, תיקון סטייה מנתיב, התרעת רכב ב"שטח מת", זיהוי שלטי מהירות.

מחיר הדגם בשיווק המחודש שלו יעמוד על 165 אלף שקלים, הפחתה של 4,000 שקלים ביחס למחירו לפני הפסקת השיווק. למחיר זה יש להוסיף "חבילת הטבות" שמציעה היבואנית כמו הנחת מזומן של 6,000 שקלים, וויתור על התקנת עמדת טעינה שווה עוד 2,500 שקלים, אבל פה אין ממש חדש. מה שמעניין הוא "חבילת החיזור" שמציעה היבואנית ללקוחות בעלי הזמנה פתוחה ל-MG ZS חשמלי, אלו יקבלו הנחה של 3,333 שקלים וגם מי שבעבר הזמינו אבל ביטלו את ההזמנה בשל העיכוב יוכלו לקבל הנחה של 2,222 שקלים. מסירות הרכב יתחילו במחצית הראשונה של אוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully