וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק נעול ברכב או סתם שכחתם מפתח? ככה תפרצו לרכב נעול

14.9.2023 / 0:06

סירטון שבו אדם מדגים כיצד אפשר לפתוח חלון של רכב במקרה של תינוק לכוד בעזרת פומפה ונייר דבק הפך לויראלי כשרוב המגיבים כעסו שהוא מלמד גנבים כיצד לעשות את העבודה בצורה שקטה ויעילה

פותח חלון רכב עם פומפה/@paulvutv

רשתות חברתיות כמו טיקטוק ויוטיוב עוזרות לרוב לנהגים למצוא דרכים להפיק את המרב מהמכונית שלהם, עם זאת, לא תמיד זה לטובה. כמו למשל במקרה של הסרטון שהפך ויראלי ועורר ויכוח אם הוא למעשה חושף שיטה פשוטה במיוחד לפרוץ לכלי רכב.

הכל החל בניסיון להציג טריק מוזר אך קל שמראה לצופים כיצד להיכנס למכונית נעולה באמצעות פּוֹמפָּה (או פַּמְפֶּמֶת - אותו כלי עבודה המשמש לפתיחת סתימות בכיורים או באסלות. צופים רבים התלהבו מהטיפ בשל החדשנות והיעילות שלו והאפשרות להשתמש בו אם נעלת בטעות את המפתחות בתוך הרכב או חס וחלילה שכת ילד בתוך רכב נעול - אך רבים חוששים שהוא בסך הכל נותן לגנבים דרך מהירה ושקטה לפרוץ לכלי רכב.

בסרטון שפרסם פול וו נראה אדם עוטה בנדנה כחולה עומד מול דלת מכונית נעולה עם בובת תינוק לכודה בתוכה. "המטרה העיקרית שלי כרגע היא להוציא את התינוק הזה מהמכונית", אומר האיש כשהפופמה נצמדת לחלון בצד של הנוסע.

זה מה שהוא עושה

@paulvutv

Man shows how he open car window with plunger

♬ original sound - Paul Vu

לאחר מכן האיש מניח שלוש חתיכות של סרט דביק מתחת ובצידי הפומפה כדי למנוע ממנה להחליק במהלך הפעולה. האיש אפילו אומר לצופים שהם יכולים "לקחת עוד כמה חתיכות סרט דביק כדי לוודא שזה יציב. אף פעם אין כזה דבר - יותר מדי סרט דביק".

לאחר מכן, האיש תופס את הפומפה בשתי ידיו ובקלות מושך לכיוון מטה ופותח את החלון הנעול - מספיק כדי להגיע פנימה ולפתוח את הנעילה של הרכב. כל התהליך הזה לקח לו פחות מדקה אחת
.
הסרטון זכה ליותר מ-6 מיליון צפיות ולמעלה מ-400,000 לייקים מאז שפורסם.

עוד דברים שלמדהו על רכב בטיקטוק
האם קולה באמת מעלימה שריטות מהרכב - או שזה מסוכן?

שכחתם איפה החניתם את הרכב? נסו את טריק המפתח המוזר


בסרטון נפרד, משתמש אחר בטיקטוק בדק את הדרך היצירתית - אבל הפעם עם שתי פומפות וללא סרט דביק. הוא הצמיד את שתי הפומפות זו לצד זו, תופס כל אחת מהן ביד ואז מחליק את חלון דלת המכונית הנעולה שלו תוך פחות מ-30 שניות.

אפשר גם בלי סרט דביק - ושתי פומפות

כמה מהמגיבים ברשת נדהמו מהדרך הפשוטה אך היעילה להיכנס לרכב נעול ושיבחו את המפרסמים. "נעלתי את המפתחות שלי בתוך המכונית שלי והשיטה הזו עבדה בשבילי. זו לא בעיה להשיג פומפה כי רוב הזמן אתה נמצא בבית או ליד חנות כשזה קורה", כתב אחד המשתמשים שהודה לאיש על עצתו. "תודה, כי לקרוא לפורץ עולה יותר מדי", כתב אחר.

עוד בנושא

ננעלתם מחוץ לרכב? יש לכם אביזר נסתר שיאפשר לכם להיכנס ולהניע אותו

לכתבה המלאה

מנגד, מרבית התגובות לא הרו יותר מדי התלהבות מזה שהמידע הזה פורסם בגלל חשש מפני גניבת רכב (או דברים מתוך הרכב). "לעזאזל, פשוט עשית את הפריצה למכונית הרבה יותר קלה", כתב מגיב אחד זועם, אחר אמר: "רק לימדת את האויב איך לפרוץ בלי לשבור את החלון", ושלישי דווקא הודה למפרסם הסרטון וכתב: "אחי, בדיוק לימדת אותי איך לשדוד מכונית. תודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully