וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מבחן הריסוק הזה האירופים עוד יותר חוששים מהסינים

עודכן לאחרונה: 26.10.2023 / 18:58

BYD דולפין וסיל ואקספנג P7 התייצבו למבחן הריסוק האירופי והשיגו כולן ציון של 5 מ-5 כוכבים. אם בתעשיית הרכב האירופית עוד קיוו שבטיחות תעצור את ההסתערות של הסיניות החשמליות, כרגע היא רק נותנת להן עידוד

מבחן ריסוק BYD דולפין/מבחן הריסוק האירופי

שלוש מכוניות חשמליות מתוצרת סין, אחת כבר נמכרת בארץ ושתיים בדרך, השתתפו בסדרת המבחנים האחרונה של מבחן הריסוק האירופי. התוצאה: גם BYD דולפין העממית, גם תואמת טסלה 3 BYD סיל וגם הטסלה+ אקספנג P7 זכו כולן בציון חמשת הכוכבים המרבי. בנוסף נבחנו מרצדס E קלאס ו-EQE SUV ומערכות הסיוע לנהג שלהן קיבלו ציון גבוה על ביצועיהן בכביש מהיר ועמדו בדרישות שיכנסו למבחן רק בשנה הבאה.

"בשוק הרכב האירופי הסופר תחרותי של היום, יצרנים סיניים להוטים להוכיח שהמכוניות שלהם מתאימות להתחרות מותגים מבוססים יותר. המכוניות ששוחררו היום מראות שבטיחות היא אחד התחומים שבהם הם מתחרים בהן היטב. כל השלוש השיגו את דירוג הכוכבים הגבוה ביותר של היורואנקאפ עם מעט מאוד מה לבחור ביניהם, במיוחד בתחומים של הגנה מפני תאונות מבוגרים וילדים. שלושתם גם מאובזרים היטב במגוון מרשים של טכנולוגיות בטיחות, כולל סיוע בנתיב ובמהירות", קובעים אנשי מבחן הבטיחות האירופי.

סדרת המבחנים הייתה המחמירה שנכנסה לשימוש השנה וכוללת תגובה לשינויי האקלים: זיהוי ילד שנשכח ברכב ועלול להיפגע במהירות במקרה של יום חם, ופתיחת דלתות אוטומטית והמשך תפקוד של החלונות החשמליים גם כאשר המכונית מתחת למים, במקרה של הצפה.

BYD דולפין מבחן ריסוק אירופי. מבחן הריסוק האירופי,
BYD דולפין אחרי המבחן. גם חשמלית זולה בטוחה כמו היקרות יותר/מבחן הריסוק האירופי

BYD דולפין: קיבלה 89% בהגנה על מבוגרים, 87% בהגנה על ילדים, 85% בהגנה על משתמשי דרך ו-79% על ביצועי מערכות הבטיחות האקטיבית. בסך הכל מחמאות, מלבד הגנה גבולית על חזה הנהג, לצד הגנה טובה מאוד מפני פגיעות "צליפת שוט" בעת פגיעה מאחור.

מארכיון מבחני הדרכים ההשוואתיים של וואלה:
BYD דולפין מול MG4

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
BYD סיל מבחן ריסוק אירופי. BYD,
BYD סיל. הגנה טובה על גוף הנוסעים/BYD

BYD סיל: קיבלה 89% בהגנה על מבוגרים, 87% בהגנה על ילדים, 82% בהגנה על משתמשי דרך ו-76% על ביצועי מערכות הבטיחות האקטיבית. השיגה ציונים גבוהים בגנה על גוף הנהג והנוסעים.

וואלה במבחן ראשון:
נהיגה ראשונה ב-BYD סיל

אקספנג P7 מבחן ריסוק אירופי. מבחן הריסוק האירופי,
האקספנג מתרסקת. עדיין ללא תזכורת על שכחת ילדים/מבחן הריסוק האירופי

אקספנג P7: קיבלה 87% בהגנה על מבוגרים, 81% בהגנה על ילדים, 81% בהגנה על משתמשי דרך ו-78% על ביצועי מערכות הבטיחות האקטיבית. ציונים קצת יותר נמוכים משל הסיל הקרובה לה בממדים, שנפגעו בין השרק בהיעדר מערכת שמזהה ילד שנשכח ברכב.

אנחנו כבר נהגנו:
מבחן ראשון עם אקספנג P7 על הכביש

  • עוד באותו נושא:
  • BYD Auto

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully