וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את טסלה מודל Y ג'וניפר: הגרסה המחודשת

עודכן לאחרונה: 27.12.2023 / 21:49

פרטים חדשים על מתיחת הפנים למכונית הנמכרת ביותר של יצרנית החשמליות האמריקאית בארץ ובעולם

טסלה מודל Y. קינן כהן
מודל Y לפני מתיחת הפנים/קינן כהן

טסלה נערכת להתחיל לייצר את גרסת מתיחת הפנים לקרוסאובר מודל Y באמצע 2024. לפי דיווח של בלומברג זה המועד שאליו נערך מפעל טסלה בשנגחאי שבסין לייצר את הדגם המחודש. ישראל מקבלת מהמפעל את מודל 3, אבל מודל Y מגיעים אלינו מפס הייצור בגרמניה, שסביר שיפעל לפי לוח זמנים דומה, כפי שאירע בעדכון הגדול שעברה ה-3 בשנה שעברה, תחת שם הקוד "היילנד".

מודל Y המעודכנת, המפותחת תחת שם הקוד "ג'וניפר", אמורה לעבור סדרת שינויים דומים. עדכונים קוסמטיים בחזית ובחלק האחורי, רכיבים איכותיים יותר בפס הייצור ועדכוני אבזור, לצד שיפורים במערכת ההנעה.

טסלה מודל 3 מחודשת. טסלה,
מודל 3 החודשת. Y אמורה לקבל עדכונים דומים בסביבת הנהג/טסלה

בסין כבר החלה טסלה בעדכונים הדרגתיים, ודיווחה כי דגם הבסיס, הסטנדרט עם הנעה אחורית, יתחיל להציע ביצועים משופרים, כמו 0-100 קמ"ש ב-5.9 שניות בלבד, שנייה שלמה מהר יותר מדגם ההנעה האחורית שמיוצר בגרמניה.

העדכונים נועדו לשפר את התחרותיות של ה-Y מול דגמים חדשים יותר, ובראשם אקספנג G6 שזוכה להצלחה בסין ויגיע גם לישראל בחודשים הקרובים.

מודל Y, שהוזל בתחילת השנה בארץ ל-224 אלף שקל, יסיים את השנה עם מסירות של 4,143 יחידות, פי 4 ממסירות הדגם ב-2022. זאת לעומת 2,330 יחידות של יונדאי איוניק 5 ו-1,800 של סקודה אניאק שנמסרו השנה.

  • עוד באותו נושא:
  • טסלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully