וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה חודשים והנחה: וולוו חותכת את מחירי ה-EX30

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 12:07

כאשר הוצג פה וולוו EX30 במחיר של 190 אלף שקל, זו הייתה הפתעה. אולם שני המתחרים הישירים שלו שחתכו במחירי הכניסה הביאו את היבואנית לחישוב מסלול מחדש

וולוו EX30. אודי עציון, מערכת וואלה!
עכשיו מ-180 אלף שקל/מערכת וואלה!, אודי עציון

העידן הנוכחי של תעשיית הרכב העולמית, תחת השילוב של שיתוף דגמים בין מספר מותגים והגישה הסינית של איגוף קטגוריות בעזרת מספר דגמים, באותה קטגוריה, תחת מותגים ומיצובים שונים, היא אירוע שאנחנו עוד נהייה עדים להשפעות שלו.

ובעוד בעבר כבר ראינו דגמים דומים מאוד תחת מספר מותגים כמו במשפחת פולקסווגן או בקבוצת פיג'ו-סיטרואן (היום סטלנטיס), מה שמתרחש בקטגוריה המתחממת של הקרוסאוברים החשמליים היוקרתיים הוא אירוע די חדש.

ההקדמה הזו באה להסביר את הרקע להודעה של יבואנית וולוו לישראל על הפחתה במחירו של הקרוסאובר החשמלי הקטן שלה ה-EX30 בשיעור של 10,000 שקל למחיר כניסה העומד על 180 אלף שקל.

וולוו EX30. אתר יצרן
חולק פלטפורמה ומכלולים עם שני דגמים סיניים נוספים/אתר יצרן

וולוו EX30 הוא אחיהם של שני קרוסאוברים חשמליים חדשים לשוק הישראלי שהגיעו ממש בסמיכות אליו. אלו הם הסמארט 001 והזיקר X, שלושת המותגים האלו, שייכים ומיוצרים בידי יצרנית הרכב הסינית ג'ילי (בסמארט מרצדס מחזיקה 50%). בישראל הם משווקים על ידי שלושה יבואנים שונים; מאיר במקרה של וולוו, כלמוביל בסמארט ויוניון מוטורס (תחת השם גיאו מוביליטי) בזיקר.

בסמוך להשקתו של ה-EX30 בישראל בראשית דצמבר האחרון נחתו אצלנו גם הסמארט והזיקר, אולם למרות ההפתעה הראשונית של תמחור הוולוו ב-190 אלף שקלים, תגי המחיר שהוצמדו לסמארט - 175 אלף שקלים ולזיקר - 185 אלף שקלים היו לא פחות אטרקטיביים. בטח כאשר וולוו מציעה במחיר הכניסה סוללה קטנה יותר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
וולוו EX30. וולוו, מערכת וואלה!
מגיע גם בגרסת פרפורמנס, הוולוו המהירה ביותר אי פעם/מערכת וואלה!, וולוו

כעת מעדכנת היבואנית את מחיר הדגם ל-180 אלף שקל עבור רמת הגימור CORE בעלת הטווח הסטנדרטי (סוללת 51 קוט"ש ו-344 ק"מ) והמנוע הבודד עם 272 כ"ס. רמת הגימור פלוס גם היא עם מנוע אחד אבל עם טווח ארוך יותר בשל סוללת 69 קוט"ש שתביא אותו ל-480 ק"מ תעלה 210 אלף שקל (222 אלף עד כה) ורמת הגימור אולטרה בעלת אותם נתונים טכניים ותוספת אבזור לא שינתה את מחירה והוא יעמוד על 230 אלף שקל.

מחירי גרסאות הפרפורמנס, עם שני המנועים, 428 כ"ס, סוללת 69 קוט"ש וטווח של 460 ק"מ יעמדו על 234 אלף שקלים לפלוס ו-240 אלף שקלים לאולטרה. זאת לעומת 243 ו-253 אלף שקל בהתאמה.

לדברי היבואנית העיכוב בהגעת הרכבים שהיו צפויים לנחות בפברואר נבע ממשך השילוח שהתעכב מעבר למצופה. בנוגע להורדת המחיר הם אומרים כי זה הגיע: "הודות לתמיכת היצרן לנוכח הבנת מצב השוק והאתגרים". אז אולי על עיכובי המשלוחים אנחנו בהחלט מצרים, אבל לגמרי מברכים על "אתגרים" כאלו כמו תחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully