וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנה כיוון: אופל משיקה ג'יפון חשמלי מוזל

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 16:58

מחליפו של הקרוסלנד יקבל שם חדש ופלטפורמת הנעה שתתמוך בהנעה חשמלית או בנזין. לישראל הוא צפוי להגיע לקראת סוף השנה

אופל פרונטרה 2024. אתר יצרן
מאמץ את המראה העדכני של אופל/אתר יצרן

זוכרים פרונטרה? רכב השטח הקטן של אופל משנות ה-90 אח תאום לאיסוזו רודיאו כבר לא איתנו, אבל השם שלו חוזר בדגם אחר לגמרי. הפעם זה קרוסאובר קטן שיעשה שימוש בפלטפורמת ההנעה של סטלנטיס.

בתא הנוסעים שני מסכי 10 אינץ', ללוח המחוונים ולמולטימדיה כאשר בנוסף אליהם וככל הנראה כמענה לגרסאות הפשוטות יותר, עמדת עגינה ייעודית תאפשר לעשות שימוש במכשיר הנייד כמסך מולטימדיה באמצעות אפליקציה, מה שיאפשר לשלוט בו באמצעות הפקדים על ההגה. מתמונת תא הנוסעים עולה כי אופל ממשיכה לשמור על שילוב של תפעול ממסך המגע לצד סוללת כפתורים פיזיים למערכת בקרת האקלים.

אופל פרונטרה 2024. אתר יצרן
שמירה על שילוב בין פקדים פיזיים למסך. יש גם תושבת ייעודית לנייד/אתר יצרן

מימדים מלאים של הרכב לא הוצגו בשלב זה, למעט נתון נפח תא המטען שיעמוד על 460 ליטרים (50 ליטרים יותר מאשר בקרוסלנד).

כמו המימדים, גם מערכות ההנעה לא פורסמו, למעט האמירה כי הוא יציע בחירה בין הנעה חשמלית לבין בנזין היברידי-קל שיסתייע בסוללת 48V. אולם השימוש בפלטפורמה שמשרתת את המכוניות הקטנות החדשות בסטלנטיס כמו הסיטרואן C3 החשמלית, מאפשר להניח באופן די וודאי מה יניע אותו. בגרסה החשמלית זה יהיה מנוע ה-113 כ"ס שיניע את הגלגלים הקדמיים וסוללת LFP עם 44 קוט"ש שלפחות בתאום שלו מבית סיטרואן מציעה 320 ק"מ.

הציוד של המכוניות בסוללות הקטנות, הפשוטות והזולות יחסית, נאמנות לתפיסה של היצרנית כי המכוניות האלו אמורות להיות כלי רכב לשימושים בטווחי נסיעה קצרים יחסית, כמו כן לאפשר לה להוזיל את מחירי המכונית ככל האפשר, כך שהפרונטורה צפוי להיות זול מהקרוסלנד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אופל פרונטרה 2024. אתר יצרן
האם יוצע בשתי גרסאות? האחת בסיסית מוזלת והשנייה חזקה בעלת טווח ארוך יותר?/אתר יצרן

אבל זו אפשרות אחת, שכן אותה פלטפורמה שמשרתת גם את פיאט 600, פיג'ו 2008, ג'יפ אוונג'ר, אופל מוקה ובעתיד הקרוב מאוד גם את לנצ'יה אפסילון, אלפא מילאנו יכולה גם להכיל גרסה אחרת של המנוע, זה עם 156 כ"ס וסוללת 54 קוט"ש וטווח של כ-400 ק"מ. ולא מן הנמנע שהיא אפילו תוצע בשתי גרסאות ההנעה והתמחור בהתאם.

חלופת הבנזין צפויה להיות על בסיס מנוע ה-1.2 ליטרים, שלושה צילינדרים, מוגדש טורבו בהספק 136 כ"ס. תיבת ההילוכים תהייה אוטומטית כפולת מצמד עם 7 הילוכים.

מיבואנית אופל לישראל נמסר כי הפרונטרה עתידה להגיע לפה עוד השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully