וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יפ מוסיפה אוונג'ר מוזל להיצע

עודכן לאחרונה: 18.4.2024 / 8:42

במחיר זול משמעותית מגרסת החשמל ששווקה עד כה, יבואנית ג'יפ לישראל מוסיפה להיצע האוונג'ר גם גרסת בנזין עם תגבור חשמלי. כמה הוא יעלה?

ג'יפ אוונג'ר היברידי קל/יצרן

כ-3 חודשים אחרי תחילת שיווק ג'יפ אוונג'ר בישראל, מצטרפת לאולם התצוגה גרסה נוספת. הפעם היא אינה בעלת הנעה חשמלית, אלא עם מנוע בנזין בעל תגבור חשמלי של סוללת 48V, מה שמכונה היבירידי קל או היברידי מתון. במכוניות אלו, המנוע החשמלי, בדרך כלל מורכב על הסטרטר או בינו לבין הגיר, מאפשר סיוע חשמלי קל לפרקי זמן קצרצרים בתחילת התנועה וכן להארכה של פרקי הזמן בהם יכול הרכב להמשיך להפעיל את המערכות שלו גם כאשר מנוע הבנזין כבוי. לפי נתוני היצרנית, סוללת ה-0.9 קוט"ש שלו יכולה להניע את הרכב בכוח החשמל למרחק של קילומטר בודד.

ג'יפ אוונג'ר היברידי קל. אתר יצרן
התמונה להמחשה בלבד, גם בגרסה זו לאוונג'ר הנעה קדמית/אתר יצרן

מאחורי גריל 7 החריצים של ג'יפ מנוע ה-1.2 ליטרים מוגדש הטורבו בעל 3 צילינדרים של קבוצת סטלנטיס. הספק מנוע הבנזין עומד על 100 כ"ס והמומנט על 20.9 קג"מ כאשר זה החשמלי מייצר 28.1 כ"ס ו-5.6 קג"מ. ג'יפ לא מפרסמת נתון הספק משולב, אבל באלפא ג'וניור התאומה מפיק השילוב הזה 136 כ"ס.

ההנעה היא קדמית והכוח מגיע דרך תיבת הילוכים כפולת מצמד בעלת 6 יחסי העברה. הביצועים מתונים - 10.9 שניות ל-100 קמ"ש ו-183 קמ"ש מירביים.

צריכת הדלק המשולבת הרשמית עומדת על 20.4 ק"מ לליטר, נתון שקרוב הרבה יותר לזה של דגמים היברידיים מלאים מאשר לזה של דגמי בנזין בגודל הזה. השאלה אם קורה בחיים האמיתיים.

מבחינת המימדים החיצוניים אין הבדלים בין שתי הגרסאות, 4.08 מטר לאורך הכלל, 1.78 מטר לרוחב, גובה של 1.59 מטר, בסיס גלגלים של 256 ס"מ ונפח תא המטען גם הוא זהה - 380 ליטרים. המשקל לעומת זאת עומד על 1,280 ק"ג לעומת 1,595 בחשמלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ג'יפ אוונג'ר היברידי קל. אתר יצרן
ישווק בשתי רמות גימור/אתר יצרן

האוונג'ר עם מנוע הבנזין יגיע בשתי רמות גימור כאשר Altitude תהייה גרסת הכניסה ו- Summit הבכירה.
האבזור כולל לוח מחוונים בגודל 10.25 אינץ' ומסך מולטימדיה בגודל זהה, קישוריות אפל ואנדרואיד, תאורת לד, פקדי הילוכים מאחורי ההגה ועוד. רמת הגימור הגבוהה יותר מחליפה את חישוקי ה-17 אינץ' ב-18 אינץ', תאורת אווירה, כניסה ללא מפתח ודלת תא מטען חשמלי.

האבזור הבטיחותי כולל תיקון סטייה מנתיב, בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי שלטי מהירות המשולבת בבקרת השיוט וברמת הגימור הגבוהה נוספים גם זיהוי רכב ב"שטח מת" עם מניעת מעבר נתיב, מצלמת רווס (חיישנים בלבד בגרסת הכניסה) ושליטה אוטומטית באורות.

המחיר לרמת הגימור Altitude עומד על 155 אלף שקל ורמת הגימור Summit תעלה 170 אלף שקל. התמחור הזה הופך אותו לא רק לדגם הזול ביותר בהיצע של ג'יפ, אלא גם מרחיב מאוד את טווח המתחרים שלו והרלוונטיות שלו בשוק. אלו גם גזרות המחירים בהם מסתובבים כלים כמו יונדאי קונה, גרסאות האבזור הגבוה של אחיו לפלטפורמה פיג'ו 2008, ניסאן ג'וק בגרסה ההיברידית ועוד. האוונג'ר מעט יותר קטן, אך מגיע עם מותג מיוחס יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully